Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb 4 pakken dagravit bruistabletten gekocht voor 2 euro per pak. Ik ben blijdie dingen kosten normaal 14 euro
Daar zou ik me bij bruistabletten niet zo druk om maken eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.
Ik ook niet. Laatst 2 flesjes Sprite, 52 cent per stuk, omdat de datum bijna was afgelopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou ik me bij bruistabletten niet zo druk om maken eigenlijk.
Waarom niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef loecje het volgende:
dat mogen ze niet eens verkopen. zelfs niet voor die prijs
Kijk anders eens ff bij de Action in Zevenaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Waar dan? Niet in Arnhem en Huissen iig! Kwamen ook niet meer binnen..
Bedoel deze he:
[ afbeelding ]
Vorige week Vrijdag wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:46 schreef heaven7 het volgende:
Ik woon in Arnhem ja!Hebben ze ze in Zevenaar nog?
Weet je dat zeker?
Geen idee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Waren er nog veel (en die hele groten ook?) of is de kans dat alles weg is nu groot?
Ben je nou nog niet onderweg naar de action :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef heaven7 het volgende:
Toen je er was bedoel ik, waren er nog veel?
Ze stonden er toen wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef heaven7 het volgende:
Toen je er was bedoel ik, waren er nog veel?
Oh das nog best een aantal km's dan. Ik maakte mijn opmerking eigenlijk meer met het idee dat het misschien 5km verderop was. Wel balen! Heb hem ook niet meer in het filiaal hier gezien helaas..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik ben dus voor Jan met de Korte k*t gegaan want volgens een medewerkster waren ze er al weken niet meerEn ze kwamen wrs ook niet meer binnen
Dus voor noppes 40 km gereden
Hoewel, heb die Sexplosion maar meegenomen, gruwelijk lekker luchtje voor ¤1,60!
Wel raar dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik ben dus voor Jan met de Korte k*t gegaan want volgens een medewerkster waren ze er al weken niet meerEn ze kwamen wrs ook niet meer binnen
Dus voor noppes 40 km gereden
Hoewel, heb die Sexplosion maar meegenomen, gruwelijk lekker luchtje voor ¤1,60!
Whehe ja was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oh das nog best een aantal km's dan. Ik maakte mijn opmerking eigenlijk meer met het idee dat het misschien 5km verderop was. Wel balen! Heb hem ook niet meer in het filiaal hier gezien helaas..
Je bedoelt meenemen :p en dan via FHF op zoek naar een taxi service :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Whehe ja was het maar zo'n feestNee bij de 2 Actions in Arnhem en 1 in Huissen hebben ze ookal niks meer
Als jullie ooit ergens nog wat zien, willen jullie dan gillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |