Ach, die twee dagen. Of is het zo erg gesteld met je verslaving?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
Ja, maar 140-150 levert me geen ontzegging van de rijbevoegdheid op, chat-logs plaatsen wel ontzegging van Fok
En daar komt het kortzichtige weer om de hoek kijken. Dat jij iets niet vind, maar het niet meteen over het algemeen zo. Hoe graag je dat ook wilt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat ik wel aan jou over, als je pijltjes gooien een sport noemt.
ohja nog een voordeel, 150km/h kom je wel mee weg, een chat log, kunnen ze blijven zien, ook al is mn post editquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de ontzegging van fok is veel minder desastreus dan de bekeuring die je tegemoet kan zien bij 150 km/u
Ik had wel verwacht dat er haken en ogen aan zouden zittenquote:
je weet hoeveel ik post?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, die twee dagen. Of is het zo erg gesteld met je verslaving?
met 10 km/u kom je ook ergens weg...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja nog een voordeel, 150km/h kom je wel mee weg, een chat log, kunnen ze blijven zien, ook al is mn post edit
130 door de woonwijk vind zelfs ik te ver gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er haken en ogen aan zouden zitten
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben te lekker om me druk te maken om smooth
Ik vind het wel edgy, eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
130 door de woonwijk vind zelfs ik te ver gaan
slinger msn maar aanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met 10 km/u kom je ook ergens weg...
mietjewel de bel aan zwengelen maar hem dan snel verstoppen..
en klets het daarna door aan onsquote:
Ik heb het wel eens gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
jouw eigen probleem, de grap is, niemand kan mij toevoegen, t werkt alleen als ik iemand toevoeg bij mijquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en klets het daarna door aan ons![]()
kheb peu niet op msn
Daar ga jij weer..mij kortzichtig noemen als ik iets anders meen te vinden dan jij.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar komt het kortzichtige weer om de hoek kijken. Dat jij iets niet vind, maar het niet meteen over het algemeen zo. Hoe graag je dat ook wilt.
Daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw eigen probleem, de grap is, niemand kan mij toevoegen, t werkt alleen als ik iemand toevoeg bij mij
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw eigen probleem, de grap is, niemand kan mij toevoegen, t werkt alleen als ik iemand toevoeg bij mij
Last? Ik vind t wel relaxed, heeft ermee te maken dat ik alles qua beveiliging op max heb gezet denk ikquote:
Je mag van mij zoveel vinden. Het interesseert me werkelijk geen bal. Alleen breng je het als feit en dat is het dus niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daar ga jij weer..mij kortzichtig noemen als ik iets anders meen te vinden dan jij.
Bovendien zeg ik niet wat jij moet vinden..jij mag het een sport vinden, ik vind van niet. Kortzichtig he?
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
zou t niet zijn dat je elkaar allebei moet toevoegen
Ik geloof er NIKS vanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
iedereen: als je mij niet online ziet nu, sta ik NIET in je lijst en voor wie wel in mijn lijst zit, néé, je mist géén roddels
ja want uiteindelijk werkt dat dus welquote:
Als iemand zegt dat darten geen sport is, is dat altijd subjectief. Of moet er per se, om het wat gemakkelijker te maken, staan " ik vind dat "..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij zoveel vinden. Het interesseert me werkelijk geen bal. Alleen breng je het als feit en dat is het dus niet.
It's a feature, not a bug!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn msn blokkeert standaard nieuwe contactpersonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |