Hallo, we moeten toch weten hoe meisjes hier terecht komen als we nieuwe willen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk haar interesse tonen. Jij bent nu echt dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
met haar ziet ie er veel jonger uit.Hier was ie 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Hoe zien limburgers of belgen er dan uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze ziet er eerder uit als een limburger of een belg.
studieontwijkend gedrag.quote:
Wat zeg jij? Sky, Fyah en ik behoren tot die categorie. Mooiste blanke mannen aanwezig hier samen met Mozy.quote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die praten over brabant geef me je adres want you're going down.
jij zit op project haal 16jarigen hierheen omdat we anders alleen met 18+dames zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe geen projecten. Had alleen 1 ding gepost bij zo'n kind, geen reactie op gehad.
enige blanke mannen hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Brioni het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Sky, Fyah en ik behoren tot die categorie. Mooiste blanke mannen aanwezig hier samen met Mozy.
Ik wil alleen jou, chai.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo, we moeten toch weten hoe meisjes hier terecht komen als we nieuwe willen.
Ja maar ik kan dat niet, want meestal zijn ze irritant en daar kan ik niet tegen. Zeg maar zoals gmh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij zit op project haal 16jarigen hierheen omdat we anders alleen met 18+dames zitten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
seksueel overdraagbare gekkeziektes
Over 10 jaar verkoop je die YouTube naam voor 10k, let op mijn woordenquote:
Gewoon Limburgs en Belgisch. Dat zie je gewoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe zien limburgers of belgen er dan uit.
Gelul. en jij en wd dan? wd was 15 zelfs toen ze hier kwam.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dat niet, want meestal zijn ze irritant en daar kan ik niet tegen. Zeg maar zoals gmh.
chai 16quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gelul. en jij en wd dan? wd was 15 zelfs toen ze hier kwam.
boy wat kom jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Over 10 jaar geef ik kassameisjes 10k als fooi als ze lief lachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over 10 jaar verkoop je die YouTube naam voor 10k, let op mijn woorden.
Ja weet ik veel. Tegenwoordig hebben ze gewoon teveel attitude en als ze die niet hebben is het hier eng.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Socios.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over 10 jaar geef ik kassameisjes 10k als fooi als ze lief lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |