iddquote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op dieren, maar het blijven wel dieren. Als je kat dood gaat is het niet alsof je kind doodgaat, mensen die dat zeggen kan ik wel slaan.
Die collega ging drie keer per dag steeds heen en weer om het konijn medicijnen te geven en dat soort meuk, het blijft wel gewoon een konijn hoor.
Dat heeft iedereen hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, depressief zou ik er ook niet van worden. Sowieso heb ik geen aanleg voor depressiviteit.
Maar ik was wel echt een wrak toenIk was net 18, m'n eerste echte paard en meteen een dik gat in d'r flank.
Jeetjequote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 van mijn nichtjes haalde een pony uit de stal, toen kwam er net 1 van de poezen voorbij lopen, en die werd dus door het paard doodgedrukt.
2 maanden later stond ze te kijken hoe mijn zus met de auto wegreed van de parkeerplaats, toen er een andere poes aan kwam rennen en onder de band terecht kwam.
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, depressief zou ik er ook niet van worden. Sowieso heb ik geen aanleg voor depressiviteit.
Maar ik was wel echt een wrak toenIk was net 18, m'n eerste echte paard en meteen een dik gat in d'r flank.
Laat ik het anders zeggen dan, ik heb nog nooit een goede reden gehad om in een depressie te vallenquote:
Dat eerste ben ik het mee eens. Dat tweede niet. Dat konijn kiest er ook niet voor ziek te worden, neem je een beest, dan zorg je er maar goed voor ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op dieren, maar het blijven wel dieren. Als je kat dood gaat is het niet alsof je kind doodgaat, mensen die dat zeggen kan ik wel slaan.
Die collega ging drie keer per dag steeds heen en weer om het konijn medicijnen te geven en dat soort meuk, het blijft wel gewoon een konijn hoor.
Jeetje, dat is wel heel kutquote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 van mijn nichtjes haalde een pony uit de stal, toen kwam er net 1 van de poezen voorbij lopen, en die werd dus door het paard doodgedrukt.
2 maanden later stond ze te kijken hoe mijn zus met de auto wegreed van de parkeerplaats, toen er een andere poes aan kwam rennen en onder de band terecht kwam.
Z'n vriendin verrassen met Valentijn, hoe durft 'ie!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik dat ze iets riep als 'achter mijn rug!'
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Z'n vriendin verrassen met Valentijn, hoe durft 'ie!![]()
Dat is waar, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een konijn 3 maal daags medicijnen moet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het mee eens. Dat tweede niet. Dat konijn kiest er ook niet voor ziek te worden, neem je een beest, dan zorg je er maar goed voor ook.
Ja, zeker de schrik ook, het bloed spoot eruit, dus een lekker beeld was het ook niet. Gelukkig was de dierenarts er in no time en kon het goed gehecht worden en waren er geen spieren gescheurd.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellenDan is het ook wel de schrik denk ik?
Ik heb geen excellsheetje of zo hoor, ook al denken mensen dat. Ik ben gewoon graag op de hoogte. Maar de neukrate hier is bijna niet bij te houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd![]()
Trouwens, had jij geen lijstjes van welke Fok!er het met wie deed?
Sowieso, als je vreemdgaat, noem je toch nooit als 1e de naam van je minnaar? Of denk ik nu te practisch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Z'n vriendin verrassen met Valentijn, hoe durft 'ie!![]()
Ik weet niet of het goed voor een dier zorgen is om een tegen wil en dank in leven te houden, dat is een beetje wat ik met hysterisch gedoe bedoel.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het mee eens. Dat tweede niet. Dat konijn kiest er ook niet voor ziek te worden, neem je een beest, dan zorg je er maar goed voor ook.
Ik snap het sowieso nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso, als je vreemdgaat, noem je toch nooit als 1e de naam van je minnaar? Of denk ik nu te practisch?Die minnaar snapt het wel als je eerst je officiele partner noemt, je partner zal dat logischerwijs andersom niet doen
Jammer, ik hoopte een overzichtje te kunnen hebben, juist omdat het bijna niet bij te houden isquote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen excellsheetje of zo hoor, ook al denken mensen dat. Ik ben gewoon graag op de hoogte. Maar de neukrate hier is bijna niet bij te houden
Maar je hoort die teleurstelling ook echt in die stem van die jongen, echt zo zielig.quote:
Herkenbaar? Ben jij ook zo'n vreemdganger dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef DustPuppy het volgende:
OMG, ik heb me doodgelachen om die filmpjes.
Heel herkenbaar!
Nee, ik ook niet. Maar blijkbaar zijn die er toch.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een konijn 3 maal daags medicijnen moet.
Net als mensen die katten in leven houden met nierziektes en weet ik veel wat voor meuk. Geef dat beest gewoon een spuitje.
Gelukkig, ik zou daar ook van schrikkenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeker de schrik ook, het bloed spoot eruit, dus een lekker beeld was het ook niet. Gelukkig was de dierenarts er in no time en kon het goed gehecht worden en waren er geen spieren gescheurd.
Nee, ik was de benadeelde partij helaas.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Herkenbaar? Ben jij ook zo'n vreemdganger dan?
Ja idd en de romantische mannen zijn al zo dun gezaaidquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je hoort die teleurstelling ook echt in die stem van die jongen, echt zo zielig.
Peu, dat is wel zó voor de hand liggend dat zelfs zij er niet op kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso, als je vreemdgaat, noem je toch nooit als 1e de naam van je minnaar? Of denk ik nu te practisch?Die minnaar snapt het wel als je eerst je officiele partner noemt, je partner zal dat logischerwijs andersom niet doen
Wat ben je fel ineensquote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Herkenbaar? Ben jij ook zo'n vreemdganger dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |