Goedkoperquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een prima windows pc die beter is dan menig pc van een FOK!er alleen ik zit liever op mijn mac want die is gewoon beter.
En goedkoper.
Jawel.. het is eigenlijk net een patat/friet-discussie. De een noemt het patat, de ander friet. De een vind een Android beter, de ander een Apple. En ik ben van mening dat beiden zo hun voor- en nadelen hebbenquote:
Dat hoor je vaker. Dat zo'n Apple-product veeeeeeeeeeel stabieler is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In mijn geval dus stabiliteit, leuk dat je 100 apps hebt onderweg, maar als die vastlopen heb je er weinig aan.
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je Mac beter en goedkoper is dan je PC dan heb je een miskoop gedaan![]()
Dat klopt, voor mij dus ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie voor ieder wat wils
[..]
Mijn Legend is anders nog nooit vast gelopen op een programmaHet programma kan dan wel crashen maar that's it... De iPhone is echt niet zo veel beter dan Android
Dat is voor 95% van de mensen op de markt op precies wat ze willenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker. Dat zo'n Apple-product veeeeeeeeeeel stabieler is.
Nu heb ik met mijn Windows7 machine en Android telefoon ook nog nooit een vastloper gehad.
Heb altijd het idee dat Apple voor retards die alleen maar streven naar eenvoud daarom ook beter werkt. Omdat ze zeg maar geen zin hebben zich te verdiepen in enige feitenkennis van hun systeem maar gewoon willen dat het werkt.
Niet dat dat ze inferieur maakt, maar wel simpeler.
Agh ik probeer dan ook apps uit die er normaal niet op horen te draaien, heb mijn legend overgeclocked dus ja... Dan loopt er wel eens een app vast..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt, voor mij dus ook.
Nou ja, dat is toch hetzelfde resultaat, je app werkt niet. Dat is op de iPhone (ja, dat komt door het naziregime van Apple) gewoon erg zeldzaam.
Bij de klok?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:02 schreef andreas612 het volgende:
zeg, waar zit trouwens de wekker bij android? kan 'm niet vinden.. behalve in de market dan.. maar meestal werken die standaard (van te voren al erin) dingen het beste.
Maar de consument is uiteindelijk ook prijsbewust. Dus als je bij Apple overal maar voor moet betalen zullen mensen wellicht bereid zijn zich juist wel weer te verdiepen in hun systeem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor 95% van de mensen op de markt op precies wat ze willen.
Die 5% die meer wil is voor de markt totaal niet boeiend, het moet werken, klaar.
Ja leuk is dat he! kon ik nooit met mijn iphonequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Over android gesprokenIk ga vanmiddag maar weer even een nieuwe custom Rom op mijn Legend gooien
Gewoon omdat het kan
Ja het kost wat moeite maar het is wel leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef isolonl het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he! kon ik nooit met mijn iphone
Dit is ook zoiets... dat 'naziregime' van Apple. Dat is voor zowel gebruikers, als ontwikkelaars zowel een voor- als nadeel. Je kan het er mee eens zijn, of niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt, voor mij dus ook.
Nou ja, dat is toch hetzelfde resultaat, je app werkt niet. Dat is op de iPhone (ja, dat komt door het naziregime van Apple) gewoon erg zeldzaam.
hmm.. natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh ik probeer dan ook apps uit die er normaal niet op horen te draaien, heb mijn legend overgeclocked dus ja... Dan loopt er wel eens een app vast..
[..]
Bij de klok?
En widgets +1quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook zoiets... dat 'naziregime' van Apple. Dat is voor zowel gebruikers, als ontwikkelaars zowel een voor- als nadeel. Je kan het er mee eens zijn, of niet.
Feit blijft dat je door de open markt bij Android meer kans hebt op 'verkeerde' apps. Daar staat dan wel tegenover dat je meer opties om te customizen, in apps, ed. hebt.
Ook al moet je jailbreaken, met cydia, installuos etc kan je mbv springboard etc alles aanpassen dat je wil.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook zoiets... dat 'naziregime' van Apple. Dat is voor zowel gebruikers, als ontwikkelaars zowel een voor- als nadeel. Je kan het er mee eens zijn, of niet.
Feit blijft dat je door de open markt bij Android meer kans hebt op 'verkeerde' apps. Daar staat dan wel tegenover dat je meer opties om te customizen, in apps, ed. hebt.
Alles aanpassen wat je wil? nee, niet zo goed als in Android. (zonder root)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al moet je jailbreaken, met cydia, installuos etc kan je mbv springboard etc alles aanpassen dat je wil.
Maar out of the box is het een hele gesloten GSM ja, en dat zeg je zelf al, dat is voor veel mensen een voordeel.
En voor veel mensen een nadeel (Waarom zeg je dat er niet bij?)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al moet je jailbreaken, met cydia, installuos etc kan je mbv springboard etc alles aanpassen dat je wil.
Maar out of the box is het een hele gesloten GSM ja, en dat zeg je zelf al, dat is voor veel mensen een voordeel.
Das niet waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg... je moet van ervan houden. Ik ben iemand die liever dingen aan zijn telefoon aanpast enzo. Daarom zou een iPhone niks voor mij zijn.quote:Maar out of the box is het een hele gesloten GSM ja, en dat zeg je zelf al, dat is voor veel mensen een voordeel.
omdat het dat (ja, de markt wordt bepaald door de argeloze consument, niet door de tweaker) voor DE MEESTE mensen niet isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En voor veel mensen een nadeel (Waarom zeg je dat er niet bij?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |