Of voor na een avondje Rowwen Hèze waarna je haar roze, paars, blauw is van de varkensstiftquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tondeuse is voor oude of foute mannen
Hence... en dan laten groeien.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef stbabylon het volgende:
Tondeuse is voor oude of foute mannen
En jij vindt dat degene die dat met zich laat doen niet fout isquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of voor na een avondje Rowwen Hèze waarna je haar roze, paars, blauw is van de varkensstift
Leuke feestjesquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of voor na een avondje Rowwen Hèze waarna je haar roze, paars, blauw is van de varkensstift
klutsje!quote:
't Is meestal de enige dag dat mijn haar écht goed zit. Zoals de kapper het doet krijg ik het nooit meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef Kluts het volgende:
Mannen zijn het leukst als ze net van de kapper komen.
Het geeft elke man iets jongensachtigs.
Dat was ik zelf, ik ben foutquote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij vindt dat degene die dat met zich laat doen niet fout is
Doe mij maar wat haar over na het naar de kapper gaan en dan laten groeien, vind het net wat meer sophisticated staanquote:
de dag erna is beter.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is meestal de enige dag dat mijn haar écht goed zit. Zoals de kapper het doet krijg ik het nooit meer.
Het eerste wat ik doe als ik thuis kom van de kapper is er een ander model in doenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is meestal de enige dag dat mijn haar écht goed zit. Zoals de kapper het doet krijg ik het nooit meer.
ik heb een tuckje geleerd van n kapster en tijdje terugquote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De eerste kapper die het bij mij goed doet moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
Ik snap carnaval niet zoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een concertjequote:
dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thuis kom van de kapper is er een ander model in doen
Mijn alarmbellen gingen rinkelenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook. Dan heb ik me weer iets aan laten praten, spring bij thuiskomst onder de douche, en ga dan mijn eigen ding ermee doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thuis kom van de kapper is er een ander model in doen
Moeten ze wel een goede kop hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Kluts het volgende:
En ik ben pro-kale/gemilimeterde koppen, maar niet bij elke man.
Is nog een overblijfsel van mijn voorliefde voor gabbers denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |