Mijn man was een mama's kindje. Waar overigs niets meer van te merken isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij heeft nooit op zichzelf gewoond?
Overigens liet ik mn ex altijd t boodschappenlijstje mailen, dan wist ik zeker dat ik niks vergat
dat dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man lost normaal gesproken dingen op door verstandig te praten. De laatste keer toen onze cv lekte en die mevrouw mijn man probeerde duidelijk te maken dat ze hier voor niet zouden langs komen (terwijl zij de schuldige waren aan dit probleem) is hij helemaal uit zijn dak gegaan.
Zo had ik hem nog nooit horen praten en tekeer gaan
Hij sloeg meteen weer doorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusben niet gewend om zelf op mn hoogste poten dingen te moeten fixen.. dus moet t nog een beetje leren denk
Oh dat kan ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusben niet gewend om zelf op mn hoogste poten dingen te moeten fixen.. dus moet t nog een beetje leren denk
Moet je echt doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik soms. Maar tijdens mijn zwangerschap zekerquote:
jij hebt ook n kereltje te verdedigen enzoquote:
Ik kan ook pas vanaf mn 21e wassen ofsoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man was een mama's kindje. Waar overigs niets meer van te merken is
Op sommige dingen zoals de boodschappen en voorheen de was na![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik soms. Maar tijdens mijn zwangerschap zekerHelemaal als het om eten gaat.
Bij de Mac ben ik verleden keer zo uitgevallenIk heb die jongen daarna ook niet meer achter de balie gezien
Mijn man is sinds augustus vorig jaar gaan strijken. Wassen deed hij sporadisch. Maar in augustus lag ik in het ziekenhuis en mocht ik toen ik er uit kwam niets meer doen in het huishouden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan ook pas vanaf mn 21e wassen ofsoging tot die tijd om de week naar mn ouders met twee tassen vol was
Toen ging ik alleen emigreren, om de week vliegen werd wat duur
Hij wilde me koude patat laten eten omdat ik moest wachten op de hamburgers die nog niet klaar warenquote:
Ik ook.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man is sinds augustus vorig jaar gaan strijken. Wassen deed hij sporadisch. Maar in augustus lag ik in het ziekenhuis en mocht ik toen ik er uit kwam niets meer doen in het huishouden.
Zijn moeder heeft toen nog aangeboden om 2 keer in de week langs te komen voor de was en de rest van het huishouden. Maar dat vond hij niet nodig. En eerlijk: Hij doet het perfect!
Ze komen je burger dan toch gewoon later brengen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij wilde me koude patat laten eten omdat ik moest wachten op de hamburgers die nog niet klaar warenHij zette die zak met patat een half uur onder de lamp
Daar word het echt niet lekkerder van hoorDat heb ik hem ook gezegd
Ik wilde alles meenemen. En normaal gesproken dan krijg je alles opnieuw. Als de burgers klaar zijn, krijg je nieuw patat en komen ze halen. Dit keer ben ik blijven wachten aan de zijkant van de balie want het was best druk en geen zitplaats meer om te wachten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze komen je burger dan toch gewoon later brengen?En ik heb nog nooit een half uur hoeven wachten, dan ben ik al lang en breed weg
zonder kachel jaquote:
Haha, ik zie zo'n jongen al helemaal in elkaar kruipenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde alles meenemen. En normaal gesproken dan krijg je alles opnieuw. Als de burgers klaar zijn, krijg je nieuw patat en komen ze halen. Dit keer ben ik blijven wachten aan de zijkant van de balie want het was best druk en geen zitplaats meer om te wachten.
Zag ik dat hij die zak er neer zette en ik die zak weer mee kreeg. Nou mooi niet dus!
Mijn man wist ook niet wat hij hoorde toen ik er uit mijn dak ging
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zonder kachel ja
/ zeikerige zuurpruimmodus
Er zijn genoeg activiteiten om het warm te krijgen/houdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zonder kachel ja
/ zeikerige zuurpruimmodus
niet na twee nachten amper slapen van de kouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg activiteiten om het warm te krijgen/houden
Je eigen boos maken over de monteur die maar niet komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg activiteiten om het warm te krijgen/houden
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt ook n kereltje te verdedigen enzoscheelt wel denk ik
Ik kan t bijvoorbeeld prima als het voor mn werk is of als ik iets voor mn clienten @ work moet regelen..
Vind mezelf gewoon niet zo bijster belangrijk denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |