abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90822131
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:03 schreef Spartacus911 het volgende:
is iwannabehigh weer raar aan het doen?
Hahahahhaha, helemaal niet.
pi_90822161
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Ja.
Had ik nooit verwacht (dat is kortzichtig van mijn kant)
pi_90822180
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Mijn vriendin is 1.46m (aziatisch). Dat is pas klein. Als ze tussen schoolkinderen loopt zie ik haar niet meer. :{w
Is ze geen liliputter dan? Of zijn die nog kleiner?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:33:07 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90822209
Het gaat over een kleine vrouw en er is een user die I wanna be high heet in het topic. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:35:02 #230
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90822266
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Was nou die verjaardag vandaag trouwens of niet?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:40:46 #231
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_90822408
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef iwannabehigh het volgende:

Nee, haha. Ze heeft geen dwerggroei, ze is gewoon klein.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sovereign op 04-01-2011 00:47:05 ]
pi_90822415
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Was nou die verjaardag vandaag trouwens of niet?
Ja voor familie en goede vrienden he
pi_90822567
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Of het komt misschien wel omdat de moslims angst vooral ongegrond is door mensen die niet eens weten waar hun haat vandaan komt.

Ik heb een jaartje in een dorp genaamd Krommenie gewoond, en ik heb nog nooit zoveel racisten op een hoop gezien als daar terwijl er geen 1 neger of moslim in dat hele dorp te vinden was.

In Amsterdam wonen mensen gewoon al jaren met elkaar, en gaat iedereen met elkaar om en weten we daarom dat er tussen elke nationaliteit of gelovige wel een paar rotte appels te vinden zijn.

Ik heb net zo vaak last van Nederlandse tokkies als dat ik last heb van Moslims en daarom kan ik geen haat hebben voor een groep mensen alleen maar omdat ze een geloof aanhangen.

Maakt het geloof niet minder achterlijk natuurlijk, maar ik vind elk geloof net zo achterlijk, maar als mensen er in willen geloven moeten ze dat vooral zelf weten.

Tijd om te slapen alleen, adios
Ik denk dat de haat en angst naar moslims toe alleen maar onwetendheid is. Mensen ''haten'' moslims terwijl ze eigenlijk niks van de Islam af weten, maar allerlei slechte dingen horen en dat vanzelfsprekend gaan vinden. Ook denk ik dat veel mensen de Islam verwarren met de (verotte) cultuur van de moslims, want ja, het is een verotte cultuur, vooral voor de vrouwen. Mijn zusje had veel moslima's als vriendinnen, die kwamen dagelijks bij ons over de vloer en zodoende heb ik veel (nare) dingen meegekregen via mijn zusje, maar laat ik niet elke moslim over 1 kam scheren. Ook genoeg gezinnen waarbij er niet zo onderdrukt wordt.

Ik ben het met je eens; in elk land/ras/geloof zitten rotte appels. Logisch. Genoeg Nederlandse tokkies, genoeg moslim tuig. Maar wat dan wel weer raar is, is dat moslims veel vaker de criminaliteit ingaan dan Nederlanders (dat is met cijfers te bewijzen), en dat moslima's veel vaker in vrouwenopvangen zitten dan Nederlandse vrouwen (óók met cijfers te bewijzen).
Of kijk alleen maar naar opsporing verzocht, 80% is lichtgetind, moslim e.d.

Wat daar de verklaring voor is, weet ik ook niet.. maar het zijn allemaal feiten..
pi_90822601
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:40 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Nee, haha. Ze heeft geen dwerggroei, ze is gewoon klein.
Dan is ze wel heeeeel klein, maar er bestaan ook nog hakken :P
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:57:52 #235
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_90822767
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:

Dan is ze wel heeeeel klein, maar er bestaan ook nog hakken :P
Mjah, daar is ze wat onhandig mee. ;) Aan de andere kant is ze wel heel erg handzaam zo. _O- Heb d'r in m'n fotoboek gezet.
pi_90822811
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:57 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Mjah, daar is ze wat onhandig mee. ;) Aan de andere kant is ze wel heel erg handzaam zo. _O- Heb d'r in m'n fotoboek gezet.
Hahaha, hoe kom ik bij je fotoboek? Ben benieuwd :P
pi_90822993
Ah found it, lijkt wel alsof ze lange benen heeft joh :P Haha!
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 01:36:28 #238
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_90823463
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:57 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Grappig, vergeleken met het het bureau lijkt ze juist lang in dat perspectief maar als je de monitor nals uitgangspunt neemt dan zie je dat vergeleken met haar lichaam dat weer best groot is. :D!
pi_90824026
Marokkaanse dames zijn harig! BAH! Die zijn behaarder dan Nederlandse mannen!
pi_90824062
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 02:18 schreef LikeEmDead het volgende:
Oh ja joh? :')
pi_90824089
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 02:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh ja joh? :')
Hele jungle tussen hun reet, het komt zelfs met plukken uit de anus! GODVERDOMME!
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 04:11:24 #242
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_90824536
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 02:18 schreef LikeEmDead het volgende:
Bron? En ik dacht eigenlijk dat moeders ed met snorren bij turken hoorde, of iig volgens de grappen/verhalen. Ik weet iig dat in mijn oude wijk pendrecht in r,dam-zuid ik een keer op straat een meisje of vrouw(Weet niet meer zeker)zag lopen met een donkere snor... Dan kijk je eerst verbaasd op en dan verwonderd met ongeloof en dan uiteindelijk met walging(Ook al kan betreffend meisje/vrouw, op scheren na, er natuurlijk niks aan doen). Waarom walging weet ik niet precies. Denk door het 'onnatuurlijke' er van....
pi_90824568
De moslim cultuur heeft als voordeel dat de vrouwen niet al vanaf hun 14de meerdere malen volgeblaft zijn zoals de Nederlandse sletten.
If not now, then when.
pi_90824574
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 02:18 schreef LikeEmDead het volgende:
Dat is dan ook de reden dat de Marokkaanse vrouwen nog leiper zijn als gemiddelde Nederlandse man. Hahaha..

En bij mij op school zit een Marokkaans meisje die KK prachtig is.. het is maar waar je kijkt.

Jammer dat de moslim meisjes die in NL wonen van die sletjes worden net zoals bovengenoemde Marokkaan.
If not now, then when.
pi_90824580
quote:
Ik denk dat de mannen op wie ik val, weinig op het uiterlijk letten.
ahha

op wat voor "mannen" val jij dan?
mannen letten trouwens altijd op uiterlijk

dan weet je dat

ik ben trouwens ook nl-er
drop eens 1 foto in mn inbox

niet om te daten
maar gewoon nieuwsgierig naar hou mooi je bent
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 05:15:56 #246
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_90824622
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 04:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De moslim cultuur heeft als voordeel dat de vrouwen niet al vanaf hun 14de meerdere malen volgeblaft zijn zoals de Nederlandse sletten.
Nee, ze mogen op 9-jarige leeftijd al door een oude vieze man genomen worden en uitgehuwelijkt worden... :')...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 07:57:39 #247
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90825124
Wow dit topic is van leuk naar bashen gegaan ^^ heerlijk dat wederzijds begrip!

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ik denk dat het zeker belangrijk is om te weten of je nog bij je ouders woont, en hoe ze tegenover een nederlandse vriend staan. Of je bang moet zijn je schoonbroer tegen het lijf te lopen snachts op de overloop.
Dit klopt wel, ik ben wel eens een tijdje omgegaan met een Moslima, maar die woonde op zichzelf en was toch behoorlijk geintregreerd en zelfs daar botste het geloof nogal.

TS hoe belangrijk vind jij je geloof dan? Ik heb gelezen dat je als maagd het huwelijk in wilt gaan, maar als jij echt moslim bent dan zal je toch ook alleen met een moslim wilen trouwen? Dat gaat niet werken met een nederlandse man.
Uit liefde bekeren tot geloof is immers een belediging voor geloof, dan doe je net alsof, gewoon om bij iemand te zijn :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90825131
quote:
Ik heb een jaartje in een dorp genaamd Krommenie gewoond, en ik heb nog nooit zoveel racisten op een hoop gezien als daar terwijl er geen 1 neger of moslim in dat hele dorp te vinden was.
Dat is gelogen...

Krommenie heeft al jaren en jaren zeer veel allochtonen wonen in de ruimtevaartbuurt en rond het zwembad.

Sowieso is het dorp verderop (Wormerveer) één van de oudste niet-integrerende/participerende gemeenschappen allochtonen in Nederland te vinden (Molukse wijk) waar al zeker 35 jaar geleden raciale conflicten waren met de autochtonen.

Heb er trouwens nooit last van gehad, woon hier nu 27 jaar (23 jaar Wormerveer, 4 jaar Assendelft/Krommenie) en heb van beide geen last gehad. Zowel van allochtonen als van racisten niet.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  dinsdag 4 januari 2011 @ 08:02:06 #249
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90825159
tering.... stelletje mongolen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')