Wat moet ik gaan doen als ik er als eerste uitlig?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:16 schreef jpjedi het volgende:
jeetje rustig hier zeg..
Ondertussen zit het pokertoernooitje volgeboekt.![]()
30 is echt wel de limiet waar ik voor wil gaan dus het slot zit erop. 12-03 is de definitieve datum geworden.
Zojuist een extra 3e tabletop besteld en met 2000 fiches zou het wel moeten lukken.![]()
tientje per doelpunt levert ons goud op jongequote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef FJD het volgende:
Omdat je nooit genoeg kunt verliezen op een avond?
Kat int bakkiequote:Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef ursel het volgende:
tientje per doelpunt levert ons goud op jonge
Speel je toernooitjes of sit'n go's?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Sickert het volgende:
sta al op 5 8 euro winst op Pokerstars na gister gestort te hebben
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Speel je toernooitjes of sit'n go's?
Waarom zouden ze dat toch een week stilhouden?quote:EINDHOVEN - De Eindhovense ereburger en Amerikaanse oorlogsveteraan Richard (Dick) Winters is op 92-jarige leeftijd overleden. De militair die als jonge officier van de Easy Company de troepen aanvoerde die Europa in 1944 bevrijdden, overleed al op 2 januari maar zijn dood werd pas maandag gemeld door zijn familie.
De heldendaden van de Easy Company staan beschreven in het boek Band of Brothers dat later door Steven Spielberg werd verfilmd als de gelijknamige televisieserie. In de serie werd de rol van Winters gespeeld door de Engelse acteur Damian Lewis.
Winters was als twintiger niet alleen betrokken bij de Operatie Market Garden maar ook bijvoorbeeld bij de acties in Normandië op D-Day in 1944 en bij de slag om de Ardennen. Na de Tweede Wereldoorlog verliet hij het leger. (ANP)
Omdat ze het eerst zelf willen verwerken en geen zin hebben in alle media aandacht, die leek me toch niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat toch een week stilhouden?
Je zet een rouwadvertentie in de krant, dat word gelezen en iedereen gaat verder met zijn of haar leven. Die leek mij toch ook niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Omdat ze het eerst zelf willen verwerken en geen zin hebben in alle media aandacht, die leek me toch niet zo moeilijk.
Uhm, ja tuurlijk. Het feit dat het nu hier in het forum besproken wordt ljkt mij toch wel genoeg bewijs dat het dus niet zomaar ongemerkt voorbij gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je zet een rouwadvertentie in de krant, dat word gelezen en iedereen gaat verder met zijn of haar leven. Die leek mij toch ook niet zo moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |