zat ff op de pleequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef BobbyB het volgende:
Duurde knap lang. En dit is het geworden?
Ligt eraan wat je op de plee doet, dan hoeft het niet per se saai te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dat duurt altijd even bij mensen die op een saai kantoor werken.
Figuurpoepen is bij tijd en wijle inderdaad topsport en dus verre van saaiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op de plee doet, dan hoeft het niet per se saai te zijn.
Ik vind het nogal vreemd als je baas je daarvoor betaalt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op de plee doet, dan hoeft het niet per se saai te zijn.
Ja maar ja ze betalen sommigen ook om op kankerstokjes te zuigen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd als je baas je daarvoor betaalt.
Zou jij eigenlijk even vaak en even lang even naar buiten mogen om een luchtje te scheppen als degene die naar buiten gaan voor een kankerstokje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ja ze betalen sommigen ook om op kankerstokjes te zuigen.
Oh toch wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:46 schreef Salatrel het volgende:
ik ga ook wel eens een blokje om. lekker burgelijk
Hier doen ze daar sowieso niet moeilijk over. Bij mijn vorige werkgever kwam er al commentaar als je ff wat uit de auto ging pakken terwijl het rokershok vol stond en sommigen daar ieder uur 10 minuten hingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou jij eigenlijk even vaak en even lang even naar buiten mogen om een luchtje te scheppen als degene die naar buiten gaan voor een kankerstokje.
Ik doe niet aan schijten op het werk, alleen bij hoge nood.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:46 schreef Chai het volgende:
Maar jullie gaan liever extra lang schijten dan even wat frisse lucht in ademen?
Net zoals bij fappen dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe niet aan schijten op het werk, alleen bij hoge nood.
Dat is echt dom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier doen ze daar sowieso niet moeilijk over. Bij mijn vorige werkgever kwam er al commentaar als je ff wat uit de auto ging pakken terwijl het rokershok vol stond en sommigen daar ieder uur 10 minuten hingen.
Nee dat doe ik wel gewoon op het werk.quote:
Dus ook bij niet hoge nood.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat doe ik wel gewoon op het werk.
Die gozer spoorde sowieso niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is echt dom.Sowieso als mensen ieder uur 10 minuten weg zijn, waarom vond hij het dan ineens wel goed? of was hij gewoon blind.
Zulke nood is altijd hoog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |