Ja. hij deed niks verkeerds, maar ging gewoon net te dicht tegen me aanstaan en zulks, en ik hou daar niet van.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zonde. Maar idd, naar een creep ga je niet terug...
Ho, dat wilde je dan zelf ook op dat momentquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een reden om niet te gaan, ik zou wakker worden en jij hebt misbruik van me gemaakt
Geen idee welk jaar, was in Geldrop iig...was echt tofquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Misschien heb ik jou wel ingesmeerd
Een keer een kapster gehad die dr tieten in mn nek en gezicht druktequote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. hij deed niks verkeerds, maar ging gewoon net te dicht tegen me aanstaan en zulks, en ik hou daar niet van.Beste kapper die ik ooit heb gehad, hoewel Waxx in Apeldeurn ook ok was.
Daarbij, vieren ze in Deventer niet eens echt carnaval.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een reden om niet te gaan, ik zou wakker worden en jij hebt misbruik van me gemaakt
Gelukkig niet nee!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij, vieren ze in Deventer niet eens echt carnaval.
quote:
Uhm. Het is niet HET excuus, maar DE reden.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Kluts het volgende:
Mijn Nijmeegse ex zei ooit: Carnaval is HET excuus om jezelf de tyfus in te zuipen en allemaal wijven te neuken waarvan je de naam niet weet.
Volgens mij had hij een punt.
Geen enkele ECHTE carnavalvierder heeft mij ooit kunnen uitleggen wat het nog meer is. Enige wat je te horen krijgt is: je snapt het toch niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Kluts het volgende:
Mijn Nijmeegse ex zei ooit: Carnaval is HET excuus om jezelf de tyfus in te zuipen en allemaal wijven te neuken waarvan je de naam niet weet.
Volgens mij had hij een punt.
Alweer dezelfde?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Een vriendin van me is doodziek, kan niet meer overeind komen, niks, maar wel ff melden dat ze bloedgeil is![]()
Ze snappen het zelf niet eens. Kutlimbo's/brabanders/vuige katholieken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen enkele ECHTE carnavalvierder heeft mij ooit kunnen uitleggen wat het nog meer is. Enige wat je te horen krijgt is: je snapt het toch niet.
Nou? Ik zie geen probleem...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Een vriendin van me is doodziek, kan niet meer overeind komen, niks, maar wel ff melden dat ze bloedgeil is![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wacht, en Mrs. stbabylon natuurlijk!
Zwolle is zo'n eiland, schijnt. Waar ze het Brabants vieren.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Carnaval moet je gewoon in Brabant beleven...in het oosten is het maar kafjes en Limburgers stinken dus daar moet je ook niet zijn
Ja, want in het altijd "gezellige" braboland is het wél leuk zeker. *proest*quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Carnaval moet je gewoon in Brabant beleven...in het oosten is het maar kafjes en Limburgers stinken dus daar moet je ook niet zijn
Als ze zo hard tegen de muur aan bonkt met haar hoofd doet het zoveel pijn.quote:
ladder en een rol prikkeldraad nodig?quote:
ik vind haar niet geil, al helemaal niet als ze zo doodziek isquote:
En de reden dat je dit meldt is?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |