can't help being pickyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kies er gewoon een (of meerdere) uit en niet zijken idioot
Jofufu, mag ik vragen waarom je het voor in een middenscheiding hebt?quote:
quote:
omdat hij net als ik terugtrekkende haarlijn heeft zo te zienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jofufu, mag ik vragen waarom je het voor in een middenscheiding hebt?
Tis niet alleen in 't midden, en waarom.. geen idee, voorheen had ik alles achterover gekamd altijd..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jofufu, mag ik vragen waarom je het voor in een middenscheiding hebt?
En dat jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat hij net als ik terugtrekkende haarlijn heeft zo te zien
dat is geen verklaring!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat hij net als ik terugtrekkende haarlijn heeft zo te zien
MI van J-K met een comb-overquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis niet alleen in 't midden, en waarom.. geen idee, voorheen had ik alles achterover gekamd altijd..
Oh zo lijkt het iig. Mij lijkt het mooier als de scheiding niet in het midden zit zeg maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis niet alleen in 't midden, en waarom.. geen idee, voorheen had ik alles achterover gekamd altijd..
[..]
En dat ja
Zo in die scheiding is het meer een comb-over dan met alles naar achterenquote:
Oh je hoeft je helemaal niks van mij aan te trekken hoor jong, was maar een idee.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh help haar advies![]()
Ik kan geen andere opties bedenken..
Ik zag echt zoiets voor mequote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo in die scheiding is het meer een comb-over dan met alles naar achteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Tja foto posten, dan kunnen wij oordelenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag echt zoiets voor meIiieeeeeuuuuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh nee, kom maar op met adviezen hoor! De meningen over m'n haar zijn extreem verdeeld mnlquote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je hoeft je helemaal niks van mij aan te trekken hoor jong, was maar een idee.
Kapper vragen er iets vlots van te maken?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh help haar advies![]()
Ik kan geen andere opties bedenken..
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag echt zoiets voor meDoe normaal johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dan wordt 't weer stekeltjes, of iets korter en warrig.. Dat had de kapster ervan gemaakt laatst.. Vond ze niet leuk, want ze moest zelf bedenken wat ze ermee mocht doenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kapper vragen er iets vlots van te maken?
Nou ja, lose die middenscheiding dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, kom maar op met adviezen hoor! De meningen over m'n haar zijn extreem verdeeld mnl
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waarom vergeet ik iedere keer te slapen..
Bedtijd! Terusten mupkes en piraten!
Verf het rozequote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, kom maar op met adviezen hoor! De meningen over m'n haar zijn extreem verdeeld mnl
Truste snuit!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waarom vergeet ik iedere keer te slapen..
Bedtijd! Terusten mupkes en piraten!
En wat in de plaats?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, lose die middenscheiding dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |