Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je eigen boos maken over de monteur die maar niet komt
Is die er al? En zo nee, heb je al gebeld?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet na twee nachten amper slapen van de kouik ben echt zwaar chago...
hang alweer tien minuten in de wacht bij de woningbouwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
[..]
Is die er al? En zo nee, heb je al gebeld?
Vuurtje stoken. Hebben wij ook gedaan toen de cv kapot wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Kut, mijn baas komt eerder terug uit het buitenland. Daar gaat de eerste week fijn door kunnen werken zonder hem.
Je had het letterlijk over dom genoemd wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar daar had ik het niet over.
Wel goed lezen he!
En heus wel dat ook jij dom bent genoemd!
In de kachel/openhaard? Denk niet dat ze die heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vuurtje stoken. Hebben wij ook gedaan toen de cv kapot was
Mens ik had het toch niet over jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had het letterlijk over dom genoemd wordenik lees prima
ik woon niet op n boerderij in twentequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vuurtje stoken. Hebben wij ook gedaan toen de cv kapot was
Ik werd vanmorgen wakker van een koude kontquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je em niet onder de deken vandaan stekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker van een koude kont
De mijne![]()
ahw,das ook kutquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne![]()
Had hubby de deken gepikt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne![]()
Ik ook niet. Nee, gewoon op 't fornuis, afzuigkap aan voor de rook. Werkt super.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woon niet op n boerderij in twente![]()
ben nu weer in dikke trui en fleecedekentje modus... brrrrr
Uhmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je em niet onder de deken vandaan steken
Jaquote:
Dat is dan wel weer lief van hemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDat deed ik niet
[..]
JaMaar die heeft hem ook weer warm gewreven.
weet ik tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nee, gewoon op 't fornuis, afzuigkap aan voor de rook. Werkt super.
bloempot op de kop er overheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nee, gewoon op 't fornuis, afzuigkap aan voor de rook. Werkt super.
Dat is dan weer primaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDat deed ik niet
[..]
JaMaar die heeft hem ook weer warm gewreven.
Vorige keer was platbombarderen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |