Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil serieus wedden dat als ik vanavond aan Mera wil laten zien hoe kut die site is alles gewoon werkt.
Thanks maar die shit heb ik allemaal alquote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!
Ik wilde van de week iets checken over studieschuld. Heb je een Digid voor nodig, Na drie lades vol papieren doorgeworsteld te hebben vond ik mijn uid/pw. Inloggen: kreeg ik de melding dat ik geen "sms-module" op mijn Digid had en dat ik dat eerst moest gaan regelen op de Digid-site.![]()
Ik waarschuw je vast maar even.
Je kunt met vragen over studieschuld nu ook bij ons terecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk niet dat je er bent als het je eindelijk lukt om in te loggen met Digid!
Ik wilde van de week iets checken over studieschuld. Heb je een Digid voor nodig, Na drie lades vol papieren doorgeworsteld te hebben vond ik mijn uid/pw. Inloggen: kreeg ik de melding dat ik geen "sms-module" op mijn Digid had en dat ik dat eerst moest gaan regelen op de Digid-site.![]()
Ik waarschuw je vast maar even.
Over twintig jaar ben je, net als ik nu al een maand doe, op zoek naar je echtscheidingsconvenant, want dat heb tegenwoordig van overheidswege ook overal voor nodig als het over financiële zaken gaatquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Thanks maar die shit heb ik allemaal al
SMS module en alles
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over twintig jaar ben je, net als ik nu al een maand doe, op zoek naar je echtscheidingsconvenant,
Jij wil niet trouwen?quote:
Vooraf vastleggen en niet naderhand?quote:
De AH, tja, vroeger kwam ik er veel, toen een poos niet en nu weer wel. Ik vind het fruit altijd maar lafjes en het vlees is gewoon slecht.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Juud79 het volgende:
Zo, tijd om te gaan Hamsteren!!!!![]()
[ afbeelding ]
Trouw toch voor de zekerheid maar niet, want je zult zien dat het tegenvalt hoe lang je nog hier rond moet hobbelen en dan ben je over 23 jaar ineens op zoek naar echtscheidingspapieren!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog 20 jaar leef
Ik zoek eerst even een baanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is wel handig, dat is het enige dat wij hier hebben.
Of een trouwboekje van 40 jaar geleden.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Trouw toch voor de zekerheid maar niet, want je zult zien dat het tegenvalt en dan ben je over 23 jaar ineens op zoek naar echtscheidingspapieren!
Als nodig komt dat er waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is wel handig, dat is het enige dat wij hier hebben.
En dat moet ik zó lezen? Lekker romantisch.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als nodig komt dat er waarschijnlijk wel ja.
Huh, je hebt toch gewoon een BSN en een adres in Nederland? Dan ben je toch ook hier verzekerd? Sterker nog, dan moet je hier verzekerd zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef hondjes het volgende:
Ok eens een weekend bezig geweest om een uittreksel te krijgen.
Uiteindelijk maar mijn trouwboekje meegenomen naar Spanje.
Allemaal voor de zorgverzekering, die me eruitgooide omdat ik in buitenland woon.
Terwijl we werken in Nederland en alles gewoon betalen
Nu driekwart jaar bezig nog steeds niet gelukt.
Uiteindelijk Ministerie van Volksgezondheid gemaild, stuurt me ook weer terug.
Nou ik ga ze net zo lang lastig vallen totdat ze stappen gaan ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |