nopequote:Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik snap je echt nietzal we aan mij liggen
Jup, dat gaat het wel worden. Haar tante had ragdolls te koop, maar die zijn 700 euro per stuk. Dat vind ik nogal gestoord. Het is een huisdier, geen investeringquote:
Slimquote:Op maandag 3 januari 2011 15:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jup, dat gaat het wel worden. Haar tante had ragdolls te koop, maar die zijn 700 euro per stuk. Dat vind ik nogal gestoord. Het is een huisdier, geen investering.
Trouwens, die Daemon verwijzing is een literaire. Er is wel een film van het eerste boek (van de 3) gemaakt. Alhoewel die film ergens op driekwart van boek ophoudt.
Hier in Den Bosch heb je er 1 voor 125 euro, inclusief 2x ontwormen, ontvlooien, inentingen, chip en eventuele sterilisatie/castratie. Valt reuze mee.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
Slim
Ons asiel heeft een hele pleur aan kittens. Gelukkig worden die nog redelijk snel geadopteerd.
Jep, hier ook zoiets.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hier in Den Bosch heb je er 1 voor 125 euro, inclusief 2x ontwormen, ontvlooien, inentingen, chip en eventuele sterilisatie/castratie. Valt reuze mee.
ik wil er wel een bij, maar dat zal te druk worden hierquote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim
Ons asiel heeft een hele pleur aan kittens. Gelukkig worden die nog redelijk snel geadopteerd.
eindhoven 120 zelfs.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hier in Den Bosch heb je er 1 voor 125 euro, inclusief 2x ontwormen, ontvlooien, inentingen, chip en eventuele sterilisatie/castratie. Valt reuze mee.
Tja, alles kun je marktwerking op los laten. Nu ben ik alleen niet geneigd om voor die 5 euro op en neer naar Eindhoven te karren.quote:
Die 5 euro ben je idd al kwijt aan brandstofquote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Tja, alles kun je marktwerking op los laten. Nu ben ik alleen niet geneigd om voor die 5 euro op en neer naar Eindhoven te karren.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef ArTiC het volgende:
Als je hier een kat wil zet je gewoon het raam een nacht open.
Kat erbij, tv weg.
Onze kat heeft na het verlaten van zijn nest nooit meer een andere kat gezien. Dus ik zou het sowieso eerst willen proberen, want ik heb geen idee hoe dat gaat lopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou nooit een kitten halen uit het asiel, er zitten daar ontzettend veel leuke volwassen beesten die veel meer moeite hebben om een nieuw baasje te vinden.
Daarbij, bij kittens heb je de kans dat ze nog superspeels zijn en je complete keet slopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou nooit een kitten halen uit het asiel, er zitten daar ontzettend veel leuke volwassen beesten die veel meer moeite hebben om een nieuw baasje te vinden.
Ach ik ben ook blij met mn poesquote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef Tally het volgende:
Hier in IJsselstein ben je voor onder de 100 euro klaar. Als je een kitten wilt hebben.
Alleen hebben ze hier zelden kittensAl ben ik onwijs blij met mijn asiel poes
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Tja, alles kun je marktwerking op los laten. Nu ben ik alleen niet geneigd om voor die 5 euro op en neer naar Eindhoven te karren.
quote:
Ik denk dat dat dan ultieme kattenseks gaat wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
[..]
Onze kat heeft na het verlaten van zijn nest nooit meer een andere kat gezien. Dus ik zou het sowieso eerst willen proberen, want ik heb geen idee hoe dat gaat lopen.
Mja, ok. Maar dit worden wel onze eerste katten ooit. Is het dan handiger om kittens te nemen of oudere beesten?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij, bij kittens heb je de kans dat ze nog superspeels zijn en je complete keet slopen.
Oudere katten zijn rustiger.
Hoe oud moeten ze dan precies zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |