Ha !!! Ik baalde dat ik de lapo had maar dat was mis..quote:
Kutwijfquote:
quote:
Het viel me vanavond ineens op dat je muis wel heel erg gelukzalig kijkt...maar dat deed ze vast al een tijdjequote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha !!! Ik baalde dat ik de lapo had maar dat was mis..
Eigenlijk dé reden dat ik dat soort dingen hier ook niet moet postenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ben je ook af en toe een lul eigenlijk
Als je er een hebt ben je er ook gauw eenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ben je ook af en toe een lul eigenlijk
Ach welnee....jullie kutten elkaar op en neer...maak je niet drukquote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk dé reden dat ik dat soort dingen hier ook niet moet posten![]()
Maar goed, er werd expliciet naar gevraagd, trap ik er weer in hè.
Oh mijn ava. Ik moest echt even denken..Ja dat kerstding was ik zat en zag deze .. Past wel bij me voorlopigquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het viel me vanavond ineens op dat je muis wel heel erg gelukzalig kijkt...maar dat deed ze vast al een tijdje
Wilt u weten hoe TEUN werkt? Kijk dan op een afbeelding hieronder voor een verhelderend filmpjequote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
TEUN HAALT ERUIT WAT ERIN ZIT!
http://www.teun.com/nl/
![]()
Met een knuppel en een geldzak zeker!
Ze ziet er uit alsof ze net een vette joint op heeft...ik vind um wel kekquote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn ava. Ik moest echt even denken..Ja dat kerstding was ik zat en zag deze .. Past wel bij me voorlopig
Durf dit maar es bij Simon; Buddha Amacha,quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Copycat het volgende:
Thee! Dat ga ik nu drinken. Lapsang Souchong om precies te zijn!
En een afl. van Dexter kijken. Bloed maakt me rustig.
Dat is wel des Kardinaals....quote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je er een hebt ben je er ook gauw een
Ja, daar was ooit wat meequote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die site kenden we al, eigenlijk.
Ja en wat en hoe ga je dat doen dan. Gewoon afkappen ofzo of jaren door mekkeren met bezoekjes en hulpvaardig zijn. Dat zou mijn neus uitkomenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk dé reden dat ik dat soort dingen hier ook niet moet posten![]()
Maar goed, er werd expliciet naar gevraagd, trap ik er weer in hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |