Maar je kunt de voorkant toch ook gewoon anders stylen, wat losser?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wordt 't weer stekeltjes, of iets korter en warrig.. Dat had de kapster ervan gemaakt laatst.. Vond ze niet leuk, want ze moest zelf bedenken wat ze ermee mocht doen
Nouja, je moet ze wel een kader geven. Ik zeg altijd, ik doe aan stijldansen, ga naar hardcore feesten en zit bij de directie van <vul FMCG bedrijf in> aan tafel, daar moet ik een kapsel voor hebben. Veel plezier ermeequote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wordt 't weer stekeltjes, of iets korter en warrig.. Dat had de kapster ervan gemaakt laatst.. Vond ze niet leuk, want ze moest zelf bedenken wat ze ermee mocht doen
Ben ik het mee eens. Het is wat stijfjes zo.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je kunt de voorkant toch ook gewoon anders stylen, wat losser?
Ik weet niet hoequote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je kunt de voorkant toch ook gewoon anders stylen, wat losser?
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waarom vergeet ik iedere keer te slapen..
Bedtijd! Terusten mupkes en piraten!
Ze had bij mij vrije keus, maar moest wel kunnen bij net pak/uniformquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, je moet ze wel een kader geven. Ik zeg altijd, ik doe aan stijldansen, ga naar hardcore feesten en zit bij de directie van <vul FMCG bedrijf in> aan tafel, daar moet ik een kapsel voor hebben. Veel plezier ermee
Als ik je zou zien zou ik je bewerken met wat gelquote:
Ja euh, stap in de trein zou ik zeggenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik je zou zien zou ik je bewerken met wat gel
Als ik tegen jou zeg, ik wil naar iets leuks, rijd maar en je kent me niet, dan weet je toch ook niet waar je heen moet rijdenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze had bij mij vrije keus, maar moest wel kunnen bij net pak/uniform
Zo hoog zit het bij mij nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, stap in de trein zou ik zeggen
Op die foto in je fobo is het anders niet duidelijk te zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze had bij mij vrije keus, maar moest wel kunnen bij net pak/uniform
Die is ook een stuk ouder, daar was het korte stekeltjes a la tondeusequote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Op die foto in je fobo is het anders niet duidelijk te zien.
Alleen met gel... tssskquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik je zou zien zou ik je bewerken met wat gel
Ik zou het sowieso niet te kort doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is ook een stuk ouder, daar was het korte stekeltjes a la tondeuse
Truste Samzzquote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens te bed. Slaap lekker, sweeties
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
quote:
Jij bent gek!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef ArTiC het volgende:
Moet ook maar weer eens naar de kapper want het begint matachtige verschijnselen aan te nemen
30 euro voor wat knippen
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
Truste Samzz![]()
Ik volg je voorbeeld, slaap lekker lieve [Singles]![]()
Trusten Yuuksquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
Truste Samzz![]()
Ik volg je voorbeeld, slaap lekker lieve [Singles]![]()
kan prima voor de helftquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef ArTiC het volgende:
Moet ook maar weer eens naar de kapper want het begint matachtige verschijnselen aan te nemen
30 euro voor wat knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |