abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:28:38 #126
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90945585
Even een crosspost van het Lush Forum. Dit is toch niet normaal... :{

"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90946240
Pfff die kan het hele jaar iedere avond in bad, lekker milieuvriendelijk... ;)
pi_90946244
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef automatic_ het volgende:
Even een crosspost van het Lush Forum. Dit is toch niet normaal... :{

Mijn god! Waar laat ze het allemaal?! Whaha, als ze wat kwijt moet, mag ze het ook naar mij sturen :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:44:36 #129
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90946365
Ik vraag mij serieus af voor hoeveel ¤¤¤¤¤ of $$$$$ dat is...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:08:30 #130
159909 -Peach
Prunus persica
pi_90947525
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik vraag mij serieus af voor hoeveel ¤¤¤¤¤ of $$$$$ dat is...
Ik denk veul, HEUL VEUL. Lush is leuk, maar dat is toch niet meer normaal! Vraag me af hoeveel ze uiteindelijk weg zal moeten gooien.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_90947942
Ah, ge-explodeerde stash. Doodzonde van die mooie produkten. ;(

Hier is de Lush kaars dead. 18 uur plezier van gehad maar nu kan hij niet meer verder. Straks maar eens ombouwen tot wax melts, dan heb ik er nog wat meer lol van hoop ik. Echt, zonde van je geld imho.

Dan kan ik beter 35 pond uitgeven aan een potje Gorgeous: daar doe ik bijna een jaar mee. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:24:52 #132
159909 -Peach
Prunus persica
pi_90948432
18u, is dat veel of weinig voor een kaars? Wist niet dat ze tegenwoordig ook al kaarsen hadden! Ruikt het wel een beetje goed?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_90948519
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:24 schreef -Peach het volgende:
18u, is dat veel of weinig voor een kaars? Wist niet dat ze tegenwoordig ook al kaarsen hadden! Ruikt het wel een beetje goed?
een waxinelichtje brandt gemiddeld 4/5 uur :o ik vind het weinig dus :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90948529
zéker voor die smak geld trouwens :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:26:46 #135
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90948532
Die badbruisballen, net zakken met appels :')
L'Enfer, c'est les autres.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 20:31:08 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_90948739
Lushies, ik was bij de Lush in Den Bosch, en ik heb er een Soak and Float en een Godiva shampoo bar gekocht. Ik wilde ook graag een The Hair Doctor haarmasker, maar die waren er niet meer. Tja, pech gehad, volgende keer beter.

Maar als proefje kreeg ik een bruisbal mee, erg lief!! Ik heb alleen geen idee welke het is. Ik ben zo verkouden als wat, en ik ruik dus niet wat voor geur het is :@ Dit is 'm:



Welke is dit?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90948885
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Lushies, ik was bij de Lush in Den Bosch, en ik heb er een Soak and Float en een Godiva shampoo bar gekocht. Ik wilde ook graag een The Hair Doctor haarmasker, maar die waren er niet meer. Tja, pech gehad, volgende keer beter.

Maar als proefje kreeg ik een bruisbal mee, erg lief!! Ik heb alleen geen idee welke het is. Ik ben zo verkouden als wat, en ik ruik dus niet wat voor geur het is :@ Dit is 'm:

[ afbeelding ]

Welke is dit?
Cinders! O+ O+ O+

Ruikt naar kaneel en die rode dingetjes gaan knisperen als je hem in het water gooit. Als het een goede batch is. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90948955
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

een waxinelichtje brandt gemiddeld 4/5 uur :o ik vind het weinig dus :@
Je kunt het verwachten met zo'n kaars. Da's haske oneconomisch. De binnenkant brandt op en de buitenkant doet niks. Vandaar dat ik die ook ga omsmelten.

Maar omdat ik dat ook al van te voren wist vind ik het reteduur voor een kaars.

Hij rook wel oké, niet mijn favo geur, maar Orange Blossom is lekker fris en fruitig en daar houd ik wel van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90949000
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef automatic_ het volgende:
Even een crosspost van het Lush Forum. Dit is toch niet normaal... :{

Op mijn hoogtepunt was ik ook behoorlijk aan het stashen. Ik had een Everest aan Ruby Red Slippers. :o

Wanneer komt the Hiwtk showergel? Dat is toch wel de natte droom van deze ex-Lushoholic. :o O+
Go hard or go home
pi_90949098
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:24 schreef -Peach het volgende:
18u, is dat veel of weinig voor een kaars? Wist niet dat ze tegenwoordig ook al kaarsen hadden! Ruikt het wel een beetje goed?
Hádden is ook het goede woord trouwens. :) Ze zijn weer uit de handel omdat ze te weinig geurden en worden herontwikkeld. Vandaar dat ze ze nu waarschijnlijk in de hatboxen stoppen. Niks mis mee, ik kan zo'n cadeautje altijd wel waarderen en het is beter dan de hele handel weggooien. maar om het echt een succes te laten zijn (als ze dat ooit lukt) zullen ze er flink aan moeten sleutelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90949136
quote:
11s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Op mijn hoogtepunt was ik ook behoorlijk aan het stashen. Ik had een Everest aan Ruby Red Slippers. :o

Wanneer komt the Hiwtk showergel? Dat is toch wel de natte droom van deze ex-Lushoholic. :o O+
Ik had vorig jaar ook teveel. Maar nog niet de helft van wat zij op bed heeft liggen en ik ben het nu nog op aan het maken. :@

HIWTK komt met valentijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:45:59 #142
159909 -Peach
Prunus persica
pi_90949450
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hádden is ook het goede woord trouwens. :)
Ah, kon ze al niet vinden :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 20:52:47 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_90949767
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Cinders! O+ O+ O+

Ruikt naar kaneel en die rode dingetjes gaan knisperen als je hem in het water gooit. Als het een goede batch is. :Y
Ooh kaneel O+ Ik bewaar m nog even, tot ik weer ruik :') En dan lekker badderen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90951238
Ik heb ook m'n hatbox binnen!!! *O*. Ik had ook orange blossom kaars, hij ruikt wel ok. En bubblegum lipscrub :9 .
And so the lion fell in love with the lamb
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:21:14 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90951384
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef automatic_ het volgende:
Even een crosspost van het Lush Forum. Dit is toch niet normaal... :{

Ik bestel ook m'n jaarvoorraad ook altijd met kerst, dan krijg je er ook lekker veel bij... Ik heb dit jaar voor 100 pond besteld en daar voor 40 pond bijgekregen. En toen zag ik de forum-party pas... En die kon ik niet voorbij laten gaan natuurlijk. :') Gelukkig was m'n 13e maand net binnen. Achja, ik kan weer een jaartje vooruit samen met het vriendje. (die zowat nog meer lush gebruikt als ik)

Probleem is wel dat ik erg veel dubbel heb van uit de kadootjes, ik ga maar wat dames in mijn omgeving verrassen met een proefjespakketje ofzo. O+

Onder de spoiler een foto van m'n bestellingen, eigenlijk best wel aso :@

De helft van m'n stash is zo ongeveer kado gekregen trouwens :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_90951502
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik bestel ook m'n jaarvoorraad ook altijd met kerst, dan krijg je er ook lekker veel bij... Ik heb dit jaar voor 100 pond besteld en daar voor 40 pond bijgekregen. En toen zag ik de forum-party pas... En die kon ik niet voorbij laten gaan natuurlijk. Gelukkig was m'n 13e maand net binnen. Achja, ik kan weer een jaartje vooruit samen met het vriendje. (die zowat nog meer lush gebruikt als ik)

Probleem is wel dat ik erg veel dubbel heb van uit de kadootjes, ik ga maar wat dames in mijn omgeving verrassen met een proefjespakketje ofzo. O+

Onder de spoiler een foto van m'n bestellingen, eigenlijk best wel aso :@

De helft van m'n stash is zo ongeveer kado gekregen trouwens :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Japs. Herkenbaar tafereel van vorig jaar hier.
Heerlijk om te bestellen, in verhouding niet echt duur omdat de helft kado is, maar na een aantal maanden voel je de druk van het OPMAKEN VAN JE STASH WANT DE NIEUWE ACTIE KOMT ER WEER AAN! :X :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90951504
Wat een geweldige keuken trouwens O+
Tap tap tap
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:27:49 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90951780
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Japs. Herkenbaar tafereel van vorig jaar hier.
Heerlijk om te bestellen, in verhouding niet echt duur omdat de helft kado is, maar na een aantal maanden voel je de druk van het OPMAKEN VAN JE STASH WANT DE NIEUWE ACTIE KOMT ER WEER AAN! :X :@
De dingen die ik zelf gekocht heb gaan wel op. De bruisballen uit de kado's krijg ik ook wel opgebadderd, maar een aantal andere dingen die ik nu driedubbel heb ofzo ga ik aan dames in m'n omgeving slijten. Scoor ik daar ook weer punten :P En we doen er hier met z'n tweetjes mee, de SnowFairy is bijvoorbeeld al voor Martijn... (jaja, het is nogal een zoetekauw :') )

Ik kreeg trouwens veel meer voor m'n geld dan normaal. Vorig jaar bestelde ik nog in NL, dat scheelt echt heel erg veel...
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Wat een geweldige keuken trouwens O+
tnx! Is ook een oud huis, moet je in stijl verbouwen ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_90952817
Mooi idd flugeltje en wat een berg :o
Wat bestel je voor je man? De mijne is geen zoetekauw ;) maar vind het wel leuk hem te verrassen next time.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90952977
Die lust kaars ruikt lekker als je 'm aansteekt O+

En mijn lief is helemaal gek van snowglobe :P Dus maar een shitload besteld :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')