Zou je dat eens kunnen uitzoeken? Ik bied 50 inclusief verzending.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef The_Dean het volgende:
Geluid is dik in orde! Toen ik hem eerst kreeg verwachte ik weinig, maar werd heel erg aangenaam verrast. Klinkt goed, en [vind ik] mooie klank en goede bassweergave.
Verzenden moet wel lukken, maar de prijs is excl. verzenden. Hele gewicht is zo'n 10 kg, dus met verpakking ga je er wel iets overheen. Weet niet precies wat het dan kost.
Ja. Je kan kiezen tussen het weergeven van enerzijds: Album, track en speelduur [dus als in album: 01 Track: 01 en 02:30 [niet de totaal van de track, maar hoever hij hem afgespeeld heeft]] en anderzijds afwisselend title, artist en album namen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Hukkie het volgende:
Geeft hij ook MP3 Tags van de USB weer in het display?
10-30 kilo kom je op 12,20 euro. Voor die 50 incl stuur ik hem naar je op.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zou je dat eens kunnen uitzoeken? Ik bied 50 inclusief verzending.
Mooi, PM je je gegevens even, dan doe ik dat ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
10-30 kilo kom je op 12,20 euro. Voor die 50 incl stuur ik hem naar je op.
Tuurlijk, wie het eerst komt... Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:38 schreef KaMo het volgende:
Gekocht, sorry Hukkie. Maar ik kon deze niet laten gaan
WHAT?!quote:-laag stroomverbruik, in werking 52 watt, in standby slechts 7 watt
Ohja, stond in de specificaties op een site... denk dat dat vele lager moet zijn. Ding heeft een eco-modus in de standby... zal eerder iets van 1.7 moeten zijn ofzoquote:
dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef The_Dean het volgende:
Misschien ook wel, ik weet het niet. Gebruik nooit standby modussen. Gewoon uit
Maar pakket is al onderweg naar KaMo, mag wel op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |