Veel plezier ermee in de huiskamer lijkt mequote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paarden vallen onder huisdieren op een of andere manier
Ik niet. Het is zoals ik al uitlegde, een koe is ook een huisdier als deze in je tuintje staat. Net als een varken.quote:
Het is net als met dat goed huishouden en goede seks. Als er geen balans is, wordt het niks. Ergo, geen gevoel voor humor en waardeloze seks.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
Het is niet voor niks een ex. Of dat door de sex of flauwe grapjes was laat ik dan maar in het midden.
lekker op schoot enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel plezier ermee in de huiskamer lijkt me.
Dat is wel ernstig hoor babequote:Op maandag 3 januari 2011 16:09 schreef rival het volgende:
Thuis je pc niet inkomen omdat je steeds het wachtwoord van je werk intypt
Wat moet Krea dr mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vlinder heeft de pijp aan Maarten gegeven
wil je een eerlijk antwoord of het antwoord dat ze hier verwachten?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een dierenmoordenaar
Nee, oke. Nee, hij lag opeens dood op de vloer. Denk dat z'n tijd op was.quote:
Ach, waarom niet. Zo'n minishet kan prima. En je kan ze nog zindelijk maken ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel plezier ermee in de huiskamer lijkt me.
Bij z'n verzameling stoppenquote:
Doe es beidequote:Op maandag 3 januari 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
wil je een eerlijk antwoord of het antwoord dat ze hier verwachten?
Huisdieren hebben poten en een kop...meestal.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paarden vallen onder huisdieren op een of andere manier
ik moet echt geen paarden, varkens (no-offence missb) oid in mn huiskamer, hoe zindelijk ze ook zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, oke. Nee, hij lag opeens dood op de vloer. Denk dat z'n tijd op was.
[..]
Ach, waarom niet. Zo'n minishet kan prima. En je kan ze nog zindelijk maken ook.
Dat doe ik anders nooit hoor!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goed ? Nah.
Kort ? Godzijdank !
Alle dieren hebben datquote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Huisdieren hebben poten en een kop...meestal.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet echt geen paarden, varkens (no-offence missb) oid in mn huiskamer, hoe zindelijk ze ook zijn.
Soms hebben ze een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n kat liep vanmorgen met een nog levende muis in z'n bek de woning binnen. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Dat hij überhaupt jachtinstinct heeft, verbaast me. Speeltjes en zo interesseren hem niets.
Als t stopt met bewegen stopt de interesse, is mijn ervaring met kattenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n kat liep vanmorgen met een nog levende muis in z'n bek de woning binnen. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Dat hij überhaupt jachtinstinct heeft, verbaast me. Speeltjes en zo interesseren hem niets.
Ja dat is altijd kut.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach, mensen hebben wel vaker de illusie dat dieren het wel leuk moeten vinden op schootquote:
komen die van jullie buiten dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms hebben ze een vlaag van verstandsverbijstering.
En dat allemaal om het baasje een kadootje te brengen.
Vooral als ze besluiten de muis in je schoen te dumpen, die je de volgende ochtend nietsvermoedend aantrekt.quote:
Ik zeg toch ook niet dat je dat moet doen, of wel? Ik zie alleen niet in waarom en hond of kat wel oke is en een biggetje of zo nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet echt geen paarden, varkens (no-offence missb) oid in mn huiskamer, hoe zindelijk ze ook zijn.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vooral als ze besluiten de muis in je schoen te dumpen, die je de volgende ochtend nietsvermoedend aantrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |