Penisbaard hoelang heb jij er over gedaan, om eens uit de groep 3 klas van jou te komen. Je herhaalt precies hetgeen wat eerder tegen een ander gesteld is. Kneus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat dit gaan, het is vermakelijk. Meneertje Jennifer Lopez zet zich met elke reactie meer voor schut.
Ik had sowieso van mezelf al geen ritmequote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoi Vogeltjesdans! Ik slaap nog niet omdat m'n ritme verstoord is, zoals menig fokker.
Und du?
Volgens? Jezus, maak eens een volledige Nederlandse zin.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens
[..]
Penisbaard hoelang heb jij er over gedaan, om eens uit de groep 3 klas van jou te komen. Je herhaalt precies hetgeen wat eerder tegen een ander gesteld is. Kneus.
Voor deze keer ben ik het met je eens (neuken?)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat dit gaan, het is vermakelijk. Meneertje Jennifer Lopez zet zich met elke reactie meer voor schut.
Hahahahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had sowieso van mezelf al geen ritme
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, het is dus zintuiglijk, geen van beiden kun je bevestigen met statistieken. Of te wel, ga eens terug naar school jij domme kleuter.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kan nogal moeilijk iedereen hier op FOK laten posten.Niet zo bijdehand doen jij.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Volgens
[..]
Penisbaard hoelang heb jij er over gedaan, om eens uit de groep 3 klas van jou te komen. Je herhaalt precies hetgeen wat eerder tegen een ander gesteld is. Kneus.
Maar is een feit eigenlijk niet altijd een mening, omdat onze waarneming wordt ingekleurd door onze perceptie? Mensen zijn nu eenmaal altijd bevooroordeeld, hoe weinig ook, door hun bagage aan ervaring.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, het is dus zintuiglijk, geen van beiden kun je bevestigen met statistieken. Of te wel, ga eens terug naar school jij kleuter.
Dus je weet wat een feit is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, het is dus zintuiglijk, geen van beiden kun je bevestigen met statistieken. Of te wel, ga eens terug naar school jij kleuter.
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:39 schreef Broder het volgende:
[..]
Volgens
[..]
Strooi maar met die emoties, gooi maar met die woede en razernij. Typ maar lekker al die boze woordjes met je vuistjes die inmiddels knalrood zijn van het gefrustreerd tegen de muur slaan. Kijk maar lekker met je rode oogjes hoe al die letters in je reactieveld verschijnen terwijl de dikke tranen over je wangetjes zo langs je tepeltjes naar beneden glijden. Al die woede en frustratie er in één keer uit, jij tegen de wereld en de wereld tegen jou. Dit is de nacht dat jij zal laten zien wie jij bent, waar jij voor staat en wat je hier komt doen. Helaas tevergeefs, het zal allemaal niets helpen. Morgen sta je gewoon weer met tranen in je ogen op en vraag je de bakker met een schor en klein stemmetje om een halfje wit die je dan met een brok in je keel lekker kan oppeuzelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens
[..]
Harde manieren om je quote faal te verbloemen rechtstudentenmeneer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een faalhaas ben jij, je quote mijn naam in een bericht van een ander.
Nee een feit is geen mening. Dan zou het wel een mening zijn, je kunt wel discussiëren of de kleur rood dat dit lelijk is, maar toch blijft de kleur rood, rood.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar is een feit eigenlijk niet altijd een mening, omdat onze waarneming wordt ingekleurd door onze perceptie? Mensen zijn nu eenmaal altijd bevooroordeeld, hoe weinig ook, door hun bagage aan ervaring.
Wat een faalhaas ben jij, je quote mijn naam in een bericht van een ander.quote:
Ik ben dan ook niet diegene die een ander wijst op zijn manier van quoten, wel opletten he, al hoewel dat lastig voor je blijkt te zijn met jouw capaciteiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat een faalhaas ben jij, je quote mijn naam in een bericht van een ander.
Iemand een faalhaas noemen om een quote, en zelf niet kunnen quoten
Post van het jaar 2011 !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Strooi maar met die emoties, gooi maar met die woede en razernij. Typ maar lekker al die boze woordjes met je vuistjes die inmiddels knalrood zijn van het gefrustreerd tegen de muur slaan. Kijk maar lekker met je rode oogjes hoe al die letters in je reactieveld verschijnen terwijl de dikke tranen over je wangetjes zo langs je tepeltjes naar beneden glijden. Al die woede en frustratie er in één keer uit, jij tegen de wereld en de wereld tegen jou. Dit is de nacht dat jij zal laten zien wie jij bent, waar jij voor staat en wat je hier komt doen. Helaas tevergeefs, het zal allemaal niets helpen. Morgen sta je gewoon weer met tranen in je ogen op en vraag je de bakker met een schor en klein stemmetje om een halfje wit die je dan met een brok in je keel lekker kan oppeuzelen.
Vertel die onzin maar tegen je ouders, die kinderlijke verhaaltjes maken geen indruk, knul. Als je verder niet capabel bent om goede argumenten te hebben. Vooral wegwezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Strooi maar met die emoties, gooi maar met die woede en razernij. Typ maar lekker al die boze woordjes met je vuistjes die inmiddels knalrood zijn van het gefrustreerd tegen de muur slaan. Kijk maar lekker met je rode oogjes hoe al die letters in je reactieveld verschijnen terwijl de dikke tranen over je wangetjes zo langs je tepeltjes naar beneden glijden. Al die woede en frustratie er in één keer uit, jij tegen de wereld en de wereld tegen jou. Dit is de nacht dat jij zal laten zien wie jij bent, waar jij voor staat en wat je hier komt doen. Helaas tevergeefs, het zal allemaal niets helpen. Morgen sta je gewoon weer met tranen in je ogen op en vraag je de bakker met een schor en klein stemmetje om een halfje wit die je dan met een brok in je keel lekker kan oppeuzelen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef wise het volgende:
Dus?
ga een keer naar noorwegen zou ik zeggen, daar lopen meer van dat soort meiden en zelfs knapper.
Dat deze aandachtshoer nou een blog heeft maakt het niet perse beter, wel hoeriger
U ziet rood van woede. En dan alsnog beweren dat t geen indruk maakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel die onzin maar tegen je ouders, die kinderlijke verhaaltjes maken geen indruk, knul.
Ik liet het mijn ouders zien en ik kreeg een kus en een schouderklop. Gewoon, omdat mijn ouders trots op mij zijn en liefde voor mij hebben. Iets wat jij nooit zal kennen, liefde, al helemaal niet van je eigen teleurgestelde ouders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vertel die onzin maar tegen je ouders, die kinderlijke verhaaltjes maken geen indruk, knul.
Dat kun jij meten achter een beeldscherm zonder emotie. God, wat ben jij simplistischquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
U ziet rood van woede. En dan alsnog beweren dat t geen indruk maakt.
Iedereen in dit topic ziet hoe boos jij bent.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat kun jij meten achter een beeldscherm zonder emotie. God, wat ben jij simplistisch. Reageer eens op je falen over ''feiten''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |