het zijn maar ratten, wat kon mij het schelen verder, ik vond het allang best dat er niet nog meer geld richting de dieren gingquote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het zelf erg onverantwoord en als niks te gek is, kan ze toch gewoon naar de dierenarts gaan, waar het wel verantwoord gebeurd?
Nou ja, dat is hoe ik erover denkquote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn maar ratten, wat kon mij het schelen verder, ik vond het allang best dat er niet nog meer geld richting de dieren ging.
Dram niet zo, als zij zelf die opleiding volgt zal ze dat wel weten toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het zelf erg onverantwoord en als niks te gek is, kan ze toch gewoon naar de dierenarts gaan, waar het wel verantwoord gebeurd?
Ik mag toch zeggen dat ik het onverantwoord vind?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dram niet zo, als zij zelf die opleiding volgt zal ze dat wel weten toch?
Dan is deze ook wel leuk.quote:
Héél mooiquote:
Tuurlijk mag jij dat zeggen, mij heb je er niet mee hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch zeggen dat ik het onverantwoord vind?
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij dat zeggen, mij heb je er niet mee hoor.
Die is klassiek jaquote:
OMFG, dank je wel Klutsquote:
Dat ze nog kwaad word op het eind ook, dat is nog het meest meesterlijke.quote:
Een vriendin van me liet haar auto die total loss was repareren omdat haar hond erin had gezeten en die was nu dood.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Een collega van mij ging haast in een depressie toen het konijn ziek was. Ik ben wel dol op dieren, maar je kunt ook iets te hysterisch over knaagdieren doen vind ik.
Konijnen zijn dan ook geen knaagdierenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Een collega van mij ging haast in een depressie toen het konijn ziek was. Ik ben wel dol op dieren, maar je kunt ook iets te hysterisch over knaagdieren doen vind ik.
Ik lach me rot, hahaha!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ze nog kwaad word op het eind ook, dat is nog het meest meesterlijke.
Dat gaat wel verquote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Ik heb anders behoorlijk moeten janken toen een van mijn merries door mijn stomme schuld een dikke scheur in d'r bil opliep. Wat voelde ik me schuldigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat wel verik geef wel veel om de kat, maar niet zó veel.
Tuurlijk, ik zou me wel kut voelen, maar depressief worden? Ik heb toen mn oude katten overleden ook een tijdje lopen janken.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb anders behoorlijk moeten janken toen een van mijn merries door mijn stomme schuld een dikke scheur in d'r bil opliep. Wat voelde ik me schuldig
Woord! Ben ik het volledig mee eens.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dol op dieren, maar het blijven wel dieren. Als je kat dood gaat is het niet alsof je kind doodgaat, mensen die dat zeggen kan ik wel slaan.
Die collega ging drie keer per dag steeds heen en weer om het konijn medicijnen te geven en dat soort meuk, het blijft wel gewoon een konijn hoor.
Nee, depressief zou ik er ook niet van worden. Sowieso heb ik geen aanleg voor depressiviteit.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou me wel kut voelen, maar depressief worden? Ik heb toen mn oude katten overleden ook een tijdje lopen janken.
1 van mijn nichtjes haalde een pony uit de stal, toen kwam er net 1 van de poezen voorbij lopen, en die werd dus door het paard doodgedrukt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb anders behoorlijk moeten janken toen een van mijn merries door mijn stomme schuld een dikke scheur in d'r bil opliep. Wat voelde ik me schuldig
Het mooiste vond ik dat ze iets riep als 'achter mijn rug!'quote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lach me rot, hahaha!Echt, ik ga lachend weer aan het werk!
"Dan ga ik wel met Chantal, die neuk ik ook al zo'n 3 maanden, nou goed?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |