abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90828478
Ik ben op zoek naar iemand die van plan is om Ziggo Alles-in-1 aan te vragen en niet per sé die nieuwe Cisco Interactieve decoder voor 149,00 euro hoeft te hebben. Ik heb wel belang bij dat ding, maar ik héb al Alles-in-1 en kan dus geen gebruik meer maken van die aanbieding.

De opties:

• Je bestelt Alles-in-1 inclusief die decoder. Ik neem deze dan tegen contante betaling van 150 euro van je over. Verzendkosten zijn uiteraard ook voor mij.
• Je bestelt Alles-in-1 inclusief die decoder. Ik neem deze dan van je over voor 75 euro waarbij jij mijn 'oude' Cisco (die grijze) krijgt. Ik heb er twee en jij krijgt uiteraard de nieuwste, deze is amper gebruikt en ongeveer een jaar oud

Mocht je geïnteresserd zijn, of je kent iemand die dit eventueel zou willen, laat het effe weten!

NB: Niet dat het veel uitmaakt, maar ik woon in Hoogezand-Sappemeer (GR)
pi_90828558
[GEZ] in titel gezet en filter ingesteld. Volgende keer zelf opletten aub :)
pi_90828690
En wat zou precies het voordeel aan deze deal zijn voor iemand die overweegt Ziggo alles-in-1 aan te schaffen maar geen decoder wil?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:01:22 #4
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_90828714
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:00 schreef petorr het volgende:
En wat zou precies het voordeel aan deze deal zijn voor iemand die overweegt Ziggo alles-in-1 aan te schaffen maar geen decoder wil?
¤1
oftewel
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_90828820
das toch logisch? Dan krijg je 150 euro ipv die decoder...
Of niet dan?
pi_90829814
MAar je betaalt toch voor de interactieve TV ?
pi_90831681
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:00 schreef petorr het volgende:
In feite niets in het geval van de eerste optie. Misschien moet ik daar nog een pakje sigaretten of flesje wijn tegenaan gooien, want ik ben het met je eens dat ik nu niet bepaald een geweldige aanbieding doe ;-)

De tweede optie kan interessant zijn voor iemand die wel HD/Interactieve TV wil, maar geen 150 euro er voor over heeft. Die kan voor de helft een prima Interactieve HD-decoder van mij krijgen. Allebei blij.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:33 schreef Syd het volgende:
MAar je betaalt toch voor de interactieve TV ?
Dat denkt volgens mij 90% van de Ziggo-klanten die nog geen DTV hebben. Het antwoord is simpelweg: Nee!

Hele volksstammen nemen geen digitale TV omdat ze dit "zonde van het geld" vinden. En dan zitten ze dus trots op hun nieuwe LCD-TV naar zo'n analoog prutsignaal te koekeloeren. Op zich hilarisch, aangezien digitale TV en/of Interactieve TV helemaal niets extra kost. Koop een decodertje + smartcard en je hebt aanzienlijk betere kwaliteit. Kost je hooguit eenmalig een paar tientjes. Die Humax standaard decoders staan soms voor 20 euro op Marktplaats. Je betaalt net als anders gewoon het normale basistarief voor CAI (meestal rond de 16 euro). Het kost pas geld als je pakketten gaat kiezen als HD, TV Totaal, Film1, Chinees, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')