Vind ik niet gezien de onderdelen: i7-processor, super videokaart, goede geheugenmodules, dure Lian-Li kast, etc. Het zijn echt kwaliteitsonderdelen.quote:
Enschede.quote:
Lol.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Echtjammer het volgende:
Oplichter ?
In October de zelfde PC al 'verkocht'.
[TK] Snelle game pc!
Specs zijn alleen anders en foto komt niet overeen. Heb eerder het idee dat TS gewoon een handelaar is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Echtjammer het volgende:
Oplichter ?
[TK] Snelle game pc!
Goed lezen.. Oplichter? Kom de pc maar bekijken, compleet met factuur (gekocht bij Azerty en Sallsnd)quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:38 schreef Echtjammer het volgende:
Oplichter ?
[TK] Snelle game pc!
Goedkoopste nieuwprijzen bij elkaar opgeteld, plus 120 euro gerekend voor de GTX275 die niet meer verkrijgbaar is (op basis van wat er gemiddeld wordt neergeteld voor een GTX275), kom ik uit op nog geen 1000 euro (+- 975 om precies te zijn), en jij durft hier 925 euro voor te vragen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:40 schreef hertjesftw het volgende:
[..]
Enschede.
Het is niet duur, kijk maar eens naar de goedkoopste onderdelen @tweakers pricewatch.
Ik heb dit ook gedaan, en kom zeker wel boven die 1000 euro uit, tel het nog eens na zou ik zeggen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Goedkoopste nieuwprijzen bij elkaar opgeteld, plus 120 euro gerekend voor de GTX275 die niet meer verkrijgbaar is (op basis van wat er gemiddeld wordt neergeteld voor een GTX275), kom ik uit op nog geen 1000 euro (+- 975 om precies te zijn), en jij durft hier 925 euro voor te vragen?
Gezien de introductie van Sandy Bridge en het feit dat je hem in één geheel aanbiedt mag je blij zijn als je hier nog 700 euro voor krijgt.
Tel bij onderstaande 120 euro op wat je tweedehands maximaal nog kan krijgen voor die GTX275, en je zit op 977 euro.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef hertjesftw het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gedaan, en kom zeker wel boven die 1000 euro uit, tel het nog eens na zou ik zeggen..
Tel er nog even verzendkosten bij op (neem niet aan dat je vanuit een eindhoven (cpu), doorgaan naar losser voor de kast, om maar even 2 componenten te noemen), de NZXT kabels heb je er niet bij gezet, het geheugen is niet de juiste.quote:
Als jij denkt dat dat zo'n invloed heeft op de nieuwprijs dat een richtprijs van 925 euro gerechtvaardigd is, dan wens ik je veel sterkte, zowel met verkopen als in het leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef hertjesftw het volgende:
[..]
Tel er nog even verzendkosten bij op (neem niet aan dat je vanuit een eindhoven (cpu), doorgaan naar losser voor de kast, om maar even 2 componenten te noemen), de NZXT kabels heb je er niet bij gezet, het geheugen is niet de juiste.
Dankje jij ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat zo'n invloed heeft op de nieuwprijs dat een richtprijs van 925 euro gerechtvaardigd is, dan wens ik je veel sterkte, zowel met verkopen als in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |