Dat is ieder zijn keuzequote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sommige mensen slaan gewoon te ver door. Het zijn DIEREN, geen mensen. En voor dieren ga ik gewoon minder ver.
Of oranje!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ze maar gele Balisto's hebben
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo dacht ik ook over mn hond tot ze mijn leven redde.
Sindsdien is ze gewoon meer dan alleen een hond
als de situatie is dat je een hekel hebt aan je familielid wel ja. Maar anders is het mijns inziens gewoon projectie van je eigen issues op een dier.quote:
Eerste ben ik het mee oneens.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat een hond een heel ander soort huisdier is vind ik, een deel van het gezin waardoor je er meer binding mee hebt.
Toen onze kat doodging heb ik geen traan gelaten, we hebben m tien jaar gehad.. Het beest had oorkanker en daar kon wel iets aan gedaan worden, maar het zou alleen maar erger worden en rekken van lijden. Goeie keus dan om zo'n beest een spuitje te geven.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ze maar gele Balisto's hebben
Mn eigen boodschappen laat ik bezorgen, maar voor jullie ga ik ze nog bijna halen ookquote:
Nee, ik doe precies hetzelfde als jij, ik denk alleen dat ik extra goed nadenk of dat beest er echt beter mee af is of vooral ikzelf.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ieder zijn keuze
Ik zou zo 2000 euro uitgeven om mijn zieke kat weer op te lappen, mits er een reële kans op een leven als voorheen mogelijk is. Jij doet dat niet, prima toch
Ah da's liefquote:Op maandag 3 januari 2011 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Mn eigen boodschappen laat ik bezorgen, maar voor jullie ga ik ze nog bijna halen ookIk geef wel een seintje als ik ga
Of heeft ze een kogel voor gevangen HM?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]. Beetje pindakaas op de flamoes, dat heeft die hond gewoon nodig.
.
Dat klopt. Maar alsnog zou ik best ver gaan voor mijn dierquote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
als de situatie is dat je een hekel hebt aan je familielid wel ja. Maar anders is het mijns inziens gewoon projectie van je eigen issues op een dier.
Huisdieren zijn fijn gezelschap en je kunt er van houden, maar het is niet je vlees en bloed.
Groot gelijk! Ik zou alleen als het maar te bezien valt of die kat er echt beter van wordt er wat langer over nadenken. Vroeger zelfs honderden euro's aan een exschoonzusje uitgeleend om haar kat te redden, dus zo harteloos ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerste ben ik het mee oneens.
Tweede is logisch, je moet per geval bekijken wat het beste is voor zo'n beestje, als 1 van onze poezen morgen een ziekte blijkt te hebben waaraan ze binnen een maand dood gaat, maar een operatie van 1000 euro zou haar volledig genezen, dan sloot ik vanavond nog een lening af.
Vianen 20min meende ikquote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Makro Nieuwegein is 19 minuten lopen vanaf de bushalte
Ze maakte me wakker voordat er echt brand uitbrak. Nu was alleen de krantenbak in de hens gevlogen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of heeft ze een kogel voor gevangen HM?
Dat is al een heel eind genuanceerder dan netquote:Op maandag 3 januari 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik doe precies hetzelfde als jij, ik denk alleen dat ik extra goed nadenk of dat beest er echt beter mee af is of vooral ikzelf.
Hete shit schijt die kat van je danquote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze maakte me wakker voordat er echt brand uitbrak. Nu was alleen de krantenbak in de hens gevlogen.
En van die mensen die die beesten eeuwig met allerlei kunst en vliegwerk in leven houden, dát vind ik pas zielig. Ik zie een dier alleen echt als een dier en geen mens.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is al een heel eind genuanceerder dan netIk zal ook altijd weloverwogen kiezen uit belang van het dier.
Hondquote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hete shit schijt die kat van je dan
krantenbak schat, KRANTENquote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hete shit schijt die kat van je dan
Voor hetzelfde geld dacht ze gewoon "gadver rook man! Word eens wakker en ruim eens op mens"quote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze maakte me wakker voordat er echt brand uitbrak. Nu was alleen de krantenbak in de hens gevlogen.
Lolquote:
lezenquote:
Dat vind ik ook zielig en dat zou ik ook nooit doen. Vandaar mijn toevoeging reële kansquote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
En van die mensen die die beesten eeuwig met allerlei kunst en vliegwerk in leven houden, dát vind ik pas zielig. Ik zie een dier alleen echt als een dier en geen mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |