UIO , ik doe mn best maar het wil niet lukken dus , dat zwanger houden / worden .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien moet je haar constant zwanger houden, J. Ik heb begrepen dat de vlassige snorretjes daar wel respect voor hebben.
Ja die !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pardon, "het contractueel vastgelegde vrouwmensch".
Ow pardon. Had even niet in de gaten tegen wie ik het had. Sorry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef Joene het volgende:
UIO , ik doe mn best maar het wil niet lukken dus , dat zwanger houden / worden .
das hier in de buurtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
inval in huis en replicas gevonden.
No problems UIO ik ga er niet spontaan van jankenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow pardon. Had even niet in de gaten tegen wie ik het had. Sorry.
Ja en PM box heeft ook al geen zappige verhalen vandaag.quote:
Ook geen jesterfoto's?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef Joene het volgende:
Ja en PM box heeft ook al geen zappige verhalen vandaag.
Niks JK, geen tieten , kutjes of niks.quote:
Lopen er in de fabriek geen geyle Poolse groentensorteerdertjes rond?quote:
Beetje Saai J.quote:
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lopen er in de fabriek geen geyle Poolse groentensorteerdertjes rond?
Je hoeft hem er niet gelijk in te steken, geyle pics maken en die dan aan jezelf PM-en kan ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Joene het volgende:
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa's
Condooms!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa's
Hmmm ja maar ze hebben allemaal dikke kleding aan JK. het is maar 2 graden in die fabriek he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hoeft hem er niet gelijk in te steken, geyle pics maken en die dan aan jezelf PM-en kan ook.
Volgens mij hebben ze zoveel soa's die gaan dwars door het condoom heen joh !quote:
Harde tepeltjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja maar ze hebben allemaal dikke kleding aan JK. het is maar 2 graden in die fabriek he.
Vreten er dwars door heen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zoveel soa's die gaan dwars door het condoom heen joh !
Sorry T , maar je mag wel even mijn pudding klaarmaken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Vreten er dwars door heen!
Is er hier iemand in de buurt van Utrecht? Die even pudding voor mij wil koken? En mijn brood wil klaar maken?
Ik blijf bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Sorry T , maar je mag wel even mijn pudding klaarmaken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |