Ja? En?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je zelf ontslag neemt heb je geen recht op WW, maar dat even terzijde.
Toegegeven, werken bij een callcenter is niet iets wat je je hele leven wilt doen, maar jij zou in jouw situatie ook ontslag nemen als je huidige baas zo'n brief zou sturen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja? En?
Zou niet de eerste keer zijn
Dat zeg ik, zou niet de eerste keer zijn. Als iets me ECHT tegen de borst stuit zou ik ontslag nemen. Een jaar of 4 geleden nog gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toegegeven, werken bij een callcenter is niet iets wat je je hele leven wilt doen, maar jij zou in jouw situatie ook ontslag nemen als je huidige baas zo'n brief zou sturen?
Ok, restecp, al lagen 4 jaar geleden de banen misschien iets meer voor het oprapen dan nu. Of je moet vrachtwaggelchauffeur of cv-monteur willen worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zeg ik, zou niet de eerste keer zijn. Als iets me ECHT tegen de borst stuit zou ik ontslag nemen. Een jaar of 4 geleden nog gedaan.
Ik denk dat ik als personeel daar heel demonstratief ging staan roken en mn peuk weggooien enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:26 schreef KingOfMars het volgende:
Dat begrijp ik er ook een beetje uit?
ik hou ansich wel van de aanpak opzich want wrs kan je de directeur ook recht in zn face zeggen dat het een onwijze sufkut is en dat die zich een keer moet laten pijpen door zo een callcentre sletje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Aan de andere kant moet je callcentre medewerkers wel op een bepaalde manier toespreken natuurlijk. Dit is gewoon het nivo waarop dat soort tuig ook onderling communiceert. Zeggen wat je denkt enzo ftw!
Zeker als je niet rookt in dat bedrijf, want dan ben je automatisch een vriend van John volgens die brief.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef Joene het volgende:
ik hou ansich wel van de aanpak opzich want wrs kan je de directeur ook recht in zn face zeggen dat het een onwijze sufkut is en dat die zich een keer moet laten pijpen door zo een callcentre sletje.
Zou iemand John al hebben gescout bij de PVV als woordvoerder?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Aan de andere kant moet je callcentre medewerkers wel op een bepaalde manier toespreken natuurlijk. Dit is gewoon het nivo waarop dat soort tuig ook onderling communiceert. Zeggen wat je denkt enzo ftw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |