abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90810656
Wat een onmogelijke vraag stelde ik ook eigenlijk......

En wat wilde ik ook alweer? O ja, is er dan geen man die de topic gelezen heeft die zich net zo heeft gedragen?

Dus, waarom flirten als je bij voorbaat toch geen Marokkaanse wilt?! En waarom af en toe nog iets van je laten horen als je toch helemaal geen interesse in iemand hebt. En, je zegt het toch uit beleefdheid tegen iemand als je geen interesse hebt?! Je bent op die leeftijd toch geen kleuter die het kicken vind iemand aan de lijn te houden (of hoe zeg je dat haha)
  maandag 3 januari 2011 @ 20:57:32 #52
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_90810945
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Wat een onmogelijke vraag stelde ik ook eigenlijk......

En wat wilde ik ook alweer? O ja, is er dan geen man die de topic gelezen heeft die zich net zo heeft gedragen?

Dus, waarom flirten als je bij voorbaat toch geen Marokkaanse wilt?! En waarom af en toe nog iets van je laten horen als je toch helemaal geen interesse in iemand hebt. En, je zegt het toch uit beleefdheid tegen iemand als je geen interesse hebt?! Je bent op die leeftijd toch geen kleuter die het kicken vind iemand aan de lijn te houden (of hoe zeg je dat haha)
Omdat flirten leuk is,maar het wil niet meteen zeggen dat je een relatie wil.
Misschien wat aandacht zoeken?
Niet iedereen durft de waarheid te zeggen en hoopt dat het met negeren ook over gaat.
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:59:46 #53
273119 BeSimple
or die trying!
pi_90811070
Maar tandpasta, er zijn in dit land nagenoeg nog steeds meer Nederlandse mannen dan ander volk. Dus ik zou je niet zo veel zorgen maken.
Laat me met rust!
pi_90811187
huh, kom ik over alsof ik me zorgen maak? :s Ik probeer het gewoon te begrijpen

(Ik had de topic ook niet zo persoonlijk moeten maken)
  maandag 3 januari 2011 @ 21:05:56 #55
273119 BeSimple
or die trying!
pi_90811377
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
huh, kom ik over alsof ik me zorgen maak? :s Ik probeer het gewoon te begrijpen

(Ik had de topic ook niet zo persoonlijk moeten maken)
Je probeert mannen te begrijpen, dus dat soort vrouwen bestaan wel! *O*
Laat me met rust!
  maandag 3 januari 2011 @ 21:09:27 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90811570
Het klinkt alsof je een paar keer pech hebt gehad, maar dat heeft weinig te maken met wel/niet Marokkaans zijn...

-note-

[ Bericht 30% gewijzigd door Re op 03-01-2011 21:42:46 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90811625
-note-

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 03-01-2011 21:42:19 ]
  maandag 3 januari 2011 @ 21:14:35 #58
261746 Amabo
Niet doen dan!
pi_90811830
Ik ben een Nederlandse jongeman, ik heb een Marokkaanse vriendin gehad en dat ging prima.
Maar TS, vertel eens wat meer, dan kunnen we het analyseren:p. Ik zie trouwens geen foto in je avatar.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:15:56 #59
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_90811905
Wat triest, kijk hoeveel mannen/jongeren hier op geilen zeg. Gewoon even posten uit goedwil dat je haar wel wil daten :N.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_90811945
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef Amabo het volgende:
Ik ben een Nederlandse jongeman, ik heb een Marokkaanse vriendin gehad en dat ging prima.
Maar TS, vertel eens wat meer, dan kunnen we het analyseren:p. Ik zie trouwens geen foto in je avatar.
Het was niet mijn bedoeling online te daten. Bovendien valt uit een foto weinig op te maken. Het gaat er immers niet om of je me knap vind of niet. Ik denk dat de mannen op wie ik val, weinig op het uiterlijk letten. Dus vanuit die positie verwacht ik ook dat jullie denken. Als je wilt regeren dan :P
  maandag 3 januari 2011 @ 21:21:51 #61
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90812246
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Het was niet mijn bedoeling online te daten. Bovendien valt uit een foto weinig op te maken. Het gaat er immers niet om of je me knap vind of niet. Ik denk dat de mannen op wie ik val, weinig op het uiterlijk letten. Dus vanuit die positie verwacht ik ook dat jullie denken. Als je wilt regeren dan :P
Hoe ben je in een relatie dan TS? Westers of echt traditioneel Marokkaans? Ik zou zó een korte relatie willen met een bloedmooie Marokkaanse die me schroefdraad bezorgde, maar de cultuurverschillen kunnen best een rol spelen op de lange duur. Denk aan een enorme onheemse voedselmeur die je ongewild meeneemt, of angstzweet voor een aanstaande criminele schoonbroer. Het kunnen veel factoren zijn waarop het spaak loopt. Echter voor een avondje zou me dat ook weinig uitmaken, zolang ik maar geen gevaar zou lopen.
pi_90812552
Ik denk dat je lelijk bent, anders kreeg je simpelweg wel aandacht en gingen mannen ook wel verder, because that's the nature..
  maandag 3 januari 2011 @ 21:27:27 #63
261746 Amabo
Niet doen dan!
pi_90812585
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Haha, ik wil niet op date met je hoor. Ik denk dat alle mannen, dus ook Nederlandse mannen zeer zeker wel op uiterlijk vallen. Ik wilde wat meer informatie omdat ik dan misschien mijn mening kan geven; misschien laat je te snel blijken dat je geïnteresseerd bent. Dit schrikt veel mannen af. Iedereen houdt ervan om wat moeite te moeten doen.

Die vraag naar een foto was overigens puur uit nieuwsgierigheid.
pi_90812590
Hoe geweldig je ook bent, ik denk dat 90% van de Nederlandse mannen afhaakt ivm de vooroordelen (die helaas ook vaak de waarheid zijn).
pi_90812660
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Hoe ben je in een relatie dan TS? Westers of echt traditioneel Marokkaans? Ik zou zó een korte relatie willen met een bloedmooie Marokkaanse die me schroefdraad bezorgde, maar de cultuurverschillen kunnen best een rol spelen op de lange duur. Denk aan een enorme onheemse voedselmeur die je ongewild meeneemt, of angstzweet voor een aanstaande criminele schoonbroer. Het kunnen veel factoren zijn waarop het spaak loopt. Echter voor een avondje zou me dat ook weinig uitmaken, zolang ik maar geen gevaar zou lopen.
Mijn jeugd heb ik in Marokko doorgebracht, die laat ik niet zomaar achterwege. Wat is een westerse Marokkaan? :) Ik doe gewoon mijn ding studeren-werken, ben moslim, draag geen hoofddoek maar... misschien besluit ik die in de toekomst nog te gaan dragen. Waarom zou dat een belemmering zijn?
pi_90812783
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat je lelijk bent, anders kreeg je simpelweg wel aandacht en gingen mannen ook wel verder, because that's the nature..
Jah, kan me herinneren dat jij me lelijk vond. Ships, waar had ik mijn chocola gelaten XD
  maandag 3 januari 2011 @ 21:32:10 #67
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90812851
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Mijn jeugd heb ik in Marokko doorgebracht, die laat ik niet zomaar achterwege. Wat is een westerse Marokkaan? :) Ik doe gewoon mijn ding studeren-werken, ben moslim, draag geen hoofddoek maar... misschien besluit ik die in de toekomst nog te gaan dragen. Waarom zou dat een belemmering zijn?
Ik heb een tijdje een iraanse vriendin gehad die niet kon stoppen met haar lofuitingen over haar land en cultuur (uitgezonderd het huidige regime). Soms werd ik daar helemaal gek van.

Ook heeft het me een behoorlijke tijd forceren gekost voor ik haar vol mocht blaffen. Ik wil niet beweren dat dit bij alle moslims zo is, maar vaak zit de kurk nog behoorlijk diep in de fles en vind ik het de moeite van het wrikken niet waard.
pi_90812877
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:27 schreef Amabo het volgende:

[..]

Haha, ik wil niet op date met je hoor. Ik denk dat alle mannen, dus ook Nederlandse mannen zeer zeker wel op uiterlijk vallen. Ik wilde wat meer informatie omdat ik dan misschien mijn mening kan geven; misschien laat je te snel blijken dat je geïnteresseerd bent. Dit schrikt veel mannen af. Iedereen houdt ervan om wat moeite te moeten doen.

Die vraag naar een foto was overigens puur uit nieuwsgierigheid.
Ow, sorry.Mijn bericht was niet persoonlijk aan jou gericht.

Ik laat inderdaad snel blijken dat ik wel interesse heb. Ik haat het als een ander dat niet doet. Dan raak ik in verwarring. En omdat ik me niet zo wil voelen, haak ik af.

Maar ik denk dat de voornaamste redenen toch met mijn achtergrond te maken hebben. :)
pi_90812920
oeps
pi_90812968
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Jah, kan me herinneren dat jij me lelijk vond. Ships, waar had ik mijn chocola gelaten XD
Oh, was jij dat echt? Dan serieus sorry, ik dacht dat het een grap was! Ik vind je heus niet lelijk maar ik denk wel dat als je echt een hele erge beauty bent (en een leuk persoon) dat Nederlandse mannen je dan zowieso wel zien staan en ook wel verder met je willen gaan ongeacht je afkomst!
  maandag 3 januari 2011 @ 21:35:48 #71
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_90813032
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef PfenisBaron het volgende:
Ook heeft het me een behoorlijke tijd forceren gekost voor ik haar vol mocht blaffen. Ik wil niet beweren dat dit bij alle moslims zo is, maar vaak zit de kurk nog behoorlijk diep in de fles en vind ik het de moeite van het wrikken niet waard.
godskolere zeg :')
pi_90813149
Ik ben he-le-maal geen erge beauty! dus die vergelijking hoeft echt niet meer gemaakt te worden. Ik ben gewoon normaal.

Wel bedankt voor je post wannabehigh! :)
pi_90813308
quote:
godskolere zeg
my thoughts exactly

Maar zijn goed recht. Ik snap best dat je die behoefte belangrijk is voor het behoud van een relatie...

Ik ben ook iemand die pas sex na het huwelijk heeft :') (of was dit teveel informatie?)
  maandag 3 januari 2011 @ 21:41:53 #74
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90813366
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

my thoughts exactly

Maar zijn goed recht. Ik snap best dat je die behoefte belangrijk is voor het behoud van een relatie...

Ik ben ook iemand die pas sex na het huwelijk heeft :') (of was dit teveel informatie?)
No shit?

En je dan afvragen waarom mannen afhaken :')
  maandag 3 januari 2011 @ 21:43:18 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90813430
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:34 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

dat was ik inderdaad, maar zó mooi ben ik niet. ik zie er normaal uit. bovendien ben ik klein.... :( (1.60)
klein is geil! :9~
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')