abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4461038
eingenzinnig..............huh?!?!?!
pi_4461091
En?...
  woensdag 5 juni 2002 @ 15:51:18 #3
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4461103
Aha .
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_4461125
All Boro Kings, heb ik hier nog ergens liggen.
Is toch al weer wat jaartjes geleden, maar ik zet m heel af en toe nog wel eens op.
Had al lang niks meer van DED gehoord.
pi_4461126
spammed
pi_4461127
Dat was kicken, 'who's the king' op Dynamo '95. Heb nog nooit zoveel mensen tegelijk zien springen (60,000+)
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
pi_4461160
ik heb ze in het voorprogramma van Bon Jovi ooit gezien in landgraaf, k vond ze beter dan Jovi zelf
DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
  woensdag 5 juni 2002 @ 16:04:47 #8
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_4461398
'k heb hier 3 cd's , vind ze zeker wel koel, echt relaxte muziek (buggin vooral ). Maar de sax er doorheen is ook zeer gaaf.
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_4461463
Dog Eat Dog is te gaaf. snelle hardcore, saxofoontje er doorheen en vette raps er doorheen. Ik durf te wedden dat Limp Bigshit veel van hun heeft gejat en al die duffe rap-metal groepjes.
God Hates Me
pi_4461816
ik was er ook bij tijdens bon jovi, sindsdien best wel fan, ben hier ook bij, kaartje in de pocket
pi_4462125
Dog Eat Dog was vroeger leuk, maar als ik die eerste CD van ze nu nog eens draai klinkt ie erg saai en gedateerd.

Die 100.000 man op dynamo waren inderdaad zeker vet!
Maarja da's inmiddels al weer 7 jaar geleden, toen vond ik ales vet waar maar een beetje op gesprongen kon worden

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_4462309
Wat doet DOG EAT DOG IN EEN BOERDERIJ IN NEDERLAND??? konde ze geen "goeie" concertzaal boeke ofzo??..of gewoon op LL! ....gaat wel bergafwaardz met D_D
^_^
pi_4462469
De Boerderij is een concertzaal in Zoetermeer, hoor. Wie gaat er nog meer heen? Fokzine meeting?!?!
pi_4462549
..ja i know....maar toch.... Dog eat Dog in zoetemeer!!??? zegt al genoeg ....
^_^
pi_4462863
ok ok, het is geen Amsterdam, maar wel leuke zaal hoor.
pi_4464267
coole band, jammer dat ze in zoetermeer optreden wel
pi_4464308
waar komen jullie vandaan dan? Is het zo ver weg ofzo?
  woensdag 5 juni 2002 @ 22:15:01 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4467472
is toch wel chill
dat Dog Eat Dog

misschien ga ik nog wel ff (als ut niet uitverkocht is...)

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_4467591
OOOWWW... Dog Eat Dog.. das echt pubertijd sentiment haha

Heb ook 3 cdtjes.. luister ik echt noooit maar dan ook nooit meer.. misschien een goede reden om maar weer eens te doen

No. I'm not part of the show.
pi_4469968
blijft toch een vreemde naam, dog eat dog
  donderdag 6 juni 2002 @ 01:32:37 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_4470205
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 22:22 schreef Cylvia het volgende:
OOOWWW... Dog Eat Dog.. das echt pubertijd sentiment haha

Heb ook 3 cdtjes.. luister ik echt noooit maar dan ook nooit meer.. misschien een goede reden om maar weer eens te doen

Same here
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 6 juni 2002 @ 01:33:41 #22
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_4470221
Rocky & No Fronts
Love will be my strongest weapon
  donderdag 6 juni 2002 @ 02:20:58 #23
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_4470480
Nog eens in paradiso gezien. Naast me in de rij stond iemand die erg op Ozzy leek, bleek het de zanger te zijn die verkleed was voor halloween...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_4471588
Ik wist niet eens dat ze nog bestonden
Is inderdaad jeugdsentiment, heb ze als onzeker pubertje nog eens in Nighttown gezien. Oe wat voelde ik me stoer
Ik heb nog een cd van ze (all boro kings) maar die draai ik echt nooit meer.
Unox, the worst operating system.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 juni 2002 @ 10:22:33 #25
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4471748
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 16:44 schreef morfine het volgende:
Wat doet DOG EAT DOG IN EEN BOERDERIJ IN NEDERLAND??? konde ze geen "goeie" concertzaal boeke ofzo??..of gewoon op LL! ....gaat wel bergafwaardz met D_D
013 goed genoeg? daar staan ze 18 juni namelijk
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_4504090
en ook nog in sneek, maar Boerderij is toch wel meest dichtbij voor meesten
pi_11827659
wahooooo!!! ze komen weer!!!!!
Donderdag 18 september Dog Eat Dog in Atlantis - Alkmaar
zojuist even kaarten gereserveerd.... geniaal die gasten. www.atlantispodium.nl
  donderdag 17 juli 2003 @ 09:14:01 #28
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11828155
vind het 3x niks.. ze hadden het bij het eerste album moeten houden... toegegeven - ken niet alle 4 de cds uit mn knar, maar dat wil ik ook niet met crap als No Fronts en Isms

maar kan me voorstellen dat ze live wel lachen zijn

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11828691
Jeetje... Dog Eat Dog...

Tijd om mijn Nirvana t-shirt en Dr.Martens maar weer eens onder het stof vandaan te halen
Vroeger veel plezier beleefd aan het bandje. Wacht eens... ik heb er zelfs nog een tshirt van! (tegenwoordig slaapshrt op vakanties)

pi_11830700
eindelijk weer eens een band "uit de goede oude tijd" die komt optreden
pi_11840605
Ik dacht dat die mannen inmiddels dood waren (zie website waar het laatste nieuws Happy Newyear is) das binnenkort weer http://www.dogeatdog.com/pages/LatestNews.htm

Maar ja, leuk dat ze nog bestaan, ik zal er niet voor naar Alkmaar afreizen, maar heb er goeie leuke optredens van gezien. Ik ben ze alleen kwijt geraakt bij het derde album, dat ik niet meer zo spontaan en sterk vond.

pi_11852766
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 19:04 schreef Kopdans het volgende:
Ik dacht dat die mannen inmiddels dood waren (zie website waar het laatste nieuws Happy Newyear is) das binnenkort weer http://www.dogeatdog.com/pages/LatestNews.htm

Maar ja, leuk dat ze nog bestaan, ik zal er niet voor naar Alkmaar afreizen, maar heb er goeie leuke optredens van gezien. Ik ben ze alleen kwijt geraakt bij het derde album, dat ik niet meer zo spontaan en sterk vond.

ik dacht eigenlijk ook dat ze gestopt waren; je hoorde er niets meer over.....maar kennelijk niet dus gelukkig. Alkmaar is voor mij gelukkig dicht bij....maar had er zelfs wel voor naar tilburg gereden hoor....jeugdsentiment is dit
pi_11859739
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 09:14 schreef Reddiablo het volgende:
vind het 3x niks.. ze hadden het bij het eerste album moeten houden... toegegeven - ken niet alle 4 de cds uit mn knar, maar dat wil ik ook niet met crap als No Fronts en Isms

maar kan me voorstellen dat ze live wel lachen zijn

het eerste album? Die Warrant EP? of bedoel je All Boro Kings met de normale no fronts versie?
  vrijdag 18 juli 2003 @ 16:56:29 #34
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_11863070
Vorig jaar gezien in Tilburg, was wel lachen...misschien dit jaar maar weer
De Narcis van Gabon
pi_11863084
-edit: Lees de FAQ.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-07-2003 17:50]

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 18 juli 2003 @ 18:45:43 #36
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_11864822
En ze spelen ook nog op 21 september in HEDON te ZWOLLE!!!

daar ga ik heen

vrijdag 18 juli 2003 @ 19:13:18 #37
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_11865320
Dat die nog bestaan heb nog een CD van ze

"No guns lalala"

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 18 juli 2003 @ 20:45:26 #38
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11867068
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

het eerste album? Die Warrant EP? of bedoel je All Boro Kings met de normale no fronts versie?

Allboro Kings
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:30:55 #39
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12638878
In het begin toen ik pas net punk luisterde, 1995 ofzo, was DogEatDog nog helemaal "de shit" en nu hoor je er niks meer over.
Wat is er precies gebeurd?
pi_12638928
No Fronts is een leuk festival plaatje.

En DeD een dito bandje trouwens.

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:33:52 #41
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_12638947
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:30 schreef Ixnay het volgende:
In het begin toen ik pas net punk luisterde, 1995 ofzo, was DogEatDog nog helemaal "de shit" en nu hoor je er niks meer over.
Linkin Park is nu helemaal de shit.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_12872118
*onopvallend schopje*

Zijn er nog meer mensen van plan om naar het optreden te gaan?

quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:30 schreef Ixnay het volgende:
Allereerst kwam in 1996 het nieuwe album "Play Games" uit, waarmee ze al lichtelijk een andere richting uit gingen als je naar "Warrant" en "All boro kings" kijkt. Rocky werd een aardig bekend nummer en enkele jaren later was Dog Eat Dog opeens weg uit de media. In 1999 is toen het nieuwe album "Amped" uitgekomen, wat niet meer te vergelijken is met wat ze voorheen uitbrachten. Het is niet bepaald punk meer te noemen, eerder wat chill-out muziek met wat rap er doorheen. Je moet het echt horen, want als je "de oude" Dog Eat Dog in je hoofd hebt kan ik het moeilijk vergelijken

Maar goed, sinds de nieuwe CD zijn ze weer vrij onbekend, de saxofonist is uit de groep gegooid voor de opnames en ze zijn nu met de vier overblijvenden (John Connor, Dave Neabore, Sean Kilkenny en Brandon Finley).

Overigens, misschien heb je nog wel eens het liedje gehoord of zelfs de clip gezien van Expect the Unexpected. Dat is het laatste nummer dat nog een beetje op het oudere werk lijkt en is een tijdje regelmatig op The Box geweest, best aangenaam om naar te luisteren . Ik was zelf jaren geleden fan van Dog Eat Dog, maar die tijd is nu toch wel voorbij, net als voor vele anderen naar dit topic te zien. Het nieuwe album viel ook erg tegen voor mij, maar ik heb het wel leren te waarderen. Expect the unexpected als je het luistert

pi_12872512
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:33 schreef ullie het volgende:

[..]

Linkin Park is nu helemaal de shit.

hahahhahahahahahahahahahahahaha

Maar ze hadden toch hun naam veranderd naar All Boro Kings ofzo? Zo stonden ze ten minste 2 jaar terug op de EHCP?

maandag 1 september 2003 @ 16:24:44 #44
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12873888
quote:
Op maandag 1 september 2003 15:02 schreef Heliospan het volgende:
*onopvallend schopje*

Zijn er nog meer mensen van plan om naar het optreden te gaan?
[..]

Allereerst kwam in 1996 het nieuwe album "Play Games" uit, waarmee ze al lichtelijk een andere richting uit gingen als je naar "Warrant" en "All boro kings" kijkt. Rocky werd een aardig bekend nummer en enkele jaren later was Dog Eat Dog opeens weg uit de media. In 1999 is toen het nieuwe album "Amped" uitgekomen, wat niet meer te vergelijken is met wat ze voorheen uitbrachten. Het is niet bepaald punk meer te noemen, eerder wat chill-out muziek met wat rap er doorheen. Je moet het echt horen, want als je "de oude" Dog Eat Dog in je hoofd hebt kan ik het moeilijk vergelijken

Maar goed, sinds de nieuwe CD zijn ze weer vrij onbekend, de saxofonist is uit de groep gegooid voor de opnames en ze zijn nu met de vier overblijvenden (John Connor, Dave Neabore, Sean Kilkenny en Brandon Finley).

Overigens, misschien heb je nog wel eens het liedje gehoord of zelfs de clip gezien van Expect the Unexpected. Dat is het laatste nummer dat nog een beetje op het oudere werk lijkt en is een tijdje regelmatig op The Box geweest, best aangenaam om naar te luisteren . Ik was zelf jaren geleden fan van Dog Eat Dog, maar die tijd is nu toch wel voorbij, net als voor vele anderen naar dit topic te zien. Het nieuwe album viel ook erg tegen voor mij, maar ik heb het wel leren te waarderen. Expect the unexpected als je het luistert

Play Games is wel goed nummer/album.
Expect The Unexpected was in 1999 regelmatig op tv te zien als clip, wat volgens mij een flop is geworden. Daarna heb ik niks meer van de band gehoord.
En ik ben na aan het denken of ik naar het optreden in Weert ga.

Ik noem het een copmbinatie van punk en rap, en er zitten zelfs nog soms blaasinstrumenten door heen.

pi_13260938
Wie gaan er nog heen vanavond???
Jheronimus, slettehoea en ikzijn er in ieder geval.....
  donderdag 18 september 2003 @ 17:41:57 #46
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_13268670
Present!!!!!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_13275358
quote:
Op woensdag 5 juni 2002 15:52 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Dat was kicken, 'who's the king' op Dynamo '95. Heb nog nooit zoveel mensen tegelijk zien springen (60,000+)
Inderdaad, daar zat ik middenin Dat was gewoon goed, toen het optreden begon barstte die tent bijna uit z'n voegen van de mensen die er op af kwamen

*zucht* the good old days...

From the ashes...
  vrijdag 19 september 2003 @ 18:06:02 #48
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_13294595
voor de genen die nog twijfelen....gewoon gaan!!! klonk gisteren errug lekker imho.

je merkt dat het geen amateur band is. goed op elkaar ingespeeld, vette sound, gemotiveerd en een heerlijke sfeer...ow ja...ze houden van BIER

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 19 september 2003 @ 18:08:07 #49
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13294640
Snoop dog eat dog
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_13298316
Dit vind ik wel grappig, ik heb vanochtend voor de gein weer eens naar All boro kings geluisterd en wilde vandaag een topic openen. Zie ik dit. wel lachuh.
Ik vond en vind het het nog steeds een dope band al ben ik ze iid ook uit het oog verloren na die clip van Expect the Unexpected. Volgens mij is het ook gewoon een band die niet voor de commercie bestemd is maar gewoon in de underground moet blijven.
Maar idd jeugdsentiment is het goede woord, toen ik 14, 15 was heb ik die cd helemaal grijs gedraaid.
Shit als ik had geweten dat ze kwamen optreden, was ik misschien wel gegaan, zonder geld .
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  vrijdag 19 september 2003 @ 23:38:31 #51
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_13303172
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 20:29 schreef Mr.Tear het volgende:
Dit vind ik wel grappig, ik heb vanochtend voor de gein weer eens naar All boro kings geluisterd en wilde vandaag een topic openen. Zie ik dit. wel lachuh.
Ik vond en vind het het nog steeds een dope band al ben ik ze iid ook uit het oog verloren na die clip van Expect the Unexpected. Volgens mij is het ook gewoon een band die niet voor de commercie bestemd is maar gewoon in de underground moet blijven.
Maar idd jeugdsentiment is het goede woord, toen ik 14, 15 was heb ik die cd helemaal grijs gedraaid.
Shit als ik had geweten dat ze kwamen optreden, was ik misschien wel gegaan, zonder geld .
is het beetje onder hiphop te rekenen tear?
want wij hebben hier een optreden volgend week ofzo

http://www.atlantispodium.nl

HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
pi_13350230
t was wel een kick-ass optreden zeg, afgelopen donderdag ze speelden supergoed... maar toch een puntje van kritiek is de enorme hitte en de lange wachttijd daar...maar ok, dat mag de pret niet drukken...nog even met de zanger staan babbelen...hij kon de tourbus niet in..die zat op slot
pi_13356848
quote:
is het beetje onder hiphop te rekenen tear?
want wij hebben hier een optreden volgend week ofzo
Nou, het is meer een cros-over van metal-hiphop. Ik vind het nog steeds erg dope. IK kan wel wat pasen via de msn, als ik weet hoe dat moet.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_13368639
www.dogeatdog.nl

download daar NIEUWE!!!!!!! demo's
zijn best vet

maar na het gezeik met roadrunner rec in 1999 is het inderdaad wat stil rond ded

bassist dave neabore heeft ook nog twee side projects

www.allborokings.com
www.lowbuz.com

ook best goede bands

'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
pi_13768875
Ik heb me inderdaad met o.m. kroegtijger uitermate vermaakt aldaar... Alweer een aantal weekjes terug, maar het was vet...
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_13820109
Dog eat Dog was zeker weten gaaf, uiteraard was no fronts een vd betere!!Had zelfs nog a lil'crush op de jongen met de sik!

[Dit bericht is gewijzigd door Yskonijn op 12-10-2003 01:25]

pi_13832303
Heb ze zelf gezien in Weert.....

Was zeker een geslaagd optreden. Die gasten waren zeer relaxed. Heb nog een tijd met ze staan lullen + bier staan drinken.

Vrienden van mij hadden het geluk om in het voorprogramma te spelen en DeD was zeer onder de indruk van de band. Toch wel leuk dat ze tijdens het voorprogramma vooraan het podium stonden te kijken en het meerendeel van het Publiek het niet in de gaten hadden dat DeD naast hen stond

Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:54:07 #58
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_13832450
Heb ze laast gezien in atlantis in alkmaar was zeer de moeite waard!
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 12 oktober 2003 @ 23:23:17 #59
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_13838856
dog eat dog...daar heb ik 2 cd's van... ze zijn best wel vetjes...
kent iemand trouwens the urge?
coole metalachtige ska bandje
Later pater,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')