Ff een (W)yppy maken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat ik het tv kijken maar ff oversla en gewoon in bed nog wat op de ijpet ga lezen enzo?
Oh ik dacht je juist geen (W)yppy kon maken omdat jullie een ijpet hebben men !quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, na 3 weken darts wil het boze oog weer naar Glee kijken.
Krijg je het daar warm van ofzo Glee.quote:
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Glee. Staat op de blacklist hier.
dan valt dat uurtje Glee idd best meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.
Whehehehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.
Nou het is niet heul leuk ofzoquote:
Beter dan TakeThat...quote:
maar dat is een ruk vergelijking natuurlijk waarmee je het altijd wintquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Beter dan TakeThat...
over and over again (hence: videobanden)
ik ken het liedje vast maar gelukkig niet zo goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als vent van 27 "Back for good" woordelijk mee kan zingen.
Je zou er huiselijk geweld van krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als vent van 27 "Back for good" woordelijk mee kan zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |