Voor jou idd, niet voor de gemiddelde consumentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gepiel/vrijheid geeft enkel een extra dimensie aan het gebruik van zo'n toestel.
Maar de gemiddelde consument die niet wil pielen krijgt vaak weer te horen dat ze zo weinig met de phone doen, dat ze beter een standaard modelletje kunnen nemen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou idd, niet voor de gemiddelde consument.
Wat lul je nou steeds met je gemiddelde consumentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou idd, niet voor de gemiddelde consument.
Nee hij heeft wel gelijk. Als de Iphone 30 tot 40% goedkoper zou zijn had men bij MS wel degelijk een groot probleem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef isolonl het volgende:
[..]
Wat lul je nou steeds met je gemiddelde consument
misschien is de gemiddelde consument wel helemaal niet zoals jij denkt?
Truequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel gelijk. Als de Iphone 30 tot 40% goedkoper zou zijn had men bij MS wel degelijk een groot probleem.
Echter het feit dat je voor al die leuke tools dik moet betalen, en de aanschaf van een Iphone eigenlijk inhoudt dat je ook een Imac/MBP moet aanschaffen om überhaupt je gegevens fatsoenlijk te syncen stoot veel mensen af.
De groep hobbyisten die er technisch echt een uitdaging in zien om de diepte in te gaan met hun smartphone zal marginaal zijn.
Verkeerde processen kunnen (per ongeluk) worden gesloten. Er was eens een geval dat de telefoon opnieuw bleef opstarten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet goed voor je telefoon? Waddan? (Behalve voor de batterij)
Een kameraad van me weigert om voor apps te betalen op zijn iPhone, en hij heeft er best leuke dingen op staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
Echter het feit dat je voor al die leuke tools dik moet betalen, en de aanschaf van een Iphone eigenlijk inhoudt dat je ook een Imac/MBP moet aanschaffen om überhaupt je gegevens fatsoenlijk te syncen stoot veel mensen af.
Duidelijk, thx!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verkeerde processen kunnen (per ongeluk) worden gesloten. Er was eens een geval dat de telefoon opnieuw bleef opstarten.
Alle 300.000+ apps?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kameraad van me weigert om voor apps te betalen op zijn iPhone, en hij heeft er best leuke dingen op staan.
(En vielen die iPhones niet te hacken zodat je meteen alle apps hebt? Of was dat alleen met het eerste model zo?)
[..]
Duidelijk, thx!
O RLY?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef isolonl het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je alle apps kan krijgen..
i knowquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
O RLY?.
Bij een jailbreak krijg je cydia, via cydia kan je installuos installeren en dat is idd een soort "gratis" appstore waar de meeste, echt goeie, betaalde, apps idd wel instaan.
Dus ook TomTom etc. Werkt prima.
Maar dan moet je dus een illegale handeling toepassen om dergelijke zaken binnen te halen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
O RLY?.
Bij een jailbreak krijg je cydia, via cydia kan je installuos installeren en dat is idd een soort "gratis" appstore waar de meeste, echt goeie, betaalde, apps idd wel instaan.
Jailbreak? Ik merk al dat ik nog veel moet leren!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
O RLY?.
Nee, jailbreaken is legaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus een illegale handeling toepassen om dergelijke zaken binnen te halen?
Ja..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus een illegale handeling toepassen om dergelijke zaken binnen te halen?
Wel volgens de rechter. En die bepaalt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef isolonl het volgende:
[..]
Haha, niet volgens de garantie voorlichtingen.
Vroegah ja, jaar geleden mocht apple van de wet niet de garantie laten vervallen als je iPhone is gejailbreaked.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef isolonl het volgende:
[..]
Haha, niet volgens de garantie voorlichtingen.
Maar wel illegaal in de zin dat je garantie vervalt. Niet in juridische zin.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel volgens de rechter. En die bepaalt.
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaar dat ik geen nieuwe iPhone kreeg van de verzekering.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kan gebeuren dat je iPhone 'bricked' maar daar zijn allemaal weer truukjes voor om dit op te lossen, maar eigenlijk is Jailbreak zo gepiept, ik ging naar een website op de telefoon zelf, deed een slider naar rechts en poef, klaar.quote:
Dan update je hem via iTunes en issie weer helemaal officieel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar wel illegaal in de zin dat je garantie vervalt. Niet in juridische zin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar wel illegaal in de zin dat je garantie vervalt. Niet in juridische zin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vroegah ja, jaar geleden mocht apple van de wet niet de garantie laten vervallen als je iPhone is gejailbreaked.
Kan vast, als ie bricked is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan update je hem via iTunes en issie weer helemaal officieel.
Mijn wekker deed het vanmorgen wel gewoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:43 schreef Graseter het volgende:
Leuk de wekker deed het niet. In tegenstelling tot android kun je met een iPhone wel smsen. Volgens mij is een telefoon daar ook voor gemaakt.
Oh, dus op android kan je gewoon zonder iets te doen betaalde apps gratis kan binnenhalen, dat wist ik niet van Android.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijne ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn wekker deed het vanmorgen wel gewoon
Je hoeft er sowieso niet je firmware voor te verkloten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dus op android kan je gewoon zonder iets te doen betaalde apps gratis kan binnenhalen, dat wist ik niet van Android.
applanet.net enzo...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dus op android kan je gewoon zonder iets te doen betaalde apps gratis kan binnenhalen, dat wist ik niet van Android.
Oew wist ik ook niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja jij kan gewoon Applanet downloaden, legaal, en staan betaalde apps gratis op, of je zoek gewoon op google bijvoorbeeld: Doodle Jump.apk download, krijg je zat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een faal systeem?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef isolonl het volgende:
[..]
Ja jij kan gewoon Applanet downloaden, legaal, en staan betaalde apps gratis op, of je zoek gewoon op google bijvoorbeeld: Doodle Jump.apk download, krijg je zat.
Tja, vrijheid, zo gaat het met films en games toch ook? die blijven ook gewoon bestaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een faal systeem?
Hoe kan je dan geld verdienen als iedereen het gratis doet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef isolonl het volgende:
[..]
Ja jij kan gewoon Applanet downloaden, legaal, en staan betaalde apps gratis op, of je zoek gewoon op google bijvoorbeeld: Doodle Jump.apk download, krijg je zat.
Principe gratis blijft toch aantrekkelijker hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef Graseter het volgende:
Als films en albums maar 79 cent kosten zou ik die best kopen.
Tja dat wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef isolonl het volgende:
[..]
Principe gratis blijft toch aantrekkelijker he
Waar doel je op?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef Graseter het volgende:
Als films en albums maar 79 cent kosten zou ik die best kopen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:27 schreef isolonl het volgende:
[..]
Tja, vrijheid, zo gaat het met films en games toch ook? die blijven ook gewoon bestaan.
Ohw zo... tja. Ik denk dat er altijd wel een manier gevonden zal worden om het betalen te kunnen omzeilenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |