Wat kan ik hier nu op zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het over jou gaat, heb ik daar geen enkele moeite mee.
hoi, heb broodjes omelet, met ham, oude kaas, tomaat, paprika, peper en citroenquote:
Gewoon zwijgen, blozen en een beetje wegkijken van verlegenheid.quote:
Goed zo! Snuitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, heb de chinees maar in de pan gedonderd. Hij bakte er zelf niets van.smaakte best prima!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar is het dinsdag voor, morgen aan de baileys.
quote:
Ja. Ja, dat kan ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon zwijgen, blozen en een beetje wegkijken van verlegenheid.
Gesmolten kaas toch? of liever nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoi, heb broodjes omelet, met ham, oude kaas, tomaat, paprika, peper en citroen
Hou die pose vast.quote:
Oh, ik dacht dat het in de tussentijd wel tijd was om te bukkenquote:
3 eieren in de pand donderen, ham en plakken kaas erin onder dompelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gesmolten kaas toch? of liever niet
Schrap de ham, tomaat en paprika en ik eet meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoi, heb broodjes omelet, met ham, oude kaas, tomaat, paprika, peper en citroen
Ja hoor ik heb genoeg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]me like... mag ik ook een beetje?
Tally ... ik wens je ook een super 2011!
Waarom de tomaat en paprika?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schrap de ham, tomaat en paprika en ik eet mee
zo vind ik kaas in mijn ei wel lekker jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3 eieren in de pand donderen, ham en plakken kaas erin onder dompelenrest uispreiden en nog een eitje er overheen gieten
Nee is het nog steedsquote:
t ziet er uit als kots trouwensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo vind ik kaas in mijn ei wel lekker jayumyumyum
wtf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |