Hoeft ook nietquote:
Ja, lang niet elke man kan het hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moeten ze wel een goede kop hebben
Dat stappen dit voorjaar he? Ik ga eerst je tas/zakken controleren op stiftenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn alarmbellen gingen rinkelen
Het doet me denken aan SchijndelIk heb toen zoveel mensen met varkenstift onder gesmeerd, niet normaal
Hahaha ja, meteen wassen ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Dan heb ik me weer iets aan laten praten, spring bij thuiskomst onder de douche, en ga dan mijn eigen ding ermee doen.
Ik vind het eigenlijk vrijwel altijd iets aggresief hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, lang niet elke man kan het hebben.
Deze reactie snap ik niet zo. Ik had het toch nergens over carnaval?quote:
Had het over je foto in je fobo.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is nog kort man, zet je goeie bril eens op.. Yuki heeft een foto van mij gezien met lang haar
Gek doen en dress up welquote:
Ik heb geen varkenstiften meerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat stappen dit voorjaar he? Ik ga eerst je tas/zakken controleren op stiften
Hehe...4x onder de douche met jif en schuursponsjes de volgende dag, vriendin pissig omdat haar bed roze was...pricelessquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn alarmbellen gingen rinkelen
Het doet me denken aan SchijndelIk heb toen zoveel mensen met varkenstift onder gesmeerd, niet normaal
Oh quote ik weer eens verkeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze reactie snap ik niet zo. Ik had het toch nergens over carnaval?
Ik heb 1 keer mijn haar laten knippen bij die kapper in deventer tegenover de Dirk van den Broek in de stad. Het was een creep dus ben nooit meer teruggegaan.quote:
Die varkenstiften is niet iets wat met carnaval te maken heeft, anders.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms zijn er van die dingen die je uberhaupt niet wil begrijpen.
Houden zoquote:
Mwah, niet altijd. Hangt dus echt van de man af. Het kan ook wat stoers hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vrijwel altijd iets aggresief hebben.
Ja, echt he, wel 10mm lang daarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had het over je foto in je fobo.
Das echt lang haar!
Geeft niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh quote ik weer eens verkeerd?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hehe...4x onder de douche met jif en schuursponsjes de volgende dag, vriendin pissig omdat haar bed roze was...priceless
Daar heb ik die slechte muziek niet voor nodig. Echt niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
carnaval5 dagen stom doen in n gek pakje op slechte muziek
Oh zonde. Maar idd, naar een creep ga je niet terug...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer mijn haar laten knippen bij die kapper in deventer tegenover de Dirk van den Broek in de stad. Het was een creep dus ben nooit meer teruggegaan.
Maar mijn haar was zo mooi gedaan dat ik van wildvreemden complimenten kreeg.
Had het toen halflang koper met blonde highlights.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik die slechte muziek niet voor nodig. Echt niet.
En toch.. denk ik dat ik jaar ga. Maar dat is voornamelijk om misbruik te maken van bezopen wijven. (geef ik eerlijk toe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |