2 Girls 1 Cup zeker nog niet gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:19 schreef ethiraseth het volgende:
Openbook is het meest deprimerende wat Internet heeft voortgebracht.
Hitler hield van ziekenhuisgordijnen. Vuige nazi jij!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef Morendo het volgende:
Mooie ziekenhuisgordijnen. Bovendien: een echt lid van de Mile High Club neemt gewoon zijn schone deerne op de WC van een bomvolle Boeing.
En dat vult kranten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler hield van ziekenhuisgordijnen. Vuige nazi jij!
Die wc's zijn smerig man. Niets opwindends aan om in de diarree lucht van die obesitas passagiers te ketsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef Morendo het volgende:
Mooie ziekenhuisgordijnen. Bovendien: een echt lid van de Mile High Club neemt gewoon zijn schone deerne op de WC van een bomvolle Boeing.
Was meer een reactie op jouw idiote post in het minister van staat topic,quote:
Niet in staat inhoudelijk te discussierenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Tem het volgende:
Goed bezig enorme alcoholist ik verwijs je graag hierheen
Drugs, kom op nou. #3
Je kan niet ontkennen dat ziekenhuis gordijnen fascistische trekjes vertonen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler hield van ziekenhuisgordijnen. Vuige nazi jij!
Doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat ziekenhuis gordijnen fascistische trekjes vertonen.
Ja, duh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was meer een reactie op jouw idiote post in het minister van staat topic,
Ach als het er voor zorgt dat het gezuig van whiskers ook wegblijft mag het van mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:00 schreef betyar het volgende:
Die PHP blijft ie lang weg? Ik mis de eentonige "plaat-voor-je-kop" en vooral lachwekkende discussies een beetje.![]()
![]()
Ik zit 'in between exams'. En dat is een heerlijke tijd maar niet 'echt 'vakantie'.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Hoi mensen, een fijne avond gewenst. Wie heeft er nog vakantie?
Een beetje stress maar wel veel vrije tijd om je stress eruit te lamballen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zit 'in between exams'. En dat is een heerlijke tijd maar niet 'echt 'vakantie'.
Helaas niet meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Hoi mensen, een fijne avond gewenst. Wie heeft er nog vakantie?
PS verkiezingen is toch op 2 maart. Wat is er 5 maart?quote:
Vakantie. 2 maart lekker stemmen tellen voor 50 - 125 euro.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
PS verkiezingen is toch op 2 maart. Wat is er 5 maart?
Mooi, druk wat stembiljetten van de SP en PvdA achterover wil je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vakantie. 2 maart lekker stemmen tellen voor 50 - 125 euro.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi, druk wat stembiljetten van de SP en PvdA achterover wil je?
Welk voornemen was dat? Een hele dag niet poepen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Tem het volgende:
Ik had toch hetzelfde voornemen moeten houden als ethiraseth....
Zoiets! alleen nog maar in sc postenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welk voornemen was dat? Een hele dag niet poepen?
Nee, ik woon niet in de stad waar ik tel en dat zou dan 70% van de biljetten zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mooi, druk wat stembiljetten van de SP en PvdA achterover wil je?
ik poep niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welk voornemen was dat? Een hele dag niet poepen?
Kansloos geworden inderdaad. Zie het topic van GsBorder over de beroepen.Dat laat duidelijk zien dat elk beroep of gedrag goed te praten valt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
Die discussie in het Godwin-topic heeft weinig nut. Bepaalde lieden zullen de vergelijking nooit gerechtvaardigd vinden. Zelfs als moslims bij wijze van massaal worden gedeporteerd, dan is een vergelijking nog niet op zn plaats.
Debby does Dallasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
Nog suggesties voor een film a la Die Hard en Ronin? Een beetje snelle actie, niet te?
Al gezien, viel tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was goed inderdaad.quote:
Qua verhaal zal het wel niet veel zijn, we zullen zien, eerst even kijken of de kwaliteit wel goed is. ik moet wel een film fatsoenlijk kunnen kijken.quote:
Ja! Laatst 'gehaald' en nog niet bekeken.quote:
ooohhh 1600 keer pas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Tem het volgende:
Vanavond Sin City op de Belg maar die heb ik pas 1600x gezien.
Echt heel schattig en soft en klef inderdaad.quote:
Ik kijk ieder jaar minimaal 1xquote:
BNW is ook wel 'bijzonder'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Zet twee rechtse rukkers als mod op BNW en je hebt de poppen aan het dansen.
Ach, soms is het een zeer interessant subforum. Zo heb ik gisteren een topic gevonden wat betrekking heeft op geruchten rond een eng landhuis op een paar kilometers afstand van mijn huisjequote:
Ik gebruik het alleen als afvalbak voor discutabele topicsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, soms is het een zeer interessant subforum. Zo heb ik gisteren een topic gevonden wat betrekking heeft op geruchten rond een eng landhuis op een paar kilometers afstand van mijn huisje
Ja, echt he!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef ethiraseth het volgende:
Elke film is heel slecht als ik de critici mag geloven. Behalve hele slechte films, die zijn dan opeens wel goed.
Kan ik mij iets bij voorstellen. Maar ditmaal hebben ze een onderwerp te pakken waar inderdaad over wordt, of beter gezegd werd, gesproken hier in de omgeving.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen als afvalbak voor discutabele topics
Ah, dus daar komen de BNW'ers vandaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik mij iets bij voorstellen. Maar ditmaal hebben ze een onderwerp te pakken waar inderdaad over wordt, of beter gezegd werd, gesproken hier in de omgeving.
Waarom maak je dan geen script die voice-over topics doorlinkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen als afvalbak voor discutabele topics
Ach hij heeft nu slechts 2 topics van zijn hand lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef JoaC het volgende:
[..]
Waarom maak je dan geen script die voice-over topics doorlinkt?
Vind het maar weer een discutabel verhaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik mij iets bij voorstellen. Maar ditmaal hebben ze een onderwerp te pakken waar inderdaad over wordt, of beter gezegd werd, gesproken hier in de omgeving.
Maar wel spannend. Woei! Ik houd altijd van een beetje griezelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind het maar weer een discutabel verhaal.
Die BNW'ers ook, daarom hebben zo'n rijk ontwikkelde fantasiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel spannend. Woei! Ik houd altijd van een beetje griezelen.
Ja, bepaalde BNW'ers willen nog wel eens overdrijven....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die BNW'ers ook, daarom hebben zo'n rijk ontwikkelde fantasie. Wel leuk hoe Ryan3 ze aardig op weet te naaien
.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, bepaalde BNW'ers willen nog wel eens overdrijven....
63 pasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Morendo het volgende:
Gerry Rafferty is overleden. Inderdaad, die van 'Baker Street':
R.I.P.
Brave New Worldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef mlg het volgende:
Ik zie het nu tig keer langskomen, wat is BNW?
Brave New Worldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef mlg het volgende:
Ik zie het nu tig keer langskomen, wat is BNW?
Classic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Morendo het volgende:
Gerry Rafferty is overleden. Inderdaad, die van 'Baker Street':
R.I.P.
Is hier in de buurt geborenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef TomLievense het volgende:
Coen Moulijn verdient hier ook een vermelding. Zijn dribbels zullen we niet vergeten, evenals zijn liefde voor Feyenoord.
Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef TomLievense het volgende:
Coen Moulijn verdient hier ook een vermelding. Zijn dribbels zullen we niet vergeten, evenals zijn liefde voor Feyenoord.
Beste Nederlandse voetballer allertijden.quote:
Ik heb respect voor Moulijn, maar Cruyff is toch echt de beste Nederlandse voetballer aller tijden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Beste Nederlandse voetballer allertijden.
[ afbeelding ]
Moulijn was links, Johan Cruyff rechts dat maakt voor mij het verschil.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb respect voor Moulijn, maar Cruyff is toch echt de beste Nederlandse voetballer aller tijden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Moulijn was links, Johan Cruyff rechts dat maakt voor mij het verschil.
Ik heb een beetje een zwak voor Feyenoord, dus daarom zei ik Moulijn. Het is eigenlijk onmogelijk te zeggen wat de beste voetballer is. Cruyff en Moulijn zijn ook nog eens voor mijn tijd. Echt respect heb ik voor Phillip Cocu, geweldige voetballer.quote:
Die zit aan de speed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een zwak voor Feyenoord, dus daarom zei ik Moulijn. Het is eigenlijk onmogelijk te zeggen wat de beste voetballer is. Cruyff en Moulijn zijn ook nog eens voor mijn tijd. Echt respect heb ik voor Phillip Cocu, geweldige voetballer.
Dat is niet verstandig van hem, maar het kan me niet schelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat is niet verstandig van hem, maar het kan me niet schelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft er wel een neusje voor.quote:
Cruyff was tweebenig eeuuhh nee Cruyff was vierbenig. Moulijn met Cruyff vergelijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Moulijn was links, Johan Cruyff rechts dat maakt voor mij het verschil.
Oja, Moulijn is uit de jaren '30. Vergelijken met de jaren '30 is ongepast.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Cruyff was tweebenig eeuuhh nee Cruyff was vierbenig. Moulijn met Cruyff vergelijken
Ook een geweldenaar.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oja, Moulijn is uit de jaren '30. Vergelijken met de jaren '30 is ongepast.
In Spanje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Allochtoon. Heeft hij wel een inburgeringscursus gehad?
Ik ook. Maar hij kon schijnbaar totaal niet opschieten met Cohen, en dat pleit weer voor hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:09 schreef Tem het volgende:
Ik vind die Bernard Welten altijd een beetje een irritante man.
Je word nooit moe van jezelfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hij kon schijnbaar totaal niet opschieten met Cohen, en dat pleit weer voor hem.
HeroBrinkman Welten wil toekomstig boerkaverbod niet handhaven ook als wet dit eist. Welten vertrekt dit jaar. Jammer had zijn ontslag graag meegemaakt.quote:
Tja het blijft een sneu figuurquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
HeroBrinkman Welten wil toekomstig boerkaverbod niet handhaven ook als wet dit eist. Welten vertrekt dit jaar. Jammer had zijn ontslag graag meegemaakt.
twijfels zijn voor watjes.quote:
Ow die heb ik gemist, weer een pareltje van Sachertorte "De linkse mens heeft dus feitelijk een vorm van lepra"quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:23 schreef ethiraseth het volgende:
Dat dat Linkse breinen topic nog steeds loopt zeg.
Welke conclusie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:28 schreef ethiraseth het volgende:
Ja, terwijl zijn conclusie dus totaal niet werd ondersteund door hetgeen hij citeerde, maar oke.
hij is niet van plan een serieuse discussie te voeren...troldetrol.... hij weet dat hij uit zijn nek lult, maar zijn haat naar 'links' heeft enge trekjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die heb ik gemist, weer een pareltje van Sachertorte "De linkse mens heeft dus feitelijk een vorm van lepra"
Gozert!quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:44 schreef Arglist het volgende:
Het niveau is er in het nieuwe jaar niet hoger op geworden.
Zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef ethiraseth het volgende:
Wat ik van die Berlitz heb gelezen lijkt dat ook wel een rare.
Met die radijs is wel mijn favoriet geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:44 schreef ethiraseth het volgende:
http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/
Ik raar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef ethiraseth het volgende:
Moh, bij Sachertorte ben ik vrij zeker dat het gewoon een grote act is. Mensen als Voice-Over vind ik dan enger. Wat ik van die Berlitz heb gelezen lijkt dat ook wel een rare.
Jij bent net zo nationalistisch als dat je goed in je eigen taal bent, ook raarquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:51 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik raar?
Jij beweerd dat mensen het bedrijf waar ze werken ook moeten bezitten en je bent marxist dat vind ik pas raar.
Het is niet zo heel vreemd dat werknemers aandelen hebben van het bedrijf waarin ze werkzaam zijn hoor. Maar goed, blijkbaar val jij niet onder die groep.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:51 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik raar?
Jij beweerd dat mensen het bedrijf waar ze werken ook moeten bezitten en je bent marxist dat vind ik pas raar.
Wel als dit verplicht gebeurt en niet ten koste gaat van de geldelijke beloningquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:54 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is niet zo heel vreemd dat werknemers aandelen hebben van het bedrijf waarin ze werkzaam zijn hoor. Maar goed, blijkbaar val jij niet onder die groep.
Ach, ook Wilders scheidt macht en verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel als dit verplicht gebeurt en niet ten koste gaat van de geldelijke beloning
Volgens ethiraseth moeten ze de werkplek ook echt bezitten op de marxistische manier niet dat ze er aandelen in hebben wat iets heel anders is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:54 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is niet zo heel vreemd dat werknemers aandelen hebben van het bedrijf waarin ze werkzaam zijn hoor. Maar goed, blijkbaar val jij niet onder die groep.
Een soort cum. pref. aandelen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:58 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Volgens ethiraseth moeten ze de werkplek ook echt bezitten op de marxistische manier niet dat ze er aandelen in hebben wat iets heel anders is.
Ik dacht al dat je er vrij weinig van zou weten, en warempel, het klopt ook. Het is helemaal niet 'iets' anders, het is hetzelfde. Je bent eigenaar van hetgeen je bezit, jouw aandeel in de onderneming. Of je dat nu met waardepapiertjes invult, of met een bureau met een stoel er achter, het principe is hetzelfde. Rechtspersonen kunnen natuurlijk geen eigenaren hebben, alleen al vanwege het woord. Rechtspersonen bestaan dan ook in het marxisme helemaal niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:58 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Volgens ethiraseth moeten ze de werkplek ook echt bezitten op de marxistische manier niet dat ze er aandelen in hebben wat iets heel anders is.
Aandelen kan een bedrijf zelf verkopen ethiraseth wil dat alle bedrijven verplicht door een democratie van de werknemers bestuurd worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je er vrij weinig van zou weten, en warempel, het klopt ook. Het is helemaal niet 'iets' anders, het is hetzelfde. Je bent eigenaar van hetgeen je bezit, jouw aandeel in de onderneming. Of je dat nu met waardepapiertjes invult, of met een bureau met een stoel er achter, het principe is hetzelfde. Rechtspersonen kunnen natuurlijk geen eigenaren hebben, alleen al vanwege het woord. Rechtspersonen bestaan dan ook in het marxisme helemaal niet.
http://www.rijksbegroting(...)11/13/kst136939.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:08 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Aandelen kan een bedrijf zelf verkopen ethiraseth wil dat alle bedrijven verplicht door een democratie van de werknemers bestuurd worden.
Dat kan nu ook, sterker nog, dat doen de aandeelhouders. Het bestuur is weliswaar niet verplicht om te volgen, maar het bestuur kan ook afgezet worden. Of dat nu de werknemers zijn of een of andere mr. X aan de andere kant van de wereld, het doet er niet toe. Als de werknemers ook de aandeelhouders zijn, dan is het helemaal een eitje om te realiseren wat Ethiraseth wil. Het wijkt helemaal niet al te veel af wat we nu kennen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:08 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Aandelen kan een bedrijf zelf verkopen ethiraseth wil dat alle bedrijven verplicht door een democratie van de werknemers bestuurd worden.
Verschilletje private onderneming en een zorginstelling misschien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
http://www.rijksbegroting(...)11/13/kst136939.html
Ik vind het niet eens een slecht voorstel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verschilletje private onderneming en een zorginstelling misschien?
Wij zijn namelijk als burger nu aandeelhouder van de zorg, maar de werknemers zullen nu naar eigen inzicht deze onderneming mogen leiden.
Dat heeft alleen compleet niks met het principe te maken dat een werknemer altijd de eigenaar van zijn eigen werkplek moet zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat kan nu ook, sterker nog, dat doen de aandeelhouders. Het bestuur is weliswaar niet verplicht om te volgen, maar het bestuur kan ook afgezet worden. Of dat nu de werknemers zijn of een of andere mr. X aan de andere kant van de wereld, het doet er niet toe. Als de werknemers ook de aandeelhouders zijn, dan is het helemaal een eitje om te realiseren wat Ethiraseth wil. Het wijkt helemaal niet al te veel af wat we nu kennen.
Burgers zijn klanten in de zorg, de zorg moet klantgerichter gaan werken ipv werknemergerichter. Een overheidsinstelling waar werknemers de baas zijn en geen verantwoording afleggen gaat mis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verschilletje private onderneming en een zorginstelling misschien?
Wij zijn namelijk als burger nu aandeelhouder van de zorg, maar de werknemers zullen nu naar eigen inzicht deze onderneming mogen leiden.
Ik ben geen klant in de zorg. Bepaalde burgers zijn klant in de zorg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:21 schreef JoaC het volgende:
[..]
Burgers zijn klanten in de zorg, de zorg moet klantgerichter gaan werken ipv werknemergerichter. Een overheidsinstelling waar werknemers de baas zijn en geen verantwoording afleggen gaat mis.
Ik weet dat het nogal lastig is je voor te stellen, maar zo zit ons ondernemingsrecht toch echt in elkaar. Het is mogelijk dat de werknemers aandeelhouders zijn, het is mogelijk dat zij gebruik maken van de rechten die een algemene vergadering toekomen wat kan leiden tot het ontslag van het bestuur. Het gaat er alleen maar om wat je bezit. Is het een waardepapiertje dat een of ander kapitaal voorstelt, of is het een feitelijk bezit over een deel van het kapitaal van de onderneming, je eigen werkplek. Dat is het basis idee. De gevolgen van de keuzes zijn dan wel weer heel anders. Het lijkt me toch vrij lastig om je eigen werkplek te verhandelen, maar opzich zou het op hetzelfde principe kunnen werken. Als het bedrijf groeit, krijg je meer loon en word je werkplek ook meer waard. Als je wil chashen verkoop je het.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat heeft alleen compleet niks met het principe te maken dat een werknemer altijd de eigenaar van zijn eigen werkplek moet zijn.
In de meeste bedrijven hebben niet alle werknemers aandelen en kunnen ze zeker het management niet afzetten.
Het is gewoon niet te vergelijken met hoe de marxisten het willen.
Elk huisartsenbezoek / zorgverzekeringsdelaratie maakt je klantquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben geen klant in de zorg. Bepaalde burgers zijn klant in de zorg.
Sinds 2007 zijn dat er 0.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:26 schreef JoaC het volgende:
[..]
Elk huisartsenbezoek / zorgverzekeringsdelaratie maakt je klant
Mazzelpikquote:
Mogelijk maar niet verplicht en het heeft niks met means of production te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik weet dat het nogal lastig is je voor te stellen, maar zo zit ons ondernemingsrecht toch echt in elkaar. Het is mogelijk dat de werknemers aandeelhouders zijn, het is mogelijk dat zij gebruik maken van de rechten die een algemene vergadering toekomen wat kan leiden tot het ontslag van het bestuur. Het gaat er alleen maar om wat je bezit. Is het een waardepapiertje dat een of ander kapitaal voorstelt, of is het een feitelijk bezit over een deel van het kapitaal van de onderneming, je eigen werkplek. Dat is het basis idee. De gevolgen van de keuzes zijn dan wel weer heel anders. Het lijkt me toch vrij lastig om je eigen werkplek te verhandelen, maar opzich zou het op hetzelfde principe kunnen werken. Als het bedrijf groeit, krijg je meer loon en word je werkplek ook meer waard. Als je wil chashen verkoop je het.Maar ik denk niet dat ethiraseth per se die kant op wil gaan ghehe, want dan is er amper verschil, behalve waarin je handelt.
Ik betaal nog steedsquote:
Leninisme is anders dan marximequote:Op woensdag 5 januari 2011 01:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Mogelijk maar niet verplicht en het heeft niks met means of production te maken.
De bedrijven waar jij het over hebt zijn financiële instellingen ethisareth had het over arbeiders in fabrieken.
Dit is juist kapitalisme geen marxisme.
"Je had veel eerder moeten komen" + 150equote:
Excusez-moi?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
"Je had veel eerder moeten komen" + 150e
Inderdaad Sacher valt wel mee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef ethiraseth het volgende:
Moh, bij Sachertorte ben ik vrij zeker dat het gewoon een grote act is. Mensen als Voice-Over vind ik dan enger. Wat ik van die Berlitz heb gelezen lijkt dat ook wel een rare.
Eigen ervaringen + eigen bijdragequote:Op woensdag 5 januari 2011 01:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excusez-moi?
Die volg ik even niet
Jezus, wat een kerel....quote:
Lever naar de klotuh gezopuh.quote:
Iets gekocht in Nigeria of zo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Holograph het volgende:
Opgelicht voor 120 euro op eBay.
Nu maar hopen dat ze bij PayPal in een goede bui zijn en dat ze mijn geschil willen heropenen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:57 schreef ethiraseth het volgende:
Twee voordelen van whisky drinken in plaats van bier: ik moet er minder van naar het toilet en het geeft een minder zware kater de volgende ochtend.
quote:
Wat een pipo.quote:Hoe ver komt Nederland bij het WK?
-Ik denk dat dat vies tegen zal vallen.
U had er geen een goed....
-Nou Nederland is niet erg ver gekomen met voetballen.
We zijn tweede geworden bij het WK.
-Europees hadden we het toch over?
Nope, zo slim ben ik ook wel weerquote:
Hmmm misschien hier ergens blijven hangen in de tas van een bezorger?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:25 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nope, zo slim ben ik ook wel weer. Gekocht vanuit de USA.
De verkoper reageerde niet op mijn mails en na een week was het pakketje nog niet verstuurd. Dus had ik een geschil ingediend bij PayPal die ik op 29 dec liet escaleren tot een claim. Op 31 dec kreeg ik te horen dat er tracking informatie was van de USPS.
Dat klopte ook, dus ik had mijn claim gesloten. Maar nu is er nog steeds niks verzonden, er is alleen een voormelding gedaan bij de USPS. Op mijn mails reageert hij niet, maar gek genoeg reageert hij wel op mijn 'negative feedback': "really according to usps you DID recieve...0 FB hmmm??? SCAM MUCH???"
Helaas geeft PayPal niet de mogelijkheid om een claim te heropenen, dus nu moet ik maar hopen op de goedheid van PayPal.
Hmpf, ik dacht dat ik dat niet had gepost. Toch blijf ik erbij dat het minder erg is dan een kater van bier.quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef fokthesystem het volgende:
Maffe OP afbeelding ook eigenlijk, marijnissen is niet meer de big shot.
En dan ook zo knullig de 1 links en de ander (wilders) rechts in het plaatje...
" DAT is toch NIET meer van DEZE tijd !? "
Hoe kom je hier zo in een keer bij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef Tem het volgende:
Ik wist niet dat POL de bakermat is van zoveel hooggeleerde alleswetende halfgoden die een patent op de waarheid hebben. Ik kijk met enthousiasme uit naar hun publicaties en invloeden van betekenis in onze samenleving en voornamelijk op mondiaal niveau.
Ach ik was een paar topics aan het doorlezen in POL en hoe er dan regelmatig wordt gereageerd op elkaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je hier zo in een keer bij?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef Tem het volgende:
Ik wist niet dat POL de bakermat is van zoveel hooggeleerde alleswetende halfgoden die een patent op de waarheid hebben. Ik kijk met enthousiasme uit naar hun publicaties en invloeden van betekenis in onze samenleving en voornamelijk op mondiaal niveau.
zal er persoonlijk voor zorgen dat ze weer terug komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach als het er voor zorgt dat het gezuig van whiskers ook wegblijft mag het van mij.
We hebben geen haast toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:18 schreef GoodOldDays het volgende:
Bovendien wordt wel een erge SC op deze manier (maar 194 posts in meer dan 24 uur)
Dan moet php ook weer terug. Die heeft in elk geval meer humorquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
zal er persoonlijk voor zorgen dat ze weer terug komt![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet php ook weer terug. Die heeft in elk geval zorgt voor meer humor.
Iemand moet zelf actief achter een unban aan volgens mij.quote:
PHP geen idee. Is volgens mij permanent gebanedquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet php ook weer terug. Die heeft in elk geval meer humor.
Is ze geëmigreerd naar Politiek Cafe?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:29 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
PHP geen idee. Is volgens mij permanent gebaned
Whis heeft 2 weken maar weet nog niet of ze terug wil komen
Ah ok, naja mij maakt het niet veel uit of ze er nu wel of niet zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iemand moet zelf actief achter een unban aan volgens mij.
Nou een stukje toch wel hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef GoodOldDays het volgende:
ramen en deuren sluiten... of iemand met deze temperaturen zijn ramen en deuren zou willen open zetten
Heeft Wilders al gereageerd met de mededeling dat de brand door linkse hobby's komt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef GoodOldDays het volgende:
ramen en deuren sluiten... of iemand met deze temperaturen zijn ramen en deuren zou willen open zetten
Goed isoleren is ventilerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou een stukje toch wel hoor. Hier om de hoek zijn op eerste kerstdag 2 mensen dood gekomen door koolmonoxide...
hmm is minderquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou een stukje toch wel hoor. Hier om de hoek zijn op eerste kerstdag 2 mensen dood gekomen door koolmonoxide...
De wraak van Weltenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Heeft Wilders al gereageerd met de mededeling dat de brand door linkse hobby's komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij komt die brand vooral door rechtse hobby'squote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Heeft Wilders al gereageerd met de mededeling dat de brand door linkse hobby's komt?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij komt die brand vooral door rechtse hobby's
Zoveel mogelijk besparen op veiligheidsmaatregelen opdat je zoveel mogelijk kan verdienen
Als ik de politie was zou ik het alibi van Wijnand Duyvendak maar eens goed checken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij komt die brand vooral door rechtse hobby's
Zoveel mogelijk besparen op veiligheidsmaatregelen opdat je zoveel mogelijk kan verdienen
Liever tien php's dan een voice-over in ieder geval. ;Pquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet php ook weer terug. Die heeft in elk geval meer humor.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Liever tien php's dan een voice-over in ieder geval. ;P
Het is al afgelopen maar dit was gewoon beschamend...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef mlg het volgende:
Gaan jullie politieke nerdjes maar Ned 2 kijken, ik ga een film kijken.
Henk en Ingrid zullen samen ja hebben liggen knikken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is al afgelopen maar dit was gewoon beschamend...
Ik hoop het welquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef Tem het volgende:
Die Rutte gaat daar toch niet zitten lijkt me
Hij heeft zich door te vrijen met Wilders voorgoed tot dit niveau verlaagd dus vermoedelijk maar al te graag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef Tem het volgende:
Die Rutte gaat daar toch niet zitten lijkt me
Wat is dat toch met jou en erotische metaforen? En dat ook nog eens in een niet bepaald Ovidiaanse stijl....quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft zich door te vrijen met Wilders voorgoed tot dit niveau verlaagd dus vermoedelijk maar al te graag.
Wall Street uit de jaren '80 was een prima film. Beetje moralistisch, maar ach.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah ok, naja mij maakt het niet veel uit of ze er nu wel of niet zijn.
Er gebeurt voor de verandering meer in Moerdijk dan in Meerdijkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Er gebeurt voor de verandering meer in Moerdijk dan in Meerdijk
OK, I crossed a linequote:
Welneequote:
Dikke buik en augurken eten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
Ik wil afvallen, zit nu aan de augurken als snack![]()
Same to youquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hallo allemaal!![]()
De beste wensen nog!
Ja, bijna afgelopen al, zie Met Het Oog Op Morgen bestaat 35 jaar, vanavond ook op TVquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Remlof, is je (radio - nu tv-)programma al begonnen?
Zo ja: is het wat?
Lijkt er op ja...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, bijna afgelopen al, zie Met Het Oog Op Morgen bestaat 35 jaar, vanavond ook op TV
Is de rest hier al naar bed?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
leg een plasje water op je stoepje. Dan lukt het je morgen al
Medisch wonder all over again?quote:
Dank je FTS!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:54 schreef fokthesystem het volgende:
WB whiskers
Heb jij ook vuurwerk afgestoken met oud en nieuw?
Heel verstandig. En ook dat is geen grap. Zo lang het maar niet binnen bij de gordijnen of ander brandbaar spul was he!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, heb een overmaats "sterretje" in mijn handen gehad (geen flauwe grappen he) in mijn handen gehad, maar daar hield het ook wel mee op..
Ja dat gaat weer een 'leuke' ochtendspits worden, en veel gekrab en dichte deuren e.d.quote:
Nee, was buitenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heel verstandig. En ook dat is geen grap. Zo lang het maar niet binnen bij de gordijnen of ander brandbaar spul was he!![]()
Zelf was ik ook HEEL tam dit jaar, 1 siervuurwerk pakket, 2 'tanks' en 10 pijlen. totaal 70 euro. (Dat is wel eens TIEN x meer geweest!)
Beter een ster in je hand...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je FTS!!
Nee, heb een overmaats "sterretje" in mijn handen gehad (geen flauwe grappen he) in mijn handen gehad, maar daar hield het ook wel mee op..
Dikke kans dat het 's ochtends wel weer meevalt. Het zou in de loop van de nacht weer wat warmer worden. En ze strooien hier goed dus ik zal weinig last hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja dat gaat weer een 'leuke' ochtendspits worden, en veel gekrab en dichte deuren e.d.
Het leuke aan een periode van nog net thuis wonen maar wel vet verdienen is dat je uit je dak kan gaan. Maar daarna met name besef je wat je in de fik hebt gestoken. Sindsdien was ik ook alles wel gewend, en nam het met het jaar af, bin there, done that. Zo leuk als ik het vond, nu is het meer een 'moeten' , peer pressurequote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
700 euro!!!! Slik! . Maar ook jij was zo...
Waarom en wat is er veranderd dan?
Hi JoaC!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
Beter een ster in je hand...
Oeps, je zei GEEN grappen.
Je kunt ook gewoon kijken, maar dat zal wel niet mannelijk en gevaarlijk en vuurtjestokerig genoeg zijn?? Of?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het leuke aan een periode van nog net thuis wonen maar wel vet verdienen is dat je uit je dak kan gaan. Maar daarna met name besef je wat je in de fik hebt gestoken. Sindsdien was ik ook alles wel gewend, en nam het met het jaar af, bin there, done that. Zo leuk als ik het vond, nu is het meer een 'moeten' , peer pressure
U2quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi JoaC!
Nog de beste wensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef JoaC het volgende:
[..]
U2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Of sindsdien voor het eerst ff ietsjes 'bij'quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
Ik ben trouwens knetterstoned voor het eerst sinds mijn puberteit
Kijken is niet doen, doen is veel leuker, tot je het gedaan hebt althansquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je kunt ook gewoon kijken, maar dat zal wel niet mannelijk en gevaarlijk en vuurtjestokerig genoeg zijn?? Of?
haha vind er niet zo gek veel aan maar wij hebben binnenkort ook weer een groene avond geplandquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgende week naar Eurosonic/Noorderslag. Wacht met smart op de timetables...
Ik moet er echt NIKS van hebben.. Met alcohol op DENK ik iig nog dat IK de controle heb, met softdrugs heb ik die illusie niet.. Brr!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef JoaC het volgende:
Beter af en toe drank te veel, dan (soft-)drugs.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik moet er echt NIKS van hebben.. Met alcohol op DENK ik iig nog dat IK de controle heb, met softdrugs heb ik die illusie niet.. Brr!
Maar ieder zijn ding!
Ach dat weet ik niet hoor... Alcohol is een harddrug..quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Beter af en toe drank te veel, dan (soft-)drugs.
Drank is als een hamer(tje) voor je hersenen en lever.
Drugs brengt potentieel je hele vleesrobot zijn, de 'elektra' in de war.
Joh, als jij je er prettig bij voelt, prima!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:15 schreef JoaC het volgende:
Het valt wel mee, om het woord te nuanceren, bovendien jaren niet gedaan, van plan het een veelvoud van die jaren niet meer te doen. Tenzij het medish is
Ik niet, ben elders ook aan het 'pennen'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is nu wél gaan slapen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |