Hahahahhaha, helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:03 schreef Spartacus911 het volgende:
is iwannabehigh weer raar aan het doen?
Is ze geen liliputter dan? Of zijn die nog kleiner?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 1.46m (aziatisch). Dat is pas klein. Als ze tussen schoolkinderen loopt zie ik haar niet meer.
Was nou die verjaardag vandaag trouwens of niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is ze geen liliputter dan? Of zijn die nog kleiner?
Nee, haha. Ze heeft geen dwerggroei, ze is gewoon klein.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Is ze geen liliputter dan? Of zijn die nog kleiner?
Ja voor familie en goede vrienden hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was nou die verjaardag vandaag trouwens of niet?
Ik denk dat de haat en angst naar moslims toe alleen maar onwetendheid is. Mensen ''haten'' moslims terwijl ze eigenlijk niks van de Islam af weten, maar allerlei slechte dingen horen en dat vanzelfsprekend gaan vinden. Ook denk ik dat veel mensen de Islam verwarren met de (verotte) cultuur van de moslims, want ja, het is een verotte cultuur, vooral voor de vrouwen. Mijn zusje had veel moslima's als vriendinnen, die kwamen dagelijks bij ons over de vloer en zodoende heb ik veel (nare) dingen meegekregen via mijn zusje, maar laat ik niet elke moslim over 1 kam scheren. Ook genoeg gezinnen waarbij er niet zo onderdrukt wordt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Of het komt misschien wel omdat de moslims angst vooral ongegrond is door mensen die niet eens weten waar hun haat vandaan komt.
Ik heb een jaartje in een dorp genaamd Krommenie gewoond, en ik heb nog nooit zoveel racisten op een hoop gezien als daar terwijl er geen 1 neger of moslim in dat hele dorp te vinden was.
In Amsterdam wonen mensen gewoon al jaren met elkaar, en gaat iedereen met elkaar om en weten we daarom dat er tussen elke nationaliteit of gelovige wel een paar rotte appels te vinden zijn.
Ik heb net zo vaak last van Nederlandse tokkies als dat ik last heb van Moslims en daarom kan ik geen haat hebben voor een groep mensen alleen maar omdat ze een geloof aanhangen.
Maakt het geloof niet minder achterlijk natuurlijk, maar ik vind elk geloof net zo achterlijk, maar als mensen er in willen geloven moeten ze dat vooral zelf weten.
Tijd om te slapen alleen, adios
Dan is ze wel heeeeel klein, maar er bestaan ook nog hakkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:40 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Nee, haha. Ze heeft geen dwerggroei, ze is gewoon klein.
Mjah, daar is ze wat onhandig mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Dan is ze wel heeeeel klein, maar er bestaan ook nog hakken
Hahaha, hoe kom ik bij je fotoboek? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:57 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Mjah, daar is ze wat onhandig mee.Aan de andere kant is ze wel heel erg handzaam zo.
Heb d'r in m'n fotoboek gezet.
Grappig, vergeleken met het het bureau lijkt ze juist lang in dat perspectief maar als je de monitor nals uitgangspunt neemt dan zie je dat vergeleken met haar lichaam dat weer best groot is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:57 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Mjah, daar is ze wat onhandig mee.Aan de andere kant is ze wel heel erg handzaam zo.
Heb d'r in m'n fotoboek gezet.
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:18 schreef LikeEmDead het volgende:
Marokkaanse dames zijn harig! BAH! Die zijn behaarder dan Nederlandse mannen!
Bron? En ik dacht eigenlijk dat moeders ed met snorren bij turken hoorde, of iig volgens de grappen/verhalen. Ik weet iig dat in mijn oude wijk pendrecht in r,dam-zuid ik een keer op straat een meisje of vrouw(Weet niet meer zeker)zag lopen met een donkere snor... Dan kijk je eerst verbaasd op en dan verwonderd met ongeloof en dan uiteindelijk met walging(Ook al kan betreffend meisje/vrouw, op scheren na, er natuurlijk niks aan doen). Waarom walging weet ik niet precies. Denk door het 'onnatuurlijke' er van....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:18 schreef LikeEmDead het volgende:
Dat is dan ook de reden dat de Marokkaanse vrouwen nog leiper zijn als gemiddelde Nederlandse man. Hahaha..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:18 schreef LikeEmDead het volgende:
ahhaquote:Ik denk dat de mannen op wie ik val, weinig op het uiterlijk letten.
Nee, ze mogen op 9-jarige leeftijd al door een oude vieze man genomen worden en uitgehuwelijkt worden...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 04:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De moslim cultuur heeft als voordeel dat de vrouwen niet al vanaf hun 14de meerdere malen volgeblaft zijn zoals de Nederlandse sletten.
Dit klopt wel, ik ben wel eens een tijdje omgegaan met een Moslima, maar die woonde op zichzelf en was toch behoorlijk geintregreerd en zelfs daar botste het geloof nogal.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker belangrijk is om te weten of je nog bij je ouders woont, en hoe ze tegenover een nederlandse vriend staan. Of je bang moet zijn je schoonbroer tegen het lijf te lopen snachts op de overloop.
Dat is gelogen...quote:Ik heb een jaartje in een dorp genaamd Krommenie gewoond, en ik heb nog nooit zoveel racisten op een hoop gezien als daar terwijl er geen 1 neger of moslim in dat hele dorp te vinden was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |