Die 100.000 man op dynamo waren inderdaad zeker vet!
Maarja da's inmiddels al weer 7 jaar geleden, toen vond ik ales vet waar maar een beetje op gesprongen kon worden
misschien ga ik nog wel ff (als ut niet uitverkocht is...)
Heb ook 3 cdtjes.. luister ik echt noooit maar dan ook nooit meer.. misschien een goede reden om maar weer eens te doen
quote:Same here
Op woensdag 05 juni 2002 22:22 schreef Cylvia het volgende:
OOOWWW... Dog Eat Dog.. das echt pubertijd sentiment hahaHeb ook 3 cdtjes.. luister ik echt noooit maar dan ook nooit meer.. misschien een goede reden om maar weer eens te doen
quote:013 goed genoeg? daar staan ze 18 juni namelijk
Op woensdag 05 juni 2002 16:44 schreef morfine het volgende:
Wat doet DOG EAT DOG IN EEN BOERDERIJ IN NEDERLAND??? konde ze geen "goeie" concertzaal boeke ofzo??..of gewoon op LL!....gaat wel bergafwaardz met D_D
maar kan me voorstellen dat ze live wel lachen zijn
Tijd om mijn Nirvana t-shirt en Dr.Martens maar weer eens onder het stof vandaan te halen
Vroeger veel plezier beleefd aan het bandje. Wacht eens... ik heb er zelfs nog een tshirt van! (tegenwoordig slaapshrt op vakanties)
Maar ja, leuk dat ze nog bestaan, ik zal er niet voor naar Alkmaar afreizen, maar heb er goeie leuke optredens van gezien. Ik ben ze alleen kwijt geraakt bij het derde album, dat ik niet meer zo spontaan en sterk vond.
quote:ik dacht eigenlijk ook dat ze gestopt waren; je hoorde er niets meer over.....maar kennelijk niet dus gelukkig. Alkmaar is voor mij gelukkig dicht bij....maar had er zelfs wel voor naar tilburg gereden hoor....jeugdsentiment is dit
Op donderdag 17 juli 2003 19:04 schreef Kopdans het volgende:
Ik dacht dat die mannen inmiddels dood waren (zie website waar het laatste nieuws Happy Newyear is) das binnenkort weerhttp://www.dogeatdog.com/pages/LatestNews.htm
Maar ja, leuk dat ze nog bestaan, ik zal er niet voor naar Alkmaar afreizen, maar heb er goeie leuke optredens van gezien. Ik ben ze alleen kwijt geraakt bij het derde album, dat ik niet meer zo spontaan en sterk vond.
quote:het eerste album? Die Warrant EP? of bedoel je All Boro Kings met de normale no fronts versie?
Op donderdag 17 juli 2003 09:14 schreef Reddiablo het volgende:
vind het 3x niks.. ze hadden het bij het eerste album moeten houden... toegegeven - ken niet alle 4 de cds uit mn knar, maar dat wil ik ook niet met crap als No Fronts en Ismsmaar kan me voorstellen dat ze live wel lachen zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-07-2003 17:50]
"No guns lalala"
quote:Allboro Kings
Op vrijdag 18 juli 2003 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
het eerste album? Die Warrant EP? of bedoel je All Boro Kings met de normale no fronts versie?
En DeD een dito bandje trouwens.
quote:Linkin Park is nu helemaal de shit.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:30 schreef Ixnay het volgende:
In het begin toen ik pas net punk luisterde, 1995 ofzo, was DogEatDog nog helemaal "de shit" en nu hoor je er niks meer over.
Wat is er precies gebeurd?
Zijn er nog meer mensen van plan om naar het optreden te gaan?
quote:Allereerst kwam in 1996 het nieuwe album "Play Games" uit, waarmee ze al lichtelijk een andere richting uit gingen als je naar "Warrant" en "All boro kings" kijkt. Rocky werd een aardig bekend nummer en enkele jaren later was Dog Eat Dog opeens weg uit de media. In 1999 is toen het nieuwe album "Amped" uitgekomen, wat niet meer te vergelijken is met wat ze voorheen uitbrachten. Het is niet bepaald punk meer te noemen, eerder wat chill-out muziek met wat rap er doorheen. Je moet het echt horen, want als je "de oude" Dog Eat Dog in je hoofd hebt kan ik het moeilijk vergelijken
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:30 schreef Ixnay het volgende:
In het begin toen ik pas net punk luisterde, 1995 ofzo, was DogEatDog nog helemaal "de shit" en nu hoor je er niks meer over.
Wat is er precies gebeurd?
Maar goed, sinds de nieuwe CD zijn ze weer vrij onbekend, de saxofonist is uit de groep gegooid voor de opnames en ze zijn nu met de vier overblijvenden (John Connor, Dave Neabore, Sean Kilkenny en Brandon Finley).
Overigens, misschien heb je nog wel eens het liedje gehoord of zelfs de clip gezien van Expect the Unexpected. Dat is het laatste nummer dat nog een beetje op het oudere werk lijkt en is een tijdje regelmatig op The Box geweest, best aangenaam om naar te luisteren . Ik was zelf jaren geleden fan van Dog Eat Dog, maar die tijd is nu toch wel voorbij, net als voor vele anderen naar dit topic te zien. Het nieuwe album viel ook erg tegen voor mij, maar ik heb het wel leren te waarderen. Expect the unexpected als je het luistert
quote:hahahhahahahahahahahahahahahaha
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:33 schreef ullie het volgende:[..]
Linkin Park is nu helemaal de shit.
Maar ze hadden toch hun naam veranderd naar All Boro Kings ofzo? Zo stonden ze ten minste 2 jaar terug op de EHCP?
quote:Play Games is wel goed nummer/album.
Op maandag 1 september 2003 15:02 schreef Heliospan het volgende:
*onopvallend schopje*Zijn er nog meer mensen van plan om naar het optreden te gaan?
[..]Allereerst kwam in 1996 het nieuwe album "Play Games" uit, waarmee ze al lichtelijk een andere richting uit gingen als je naar "Warrant" en "All boro kings" kijkt. Rocky werd een aardig bekend nummer en enkele jaren later was Dog Eat Dog opeens weg uit de media. In 1999 is toen het nieuwe album "Amped" uitgekomen, wat niet meer te vergelijken is met wat ze voorheen uitbrachten. Het is niet bepaald punk meer te noemen, eerder wat chill-out muziek met wat rap er doorheen. Je moet het echt horen, want als je "de oude" Dog Eat Dog in je hoofd hebt kan ik het moeilijk vergelijken
Maar goed, sinds de nieuwe CD zijn ze weer vrij onbekend, de saxofonist is uit de groep gegooid voor de opnames en ze zijn nu met de vier overblijvenden (John Connor, Dave Neabore, Sean Kilkenny en Brandon Finley).
Overigens, misschien heb je nog wel eens het liedje gehoord of zelfs de clip gezien van Expect the Unexpected. Dat is het laatste nummer dat nog een beetje op het oudere werk lijkt en is een tijdje regelmatig op The Box geweest, best aangenaam om naar te luisteren
. Ik was zelf jaren geleden fan van Dog Eat Dog, maar die tijd is nu toch wel voorbij, net als voor vele anderen naar dit topic te zien. Het nieuwe album viel ook erg tegen voor mij, maar ik heb het wel leren te waarderen. Expect the unexpected als je het luistert
Ik noem het een copmbinatie van punk en rap, en er zitten zelfs nog soms blaasinstrumenten door heen.
quote:Inderdaad, daar zat ik middenin
Op woensdag 5 juni 2002 15:52 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Dat was kicken, 'who's the king' op Dynamo '95. Heb nog nooit zoveel mensen tegelijk zien springen (60,000+)
*zucht* the good old days...
je merkt dat het geen amateur band is. goed op elkaar ingespeeld, vette sound, gemotiveerd en een heerlijke sfeer...ow ja...ze houden van BIER
quote:is het beetje onder hiphop te rekenen tear?
Op vrijdag 19 september 2003 20:29 schreef Mr.Tear het volgende:
Dit vind ik wel grappig, ik heb vanochtend voor de gein weer eens naar All boro kings geluisterd en wilde vandaag een topic openen. Zie ik dit. wel lachuh.
Ik vond en vind het het nog steeds een dope band al ben ik ze iid ook uit het oog verloren na die clip van Expect the Unexpected. Volgens mij is het ook gewoon een band die niet voor de commercie bestemd is maar gewoon in de underground moet blijven.
Maar idd jeugdsentiment is het goede woord, toen ik 14, 15 was heb ik die cd helemaal grijs gedraaid.
Shit als ik had geweten dat ze kwamen optreden, was ik misschien wel gegaan, zonder geld.
quote:Nou, het is meer een cros-over van metal-hiphop. Ik vind het nog steeds erg dope. IK kan wel wat pasen via de msn, als ik weet hoe dat moet.
is het beetje onder hiphop te rekenen tear?
want wij hebben hier een optreden volgend week ofzo
download daar NIEUWE!!!!!!! demo's
zijn best vet
maar na het gezeik met roadrunner rec in 1999 is het inderdaad wat stil rond ded
bassist dave neabore heeft ook nog twee side projects
www.allborokings.com
www.lowbuz.com
ook best goede bands
[Dit bericht is gewijzigd door Yskonijn op 12-10-2003 01:25]
Was zeker een geslaagd optreden. Die gasten waren zeer relaxed. Heb nog een tijd met ze staan lullen + bier staan drinken.
Vrienden van mij hadden het geluk om in het voorprogramma te spelen en DeD was zeer onder de indruk van de band. Toch wel leuk dat ze tijdens het voorprogramma vooraan het podium stonden te kijken en het meerendeel van het Publiek het niet in de gaten hadden dat DeD naast hen stond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |