14-16 bij voorkeur. Ze kan zich hier komen melden, pics in dr eerste post. Hyves vind ik zelf wel.quote:
nee volgens mij is het wel keizerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef Maisnon het volgende:
Er komt nou een of ander programma binnenkort op TV met Ali B en iemand die op Keizer lijkt maar het is em vast niet want wat moet hij met Ali B in een TV programma
Dat wast.
ja, nu lijkt hij 30 en pedoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt het over chuck voordat hij naar de kapper ging he
ze woont in brabant doe het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
14-16 bij voorkeur. Ze kan zich hier komen melden, pics in dr eerste post. Hyves vind ik zelf wel.
Vechten. Negers en Maroks gaan niet samen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef Maisnon het volgende:
Er komt nou een of ander programma binnenkort op TV met Ali B en iemand die op Keizer lijkt maar het is em vast niet want wat moet hij met Ali B in een TV programma
Dat wast.
walgelijk racismequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Brioni het volgende:
[..]
Vechten. Negers en Maroks gaan niet samen.
wat nou jonge?quote:
hoe gaat het met dat project waar ik je op heb gezet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Chai het volgende:
Miss-bakvis, zie dat je nieuw bent hier. Vertel eens, hoe ben je hier belandt.
Inleiding? Mwa ging wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voelt.
hoe ging je tentamen?![]()
met haar ziet ie er veel jonger uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt het over chuck voordat hij naar de kapper ging he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verveling en sogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Chai het volgende:
Kijk haar interesse tonen. Jij bent nu echt dit:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Chai het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wat nou jonge?
niemand komt aan brabant
Liever niet neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wat nou jonge?
niemand komt aan brabant
Hoezo? Ik doe geen projecten. Had alleen 1 ding gepost bij zo'n kind, geen reactie op gehad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoe gaat het met dat project waar ik je op heb gezet?
nou zeg dat is niet aardigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze ziet er eerder uit als een limburger of een belg.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
met haar ziet ie er veel jonger uit.BAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |