Ik geloof niet dat het voor mij bedoeld was. Hij was er in ieder geval erg bezitterig over. Uiteindelijk de muis te pakken gekregen en buiten in de tuin losgelaten. Volgens mij zit die kat nu nog steeds bij de plek waar hij hem het laatst zag.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
Soms hebben ze een vlaag van verstandsverbijstering.
En dat allemaal om het baasje een kadootje te brengen.
Hehe, altijd leuk, Dubbie op schoot zetten is gegarandeerd gegarandeerd nagels in je benenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, mensen hebben wel vaker de illusie dat dieren het wel leuk moeten vinden op schoot
Ik vind jou daarvoor te lief ogenquote:
Nee, die vangen gewoon muizen indoors.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het voor mij bedoeld was. Hij was er in ieder geval erg bezitterig over. Uiteindelijk de muis te pakken gekregen en buiten in de tuin losgelaten. Volgens mij zit die kat nu nog steeds bij de plek waar hij hem het laatst zag.
Dan was het echt jachtinstinct.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het voor mij bedoeld was. Hij was er in ieder geval erg bezitterig over. Uiteindelijk de muis te pakken gekregen en buiten in de tuin losgelaten. Volgens mij zit die kat nu nog steeds bij de plek waar hij hem het laatst zag.
Nee, ik kan echt geen dieren doodmaken. Tenminste, niet door middel van nekken omdraaien, schieten of verzuipen. Een spuitje zou ik eventueel kunnen geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind jou daarvoor te lief ogen
Je zou hem wel de nek omdraaien als je hem daarmee uit zijn lijden verlost
serieus?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vooral als ze besluiten de muis in je schoen te dumpen, die je de volgende ochtend nietsvermoedend aantrekt.
Ik vind dat wel leukquote:
Mijn ex nekte de voerdermuizen gewoon zelf, op het balkon.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kan echt geen dieren doodmaken. Tenminste, niet door middel van nekken omdraaien, schieten of verzuipen. Een spuitje zou ik eventueel kunnen geven.
Mijn moeder woonde vroeger nogal achteraf, en op een dag kwam de kat thuis met een duif die nog leefde, maar dat zou nooit meer goedkomen. Mijn moeder is toen naar een boerderij gelopen iets verderop met dat beestje, en daar heeft een van die boeren hem tegen de muur aangegooid om hem zo uit zijn lijden te verlossen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik kan echt geen dieren doodmaken. Tenminste, niet door middel van nekken omdraaien, schieten of verzuipen. Een spuitje zou ik eventueel kunnen geven.
handigquote:Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die vangen gewoon muizen indoors.
Yep, ik voelde wat in mijn rechterschoen zitten, trok m weer uit, schudde even, en toen kwam er een muizenlijkje uit.quote:
Wij zitten 3 hoog, maar het is een oud pand dus veel kiertjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
handigik geloof niet dat we hier, zo hoog, muizen hebben.
Dat laatste zou ik al helemaal niet doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn ex nekte de voerdermuizen gewoon zelf, op het balkon.
Nou deed ze zelf ook operaties aan dr ratten, op de tafel, dus ja.
Ik had denk ik hetzelfde gedaan als je moederquote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn moeder woonde vroeger nogal achteraf, en op een dag kwam de kat thuis met een duif die nog leefde, maar dat zou nooit meer goedkomen. Mijn moeder is toen naar een boerderij gelopen iets verderop met dat beestje, en daar heeft een van die boeren hem tegen de muur aangegooid om hem zo uit zijn lijden te verlossen.
Mijn mams vond het ontzettend zielig.
Haha ja ik ook, ik zou dat zelf niet kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ik had denk ik hetzelfde gedaan als je moeder
nee, ik ook niet hoor, ik was ook geen fanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik al helemaal niet doen.
Was ze dierenarts(assistente) of gewoon bewust ratten aan het martelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik ook niet hoor, ik was ook geen fan.
Ik ook hoor, maar ik vind dode dieren ook eng. Een levende muis ofzo gaat nog wel, maar zo'n dode, iek!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ik zou dat zelf niet kunnen.
Daar heb ik dan weer geen problemen mee. Ik zou ook nog eerder een mens neerschieten dan een dier, denk ik zoquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik vind dode dieren ook eng. Een levende muis ofzo gaat nog wel, maar zo'n dode, iek!
Zeker niet martelen! Er was niets te gek voor de beestjes hoor. Ze kreeg het ook altijd wel voor elkaar om zo'n beest dan weer te fixen ookquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ze dierenarts(assistente) of gewoon bewust ratten aan het martelen?
Een dode pak ik ''zo'' op, een levende zeker niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik vind dode dieren ook eng. Een levende muis ofzo gaat nog wel, maar zo'n dode, iek!
Mja, ik vind het zelf erg onverantwoord en als niks te gek is, kan ze toch gewoon naar de dierenarts gaan, waar het wel verantwoord gebeurd?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker niet martelen! Er was niets te gek voor de beestjes hoor. Ze kreeg het ook altijd wel voor elkaar om zo'n beest dan weer te fixen ook.
Ze deed/doet wel diergeneeskunde ja.
Je weet hoe heldhaftig ik mezelf vond toen ik 1 keer zelf een dode muis op had geruimd.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een dode pak ik ''zo'' op, een levende zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |