"en weet ik veel wat voor meuk". Niet alleen een nierziekte. En om heel eerlijk te zijn, als ik een kat heb die een operatie van 2000 euro nodig heeft, dan weet ik niet of ik dat wel doe.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar blijkbaar zijn die er toch.
Waarom moet je een kat met een nierziekte een spuitje geven? Met medicijnen kan zo'n dier nog een lang en gelukkig leven hebben.
Dat is maar net afhankelijk van wat de kans op genezing is, lijkt mijquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet of het goed voor een dier zorgen is om een tegen wil en dank in leven te houden, dat is een beetje wat ik met hysterisch gedoe bedoel.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, ik was de benadeelde partij helaas.
quote:
Maar hij neukt Chantal toch al?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je hoort die teleurstelling ook echt in die stem van die jongen, echt zo zielig.
Ik heb geestelijk een behoorlijke knauw gekregen toen m'n hond doodging hoor, echt niet onderschatten.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het mee eens. Dat tweede niet. Dat konijn kiest er ook niet voor ziek te worden, neem je een beest, dan zorg je er maar goed voor ook.
In dat geval moet je het topic op F&F eens doorlezenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
"en weet ik veel wat voor meuk". Niet alleen een nierziekte. En om heel eerlijk te zijn, als ik een kat heb die een operatie van 2000 euro nodig heeft, dan weet ik niet of ik dat wel doe.
Ze klonk ook niet bijster intelligent.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Peu, dat is wel zó voor de hand liggend dat zelfs zij er niet op kwam![]()
Verder aan de arbeid, tot later allen!
Er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen, dus ja! Kutwijvenquote:
Het wordt een heel leuk evaluatiegesprek in ieder gevalquote:
Jullie hebben het vast niet over mijquote:
Dat zegt ie alleen om haar te dissen volgens mij.quote:
Ja, dat kon je wel horen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen om haar te dissen volgens mij.
Leek zoquote:
Ja zo klonk het wel een beetje jaquote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zegt ie alleen om haar te dissen volgens mij.
Ik onderschat het ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geestelijk een behoorlijke knauw gekregen toen m'n hond doodging hoor, echt niet onderschatten.
Dat weet ik niet. Hebben we het over jou?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben het vast niet over mij
Nopequote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hebben we het over jou?
Die oranje waren altijd lekker, maar die zijn er niet meer geloof ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, m'n Balisto's zijn op en die krengen hebben ze bijna nergens
AH? Elke tankstation?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, m'n Balisto's zijn op en die krengen hebben ze bijna nergens
quote:
Maar dan heb je het over een knol, geen kat die je voor gratis overal op kan halen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval moet je het topic op F&F eens doorlezen
En ik zou dat zeker doen. De operatie van mijn paard koste ook 1500 euro in totaal, dat geld heb ik met alle liefde aan haar uitgegeven.
Ik lust alleen de gele, die hebben ze idd alleen bij de Makro en soms bij de Actionquote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AH? Elke tankstation?Makro/sligro?
Gelukkig ben ik de uitzondering op die regelquote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze klonk ook niet bijster intelligent.
[..]
Er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen, dus ja! Kutwijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |