rijst! ben je nog druk? gaan we nog eet-daten?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom moet zoiets nu elke keer als FF iets meedeelt weer gezegd worden?
Jeetje, wat een naar bericht zegquote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
heb salarisstrook in mn mailbox (19 vrije dagen!)collega'tje heeft heel lief geen vrije dag gerekend voor de begrafenis van mn oma, ook al is zij geen 1e graad familielid.
een vriendin van haar is gisteravond overleden als gevolg van een fout tijdens een operatie, afgelopen donderdag 39 geworden brr...
Nou, dat is nog afwachten hoorquote:
oh ben benieuwd!!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een bril uitgezochtBest wel een retro
![]()
woensdagmiddag was er pas tijd voor oogcontrole, dus ik heb hem nog niet natuurlijk
Spannendquote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een bril uitgezochtBest wel een retro
![]()
woensdagmiddag was er pas tijd voor oogcontrole, dus ik heb hem nog niet natuurlijk
Zomer in het bolletjequote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
Het uur der waarheid nadertDe eerste kennismaking met mijn nieuwe team
Spannend. Zit helemaal te rillen
of zou dat komen omdat ik het wat frisjes heb in mijn overhemd met korte mouwen
Yeahquote:
Heb je ook een jetlag?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef TAV74 het volgende:
Het besef dringt langzaam tot me door![]()
* TAV74 huilt met Dude mee
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef Duderella het volgende:
DE, ik ben zó erg virtueel ingesteld dat als ik iets kwijt ben, ik denk: even googlen.
Wel een goed idee!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef DarkElf het volgende:
ik kan mijn medische armband nergens meer vinden, die had ik voor t hardlopen aangeschaft.
is handig lichtgewicht, waterdicht en er staat in wie je bent, wat je eventueel mankeert/allergieën en wie mensen kunnen bellen. Ik was natuurlijk steeds langer alleen weg en dan is het wel handig als, god verhoede, je uitglijdt en je kop stoot dat mensen weten wie je bent...
frustrerend! hij moet in huis liggen maar nergens vind ik hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |