30 sms'jes in 1 uur, wtf, ik kom nog niet eens op 1 derde daarvan meestalquote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef PeuRac het volgende:
Nee joh, ik sms niet veel, 30smsjes in t afgelopen uur
quote:
Maar wel lekkerquote:
gewoon doorvechten, dat kereltje of meisje is het helemaal waardquote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Lief, thanks. Het is niet altijd makkelijk nee, maar het is niet anders.
Ditquote:Op zondag 2 januari 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
gewoon doorvechten, dat kereltje of meisje is het helemaal waard
Ja dat sowieso!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
gewoon doorvechten, dat kereltje of meisje is het helemaal waard
ik normaal ook niet, alleen de laatste paar weken welquote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
30 sms'jes in 1 uur, wtf, ik kom nog niet eens op 1 derde daarvan meestal
Life sucks, when will you learn itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Live sucks, when will you learn itIk weiger het te geloven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
in love?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, alleen de laatste paar weken wel
Live sucks, when will you learn itLife bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
kutquote:
Ja het is een lekker ding, zeg ik, geheel niet bevoordeeld.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...leuk een kereltje, ooit als ik eraan toe ben hoop ik stiekem ook op een kereltje
Playback sucks anders ookquote:
[..]
ik normaal ook niet, alleen de laatste paar weken wel
[..]
Life sucks, when will you learn itzo ..dat is dan een omslag, waarschijnlijk ietmand leuk om mee te sms'en gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je mij nooit horen zingenquote:
Tis maar goed dat ik even lees, ik wilde dezelfde opmerking makenquote:
Jullie zijn gewoon verpest!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik even lees, ik wilde dezelfde opmerking maken
Karaoke helemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |