Mag je trouwens eens iemand meenemen om een balletje te slaan op de baan? Buiten de trainingen om?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef TheVulture het volgende:
@ Peter
Nee bij de training heb ik niks te kiezen qua tennis
Precies, en ik denk nu wel een goeie te hebben gevondenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet waar je mee traint, wel waar je wedstrijden mee dubbelt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag je trouwens eens iemand meenemen om een balletje te slaan op de baan? Buiten de trainingen om?
Iemand die geen lid is mag bij ons officieel niet zo de banen op. Maar alleen de voorzitter doet er moeilijk over.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef wonderer het volgende:
Mag je trouwens eens iemand meenemen om een balletje te slaan op de baan? Buiten de trainingen om?
Da's bij ons ook... alleen moet je het op rustige tijdstippen doen en dan heeft niemand het doorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Iemand die geen lid is mag bij ons officieel niet zo de banen op. Maar alleen de voorzitter doet er moeilijk over..
kom ik in je boek?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Okee, cool, dan hoef ik de scene tenminste niet helemaal te schrappen
Kweenie, stuur es een foto?quote:
ik heb dezelfde lokken als Nadalquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik heb dezelfde lokken als Nadal
Ik ken er maar een en dat is deze jaquote:
Samuel en ik zijn voorhoofd-tweelingquote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef Steve het volgende:
TV heeft wat weg van Samuel van Op zoek naar Zorro. Maar dan wat langer en dunner.
Maar ik ben vast de enige die dat ziet. Ik zie altijd rare vergelijkingen die anderen niet zien.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef Steve het volgende:
TV heeft wat weg van Samuel van Op zoek naar Zorro. Maar dan wat langer en dunner.
Maar ik ben vast de enige die dat denkt. Ik zie altijd rare vergelijkingen die anderen niet zien..
Ik heb toevallig daarstraks zitten kijken dus ik weet nog wie je bedoelt ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samuel en ik zijn voorhoofd-tweeling
IMO moet je daar blij mee zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik lijk er volgens mij ook niet zoveel op als Steve zegt
"Heeft wat weg van" impliceert ook niet bepaald dat jullie identiek aan elkaar zijn he.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik lijk er volgens mij ook niet zoveel op als Steve zegt
Ja als je het zo bekijkt lijk ik ook op Peter Timoffeef... zelfde vingersquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Steve het volgende:
[..]
"Heeft wat weg van" impliceert ook niet bepaald dat jullie identiek aan elkaar zijn he..
quote:
ik kon de opluchting ook niet onderdrukkenquote:
Dank je wel slagboomquote:
De kleur heb ik al en als ik ze laat groeien kom ik al een heel eind in de buurtquote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie jou zo bij de kapper verschijnen met een foto van Nadal; "zo wil ik m'n haar graag"
Steve kan er wel tegenquote:
Oh, heb je een boze blik? Dat past niet in het verhaal, sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof alleen niet dat zo'n Nadal-kapsel me echt staat
Ik word er iets te crimineel van met mijn boze blik
Ik verlies het ook van de meestenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef wonderer het volgende:
Vind het trouwens wel een raar idee dat bijna alle potentiele zorro's jonger zijn dan ik
Alleen Marijn is ouder geloof ik...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verlies het ook van de meesten
Juist nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Kan toch ook vanuit ZIJN kant geweest zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Dat ie nog smst
Ik had de eer aan mezelf gelaten als er vanuit de andere kant klaarblijkelijk niet voldoende animo was om opnieuw af te spreken
Hij heeft zelf toch ook misschien niets laten weten meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Dat ie nog smst
Ik had de eer aan mezelf gelaten als er vanuit de andere kant klaarblijkelijk niet voldoende animo was om opnieuw af te spreken
Ja klopt, daarom smst ie nu natuurlijk alsnogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan toch ook vanuit ZIJN kant geweest zijn?
Een flinke tijd na dato!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom smst ie nu natuurlijk alsnog
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een flinke tijd na dato!
Misschien had ie wel zoiets van:" Wat ziet ie er schattig uit als ie zo kuikerig brillig suffig door de AH zwalkt."
Voor mijn vrienden ja, niet voor onbetrouwbare homo'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Maar je had toch ook al die tijd de vrijdagavonden in je balboekje vrijgehouden?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:15 schreef Ang3l het volgende:
Voor het uitkiezen?!
Nou ja, gisteeer...... dat was wel vervelend. Toen liep ik door de AH XL en dan heb je ff zo'n moment van "Net klaar met werken, bril op ipv lenzen, haren zitten anders, rode oogjes van het harde werken achter het scherm (jaarafsluiting), moe, snotterig, maar ff snel iets halen...." en juist DAN kom je een jongen tegen met wie je ooit een afspraakje hebt gehad en waarmee je nog een 2e moest plannenKUUUUUUUUUUTTT!!!!!!!!! Dat je naar de grond kijkend denkt "Ik wil hier weeeeg!"
Oh dat is het, ik moet gewoon mijn haar niet meer doen en mijn bril opzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een flinke tijd na dato!
Misschien had ie wel zoiets van:" Wat ziet ie er schattig uit als ie zo kuikerig brillig suffig door de AH zwalkt."
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]![]()
Als je iemand echt leuk vindt, dan is dat volgens mij juist ook als iemand net wakker, suffig etc is.
Ja, maar niet voor de net-wakker-suffigequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]![]()
Als je iemand echt leuk vindt, dan is dat volgens mij juist ook als iemand net wakker, suffig etc is.
Ik vind jou altijd leuk, of je nu suffig nonchalant bent of glamoureus opgetutquote:
alsof jij er in suf-modus ineens lelijk uitzietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de net-wakker-suffige
Ik voelde me een beetje opgelaten. Zo van "Nee niet NU goddammit!"
O echt welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alsof jij er in suf-modus ineens lelijk uitziet
Nonsens. Nou ja, de dingen die je opnoemt kloppen wel, maar je bent niet opeens lelijk heur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O echt welGeen krullen, bril op, bleke toet
Nou, gelukkig hoef jij niet de hele tijd naar jezelf te kijken danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Maar tis echt wel ineens een enorm verschil hoor
LILLIK! Zo.
joggingbroekquote:
Ik kwam van m'n werk af. Ik was niet uberslonzig. Ik was moe. En niet hip en trendyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef TheVulture het volgende:
En sowieso vind ik het bespottelijk dat je niet tiptop naar de supermarkt gaat maar helemaal slonzig
Heb ik thuis heel vaak aanquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik thuis heel vaak aan
En ik vind een man heel sexy (mits goed lijf) in een laag op de heupen hangende grijze joggingbroek........
Doe ik ook altijd. Tenminste als het mooi weer is. Ik ga me niet eerst aankleden als ik s ochtends effe koffie en broodjes wil halen. flip flops aan en t-shirtje en ik vind het wel weer gezegend.quote:
heb je eindelijk een baan? je bent geen coffeeshop bewoner meer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:54 schreef welkominspace het volgende:
wat heerlijk om een baan te hebben
lease-aanvragen worden nu ook goedgekeurd enzo![]()
Hoe doe je dat nu dan met Lowlands? Zo'n visstoeltje o.i.d.?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
wel als je er echt op kan zitten
Ik zeg lowlands
Dat is wel het toppunt, maar nog steeds kan het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Tenminste als het mooi weer is. Ik ga me niet eerst aankleden als ik s ochtends effe koffie en broodjes wil halen. flip flops aan en t-shirtje en ik vind het wel weer gezegend.![]()
Het is nog niet zo erg als je sommige vrouwen ziet. Met krulspelden en al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt, maar nog steeds kan het niet
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het kan wel nu. Ik heb nu half lang haar en een baardje. Mijn familie uit Spanje herkende me niet meteen (met Kerst) aangezien ik altijd crew cut heb. Was wel lachuh.
He jongen, das langgeleden. Kom je weer effe buurten?Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Ja, kon toch niet helemaal zonder julliequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL![]()
het kan wel nu. Ik heb nu half lang haar en een baardje. Mijn familie uit Spanje herkende me niet meteen (met Kerst) aangezien ik altijd crew cut heb. Was wel lachuh.
He jongen, das langgeleden. Kom je weer effe buurten?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, kon toch niet helemaal zonder jullie
Wat dacht je van op de grond zitten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu dan met Lowlands? Zo'n visstoeltje o.i.d.?
Ik ben bijgepraat, ik had het gehoord, netjes hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL
Ik weet niet of je het hebt meegekregen, maar had vorig jaar Nijmegen uitgelopen. Ja, je leest het goed, uitgelopen.![]()
Ging enigszins wel van een leien dakje, ik ben wat ze noemen een makkelijke loper. Tuurlijk was het af en toe kut, maar niet dat het tot bloedens toe was. Die mensen had ik ook gezien waarbij het bloed uit de gaatjes (veters) kwamen. Ga dit jaar weer. Natuurlijk voor kroontje en dan zie ik het wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik ben bijgepraat, ik had het gehoord, netjes hoor
Ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik thuis heel vaak aan
En ik vind een man heel sexy (mits goed lijf) in een laag op de heupen hangende grijze joggingbroek........
Jazeker. Vandaag nog over taalontwikkeling gehad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Waxxer het volgende:
Hoi Erik. Ben je weer in Utrecht?Studeren en alles...
Dat is toch leuk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke idioot stemt er nou weer op mij.
Ik zag het ja. Ik weiger daarom te stemmen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch leuk?Op mij kún je niet eens stemmen.
Kooknie. Maar het is gewoon fijn. En dus bij het juiste lijf erg sexy ook vind ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!
Ik draag grijze joggingsbroeken om te loungen, maar of ik een goed lijf heb durf ik niet te zeggen.
Kewl.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker. Vandaag nog over taalontwikkeling gehad.
Oohhh...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik weiger daarom te stemmen.
Interessant!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou het was meer de taalontwikkeling die kinderen doormaken.
Ik niet, we lezen vooral artikelen die de universiteit gebundeld heeft enzo. En die zijn ook niet zo ontzettend boeiend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Interessant!Heb je ook boeken over dat onderwerp enzo?
Nou, één iemand wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel een joggingbroek maar daar zit echt geen mens op te wachten
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kooknie. Maar het is gewoon fijn. En dus bij het juiste lijf erg sexy ook vind ik
Ik heb alleen de namen genomen van mensen die tot nu toe in het topic hadden gepost.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch leuk?Op mij kún je niet eens stemmen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja
En ik kan nu geen plaatjes op Google vinden om het te ondersteunen
Precies, het juiste woord gebruiken (sweatpants).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon ff goed googlen
I know!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Precies, het juiste woord gebruiken (sweatpants).
[ afbeelding ]
Je plaatje doet het niet! Welke film?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fijne film![]()
En Erik... met Patricia Clarkson!
Ohhh.... ik wil haar als moeder.
Easy A.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fijne film![]()
En Erik... met Patricia Clarkson!
Ohhh.... ik wil haar als moeder.
The Easy Aquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet! Welke film?
Die vin'k dan weer een beetje ordinairquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer doen we een filmavond? Het is al even terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Easy A
[ afbeelding ]
Met Patricia Clarkson en Stanley Tucci wederom samen, als ouders.
Jah!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer doen we een filmavond? Het is al even terug.
Ik zie hier heel regelmatig mensen in hun pyjamabroek door de supermarkt huppelen... Soms inclusief fluffy bunny slippers (meisjes van zestien meestal, maar toch)...quote:
Ik moet ineens aan www.peopleofwalmart.com denkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie hier heel regelmatig mensen in hun pyjamabroek door de supermarkt huppelen... Soms inclusief fluffy bunny slippers (meisjes van zestien meestal, maar toch)...
Je bedoelt "hoe zou Steve eruit zien in sweatpants?"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Peter het volgende:
Hoe zouden de poll-winnaars er uit zien in sweatpants?
Only in America!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie hier heel regelmatig mensen in hun pyjamabroek door de supermarkt huppelen... Soms inclusief fluffy bunny slippers (meisjes van zestien meestal, maar toch)...
Hee, foto van Bradquote:
had al een baan hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je eindelijk een baan? je bent geen coffeeshop bewoner meer?![]()
Nu zondag kan ik niet (nieuwjaarswensen). maar de vrest wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien weer een keer een zondagje ofzo?
Ik heb geen idee hoe Steve er uit ziet, dus ook geen idee of hij in een joggingsbroek op de foto moet..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt "hoe zou Steve eruit zien in sweatpants?"![]()
Die heeft iemand hier vast wel opgeslagen... stroek? xmn8r?quote:Ik had ooit een foto van mijzelf in sweatpants, maar die is bij het switchen van harddisk verloren gegaan.
Anders doen we het een andere week hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu zondag kan ik niet (nieuwjaarswensen). maar de vrest wel.
Alhoewe, zo laat ben ik niet terug van dat NJ wensen, met etenstijd al.
Ik wil dat wel zien hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Steve er uit ziet, dus ook geen idee of hij in een joggingsbroek op de foto moet..
Alle zondagen kunnen nog verderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders doen we het een andere week hoor.
Noted.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alle zondagen kunnen nog verder
16e?
Mja, ik dus ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan www.peopleofwalmart.com denken
Leuke afkortingenquote:
idemquote:
We houden niet van geheimzinnigheid.quote:
Ja nou, dat komt wel goed denk ik.quote:
Leen er maar 1 van Tim als je er geen hebtquote:
Heb er geenquote:
Anders moet Tim 'm eerst maar showenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leen er maar 1 van Tim als je er geen hebt
Beter kijk ik hoe hij die aantrekt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Leen er maar 1 van Tim als je er geen hebt
Ik vraag me af wie dat isquote:
Ik heb niet gestemd. Vind het oneerlijk dat Waxxer geen stemmen kan krijgen.quote:
Ik vind scooters en brommers maar kutdingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef welkominspace het volgende:
kan echt niet wachten tot ik die scooter krijg![]()
eindelijk weer een beetje mobiel enzo
ik vind ze juist zo leuk omdat je in de stad lekker snel van a naar b kan komen zonder brokken te makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind scooters en brommers maar kutdingen. Maken lawaai, en rijden mij als 9 jarig jongetje aan omdat ze door rood rijden
!!!
Oohhh wat... wat...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd. Vind het oneerlijk dat Waxxer geen stemmen kan krijgen.
Ow, ik bedoelde een andere Tim hoor.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde een andere Tim hoor.
Die uit Steve's dorp. Niet mijn Tim.
ik heb theatermama gestemdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:22 schreef Great.Expectations het volgende:
De top drie verplicht zich wordt uitgenodigd tot het posten van een joggingbroekfoto.
Dat lijkt me eigenlijk best typisch, om het zo te zeggen. of eigenaardig. In ieder geval bedoel ik het negatief. Maar dat je dan weet van iemand dat'ie dan best wel was van yum, yum, gimme some en dat hij dan opeens toch hetero is en alles.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Tim is een beetje... ja.... wat zal ik zeggen... hetero?![]()
Ik oordeel maar even nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou zeggen, geestelijk uitgedaagd, maar hetero is wat vriendelijker.
Na 3 jaar relatie. Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk best typisch, om het zo te zeggen. of eigenaardig. In ieder geval bedoel ik het negatief. Maar dat je dan weet van iemand dat'ie dan best wel was van yum, yum, gimme some en dat hij dan opeens toch hetero is en alles.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kut icoontjes ook
je kan er nooit op vertrouwen
ehhmm, z'n ex?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na 3 jaar relatie. Ja.
Ach jaWie ben ik om te zeggen dat ie 't niet is he.
Ja of maken eerst nog een kind om te kijken of het dan anders voeltquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, sommige mannen komen er na 30 jaar achter dat de homo zijn, het kan dus misschien ook de andere kant op.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja of maken eerst nog een kind om te kijken of het dan anders voelt
Ow ik bedoelde jou nog niet eens eigenlijk...quote:
Ik zou ook hetero worden van mezelf hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, sommige mannen komen er na 30 jaar achter dat de homo zijn, het kan dus misschien ook de andere kant op.
En dat je dan weer van jezelf homo wordt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook hetero worden van mezelf hoor
Ik ben juist homo geworden door jouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou ook hetero worden van mezelf hoor
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na 3 jaar relatie. Ja.
Ach jaWie ben ik om te zeggen dat ie 't niet is he.
G_E.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Peter het volgende:
Wie had er ook al weer een voornemen om meer hete mannen te posten?
het was bij mij dan ook gewoon een zekere kinderwens en dat doe je toch echt met een vrouwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde jou nog niet eens eigenlijk...
Dus ogen dicht, adem in en hoppen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het was bij mij dan ook gewoon een zekere kinderwens en dat doe je toch echt met een vrouw
Oh je hebt dat van Ang3l geleerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben juist homo geworden door jou.
neuh,sex met een vrouw bevalt ook primaquote:
Tja, wat kan ik er van zeggen. Het zal wel een keuze zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]Het lijkt me in ieder geval heel bizar om mee te maken. Het is voor de meesten toch een hele stap om überhaupt uit de kast te komen, en dan ben je toch meestal wel erg zeker van je zaak en dan drie jaar samenwonen met alles d'r op en d'r an en dan... Enfin.
Geweest is geweest.
quote:Met je Corsa en het bagelzaakje om de hoek.
Ja die swaffelen niet terug natuurlijk....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
neuh,sex met een vrouw bevalt ook prima![]()
maar een relatie is echt verspilde moeite
ik snap niet dat er mannen zijn die bijna hun hele leven met een vrouw samen kunnen zijn
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben juist homo geworden door jou.
Dat heb ik ook altijd bij jouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Ang3l het volgende:
jah, nog steeds heerlijk daar
Word altijd blij als ik thuis kom.
moet je natuurlijk wel een goed recept gebruikenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook altijd gezegd dat als ik een kind zou willen het dan wel zelf wil maken
dacht je dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja die swaffelen niet terug natuurlijk....
Die flapperen die vleeslappen in je gezichtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja die swaffelen niet terug natuurlijk....
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die flapperen die vleeslappen in je gezicht.
Gecondoleerdquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die flapperen die vleeslappen in je gezicht.
Wie heeft jou afgewerkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Stecky het volgende:
hoi!!net afgewerkt en verveel me nu al haha
hoe is het hier??
Een Brabander?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:13 schreef Stecky het volgende:
hoi!!net afgewerkt en verveel me nu al haha
hoe is het hier??
Afwerken betekent in Brabant dat je klaar bent met werken, maar in de rest van NL denken ze dat je door 13 negers uit elkaar bent getrokken als je zegt dat je bent afgewerktquote:
Nou ja, als jij dat zegt dan kan ik me dat niet voorstellen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Afwerken betekent in Brabant dat je klaar bent met werken, maar in de rest van NL denken ze dat je door 13 negers uit elkaar bent getrokken als je zegt dat je bent afgewerkt
Wat heb jij met 13 negers?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Afwerken betekent in Brabant dat je klaar bent met werken, maar in de rest van NL denken ze dat je door 13 negers uit elkaar bent getrokken als je zegt dat je bent afgewerkt
Nee, Steve heeft ze allemaal al in gebruikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, als jij dat zegt dan kan ik me dat niet voorstellen hoor
Hij is ook afgewerkt, maar komt niet uit brabant?quote:
Jij kunt ze alleen tegen betaling krijgen denk ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, Steve heeft ze allemaal al in gebruik
noem het compensatiedrang
Ja met zwart geldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij kunt ze alleen tegen betaling krijgen denk ik?
jij komt zo nog aan de beurtquote:
Fokkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah, weten we ook gelijk wat je de hele dag op je werk doet
Jij was toch minderjarig? Ik zou een treinkaartje naar Amsterdam kopen!quote:
Nee ik verdien juist geld voor mijn baas... ik doe aan multitaskenquote:
Dat kunnen alleen vrouwen.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik verdien juist geld voor mijn baas... ik doe aan multitasken
Jij bent anders ook goed in... je slaapt en Fokt tegelijkquote:
Ja nja, maar dit is natuurlijk niet helemaal de meest handige manier...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het was bij mij dan ook gewoon een zekere kinderwens en dat doe je toch echt met een vrouw
Nja, maar je wilt em er ook echt insteken om dat kind te maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook altijd gezegd dat als ik een kind zou willen het dan wel zelf wil maken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de geruchten moet ik toch helaas meedelen dat ik niet slaap nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent anders ook goed in... je slaapt en Fokt tegelijk
Dat lijkt me wel het mooiste van kinderen, dat je er dingen van jezelf in terug ziet... maar het klopt dat dat dan maar bij een van de twee het geval is...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Nja, maar je wilt em er ook echt insteken om dat kind te maken?
Wat mij heel moeilijk lijkt is als stel een kind op te voeden en dat dan 1 van beide papa's dingen in het kind terug herkent en de ander niet...
Ja dat snap ik wel, maar het lijkt me vooral heel vervelend voor de ander...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het mooiste van kinderen, dat je er dingen van jezelf in terug ziet... maar het klopt dat dat dan maar bij een van de twee het geval is...
Zijn ze je vergeten uit de maxicosi te halen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de geruchten moet ik toch helaas meedelen dat ik niet slaap nu
Je moet het ook alleen doen als je er beiden volledig achterstaat... maar het lijkt mij ook wel lastig...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar het lijkt me vooral heel vervelend voor de ander...
Ja maar op dit moment zou ik ook met je willen trouwen, maar pas als het puntje bij paaltje komt kun je daar echt goed over nadenken. Omdat je op voorhand niet kunt bepalen hoe dat gaat zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het ook alleen doen als je er beiden volledig achterstaat... maar het lijkt mij ook wel lastig...
Ben ik al doorheen gezakt, dus ik sta gewoon op de grondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn ze je vergeten uit de maxicosi te halen?
Mee eens... en ik denk ook dat dat de reden is dat ik er gewoon niet aan ga beginnen... het is nooit helemaal een bezegeling van de wederzijdse liefdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar op dit moment zou ik ook met je willen trouwen, maar pas als het puntje bij paaltje komt kun je daar echt goed over nadenken. Omdat je op voorhand niet kunt bepalen hoe dat gaat zijn.
Maar ik snap wel dat je dat risico wellicht moet nemen, maar ik kies er dan liever voor om dat niet te doen...
In jouw geval zou ik die kinderen het leed gewoon besparenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het ook alleen doen als je er beiden volledig achterstaat... maar het lijkt mij ook wel lastig...
Ik kan tenminste gewoon een potje Olvarit kopen zonder de verdenking dat het voor eigen gebruik isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik die kinderen het leed gewoon besparen
Dan zou ik liever een kindje adopteren...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mee eens... en ik denk ook dat dat de reden is dat ik er gewoon niet aan ga beginnen... het is nooit helemaal een bezegeling van de wederzijdse liefde
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zou ik liever een kindje adopteren...
ik zit straks toch al vast aan de vakanties
Niet je eigen babyvoer fetisj op mij projecteren, dat is laf...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan tenminste gewoon een potje Olvarit kopen zonder de verdenking dat het voor eigen gebruik is
Wat is er?quote:
Slaap lekkerquote:
erin steken was geen probleem maar we hadden ook een relatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nja, maar dit is natuurlijk niet helemaal de meest handige manier...
En je had em er niet perse in hoeven steken om een eigen kind te krijgen...
[..]
Nja, maar je wilt em er ook echt insteken om dat kind te maken?
Wat mij heel moeilijk lijkt is als stel een kind op te voeden en dat dan 1 van beide papa's dingen in het kind terug herkent en de ander niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |