quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Je hebt ook een grote affiniteit tegen correct Nederlands?
Maar het ging over het beroep, dus willen we eigenlijk ook een functieomschrijving.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef La_Vita het volgende:
Ik was in de middeleeuwen prinses of jonkvrouw. Kan niet anders
Wel een kwaaie precies.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef mazaru het volgende:
Heks! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja maar.. hullie willen mij dan verbranden. Dan moet ik toch wel een beetje eng zijn.quote:
Heb je dan geen toverspreuk om ze allemaal in kikkers te veranderen? Kikkers haten vuur.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar.. hullie willen mij dan verbranden. Dan moet ik toch wel een beetje eng zijn.
Maar om te kunnen lezen en schrijven moest je wel naar de school hequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik schrijf nu vooral nutteloze rapporten met nietszeggende matrices en overbodige schema's. Dus waarschijnlijk zou ik in een klooster boeken gaan overschrijven.
En omdat ik nogal lui ben, zou ik later bekend staan als de uitvinder van de boekdrukkunst.
Die bestond er niet toen. Je had wel ninja's maar das wel weer het Oosten. TS heeft het over Europa denk ikquote:
Hij heeft de aarde gecreëerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Die bestond er niet toen. Je had wel ninja's maar das wel weer het Oosten. TS heeft het over Europa denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |