Mag je trouwens eens iemand meenemen om een balletje te slaan op de baan? Buiten de trainingen om?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef TheVulture het volgende:
@ Peter
Nee bij de training heb ik niks te kiezen qua tennis
Precies, en ik denk nu wel een goeie te hebben gevondenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet waar je mee traint, wel waar je wedstrijden mee dubbelt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag je trouwens eens iemand meenemen om een balletje te slaan op de baan? Buiten de trainingen om?
Iemand die geen lid is mag bij ons officieel niet zo de banen op. Maar alleen de voorzitter doet er moeilijk over.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef wonderer het volgende:
Mag je trouwens eens iemand meenemen om een balletje te slaan op de baan? Buiten de trainingen om?
Da's bij ons ook... alleen moet je het op rustige tijdstippen doen en dan heeft niemand het doorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Iemand die geen lid is mag bij ons officieel niet zo de banen op. Maar alleen de voorzitter doet er moeilijk over..
kom ik in je boek?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Okee, cool, dan hoef ik de scene tenminste niet helemaal te schrappen
Kweenie, stuur es een foto?quote:
ik heb dezelfde lokken als Nadalquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik heb dezelfde lokken als Nadal
Ik ken er maar een en dat is deze jaquote:
Samuel en ik zijn voorhoofd-tweelingquote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef Steve het volgende:
TV heeft wat weg van Samuel van Op zoek naar Zorro. Maar dan wat langer en dunner.
Maar ik ben vast de enige die dat ziet. Ik zie altijd rare vergelijkingen die anderen niet zien.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:19 schreef Steve het volgende:
TV heeft wat weg van Samuel van Op zoek naar Zorro. Maar dan wat langer en dunner.
Maar ik ben vast de enige die dat denkt. Ik zie altijd rare vergelijkingen die anderen niet zien..
Ik heb toevallig daarstraks zitten kijken dus ik weet nog wie je bedoelt ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samuel en ik zijn voorhoofd-tweeling
IMO moet je daar blij mee zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik lijk er volgens mij ook niet zoveel op als Steve zegt
"Heeft wat weg van" impliceert ook niet bepaald dat jullie identiek aan elkaar zijn he.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik lijk er volgens mij ook niet zoveel op als Steve zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |