Jij "voelt" dit soort muziek niet, dat is het.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nog niet heb meegemaakt? Hoe kan ik er dan ooit een mening over vormen?
En jij 'voelt' het stijldansen misschien niet. Maakt het toch niet minder dansen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij "voelt" dit soort muziek niet, dat is het.
hi babsjequote:
gestressedquote:
Klopt. En..vind ik wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij 'voelt' het stijldansen misschien niet. Maakt het toch niet minder dansen.
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nekquote:
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtigquote:
Dat kan ik nu wel gebruiken jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nek
Libelle? Viva?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Oeps.... soms moet ik gewoon niet zeggen op welk forum ik zit
Op techno kan je gewoon dansen hoor, het is geen gabber. En uh, salsa > tango.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtig
Darten behoort ook tot de categorie "sport", mja..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |