Ben ook zeer benieuwd waar ie precies gaat komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie op de site dat er in Den Haag nog een Action komt!
Ik hoop dat ie een beetje centraal komt, want die in Den Haag zuid is mij veel te ver.
Zal wel in de stad zijn....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd waar ie precies gaat komen
Action heeft alles.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
Ik ging vandaag kijken voor anticondensspray. Eigenlijk wou ik een vochtvreter, maar het leek me sterk dat ze die in de Action verkochten.
De anticondensspray hadden ze wel, en raadt eens wat ik tegenkwam toen in nog even doorsnuffelde......
![]()
Een vochtvreter!
Me happy
Ik had eerst 2 potjes gekocht van davitamon geloof ik, waren nog 5 maanden houdbaar. Dan krijg je het wel op.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.
Velp?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Whehe ja was het maar zo'n feestNee bij de 2 Actions in Arnhem en 1 in Huissen hebben ze ookal niks meer
Als jullie ooit ergens nog wat zien, willen jullie dan gillen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef trovey het volgende:
Vandaag getest: de rijst. wokgroentes en de saus van Amoy (voor 49 tot 79 cent). Resultaat na een test door twee personen:. Morgen ga ik de andere Action hier leegroven.
Waag het niet om bij de Action in Zwolle te komen jullie, alles is voor mij.
![]()
Heb je ze recentelijk gezien in Velp of bedoel je gewoon dat daar ook een Action zit? Want je kunt ze niet bellen en ik ga niet stad en land afrijden omdat er een piepklein kansje bestaat dat er nog wat ligt als ik niet zeker weet dat dat zo isquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had eerst 2 potjes gekocht van davitamon geloof ik, waren nog 5 maanden houdbaar. Dan krijg je het wel op.
[..]
Velp?
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraatquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef trovey het volgende:
Vandaag getest: de rijst. wokgroentes en de saus van Amoy (voor 49 tot 79 cent). Resultaat na een test door twee personen:. Morgen ga ik de andere Action hier leegroven.
Waag het niet om bij de Action in Zwolle te komen jullie, alles is voor mij.
![]()
Zeg ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraat
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraat
Die hebben ze volgens mij altijd bij de Action.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:39 schreef trovey het volgende:
Loop ik tijden te zoeken naar een perforator bij de Action...niets.Koop ik er eentje...zijn ze wel aanwezig bij de nieuwe artikelen.
Gelukkig maar dat ik er eentje gekocht heb bij de Kringloop voor maar 50 cent anders zou ik me behoorlijk bekocht voelen.
Nou niet hier dus...in beide zaken niet te vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die hebben ze volgens mij altijd bij de Action.
Blijkbaar is de Action hier goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou niet hier dus...in beide zaken niet te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |