Hoe lang duurde het voordat de chagrijnige bliepmiep klaar was?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik toen ik op kamers ging, stapels handdoeken en keukenspullen ingeslagen. Was toen een kar vol. Bij de kassa: 60 euro
Wow.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
- wc reiniger
- wc spray
- 'swiffer' doekjes + houder
- schuursponsjes
- navulbare aansteker
- wasknijpers
Schade: 3,85 euro, Waah!
Ja, ik was ook in shock...quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee of de action bureaulampen verkoopt
Ik heb die "swiffer" met doekjes ook gekocht, maar die alleen kost toch al ¤3,60 ofzo.. Of bedoel je die mini(hand-ding om planken af te stoffen enzo)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
- wc reiniger
- wc spray
- 'swiffer' doekjes + houder
- schuursponsjes
- navulbare aansteker
- wasknijpers
Schade: 3,85 euro, Waah!
In Zevenaar hebben ze die.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan heb ik toch niet goed opgelet van de week
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik heb die "swiffer" met doekjes ook gekocht, maar die alleen kost toch al ¤3,60 ofzo.. Of bedoel je die mini(hand-ding om planken af te stoffen enzo)
Deze zijn inderdaad maar 0.69quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij dan
Ik heb het vloerding.... Maar voor dat geld wil ik de stoffer ook wel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij dan
Wat kan je niet kopen voor ¤1quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef tomaat52 het volgende:
Wat kan je kopen bij de Action voor ¤1?
ja voor je het weet heb je er een priem van gedraaidquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef tomaat52 het volgende:
Binnenkort een nieuwe schroevendraaier halen.Action schroevendraaiers kunnen weinig hebben.
Die van mij ligt in 3 stukken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef moussy het volgende:
[..]
ja voor je het weet heb je er een priem van gedraaid
Neuh.quote:
Volgens mij hebben ze die nog.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef heaven7 het volgende:
Moet ook weer eens langs
Heeft iemand nog die mooie zilveren dozen gezien lately? Ik wil nog de grootste van ¤6,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |