Is goed, Boubie.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat darten geen sport is, is dat altijd subjectief. Of moet er per se, om het wat gemakkelijker te maken, staan " ik vind dat "..
En als het je geen bal interesseert, ga er dan ook niet op in.
ja en datquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn msn blokkeert standaard nieuwe contactpersonen
ow..tja ligt het aan mij of zie ik er het nut niet van in om iemand die je net toevoegd gelijk te blokkerenquote:
hoiquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
* JoeBravo gooit haren los en danst topic binnen
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
go joequote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
quote:
de "quote:
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
[..]
de "" wordt voor het gemak maar over het hoofd gezien?
Tja, ik ook niet. Maar ja, Microsoft logica sinds de 2009 versie.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef cafpow het volgende:
ow..tja ligt het aan mij of zie ik er het nut niet van in om iemand die je net toevoegd gelijk te blokkeren![]()
Dat zeggen ze bij alle bugs van Microsoftquote:
Misschien om spam te voorkomen of zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik ook niet. Maar ja, Microsoft logica sinds de 2009 versie.
Hoax! Ik heb m'n haar altijd los en kijk eens hoe dat werkt..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
Je moet vaker je haren losgooien, Joe. Ze duiken allemaal op je!
Jij hebt toch geen haar?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax! Ik heb m'n haar altijd los en kijk eens hoe dat werkt..
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
Je moet vaker je haren losgooien, Joe. Ze duiken allemaal op je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee zeikwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
[..]
Graag of niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Nee, want dan zou ik best met je ruilen hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Kies er gewoon een (of meerdere) uit en niet zijken idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]
Ik zie niet in waarom je uberhaupt zou klagen, nu springt er tenminste nog wat op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was vrijdag?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)_1943062_64304_n.jpg
Oh, ik zit nog steeds met kaal in m'n hoofdquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)_1943062_64304_n.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |