Dat schrijf ik dan ook niet. Ik vind hem dom, vooringenomen en over het paard getildquote:
Taalkundig is hij zeker briljant, al zagen we daarvan vanavond ook al minder.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat schrijf ik dan ook niet. Ik vind hem dom, vooringenomen en over het paard getild
Misschien is hij wel enorm briljant en zulks, mij ontgaat het alleen volledig
Die katertjes kwamen niet bij de keuken hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus ja, dat was jouw keuken, twee kittens included, maar eerst ging je op vakantie
Nooit meer wat vernomen over je vermiste kat?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die katertjes kwamen niet bij de keuken hoorDie kwamen ergens uit een naar kinderboerderij ruikende portiekwoning in Delluf.
Je bent één van de weinigen die er iets aan doet.quote:
De linkse neef van de andere rechtse intellectueel Beau van Erven Dorens!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Taalkundig is hij zeker briljant, al zagen we daarvan vanavond ook al minder.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh. Als je De Jonge niet tot de intellectuele elite rekent moet je welhaast last hebben van afgunst.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nooit meer wat vernomen over je vermiste kat?
Oh, maar ik heb me vele jaren prima in zijn meningen kunnen vinden. Maar daar ging het niet om. Hij is een intellectueel en heeft een groot redenaarstalent, het is een beetje dom om dat te ontkennenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, nog effe, ga De Jonge een goed en overwogen oordeelsvermogen toeschrijven, hij heeft een vooral starre, rechtlijnige, uitgesproken mening over bepaalde zaken op gebied van maatschappij en cultuur, ja, maar daar houdt het wel mee op. Intellectuele elite
Ja, nou ja, eigenlijk helemaal geen verhaal. Gewoon niks, noppes, nada, in rook opgegaan. Shit happensquote:
Hij is een over de paard getild gefaald studentje. Het enige wat hij ooit succesvol in een studie heeft afgerond is de inschrijvingsprocedure. Dan ben ik maar een beetje domquote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb me vele jaren prima in zijn meningen kunnen vinden. Maar daar ging het niet om. Hij is een intellectueel en heeft een groot redenaarstalent, het is een beetje dom om dat te ontkennen
Het is bijna de door Teun aan Freek toegeschreven vooringenomenheid om mensen die het niet met je eens zijn een beetje dom te noemen, correctie, het is de vooringenomenheid van Freekquote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb me vele jaren prima in zijn meningen kunnen vinden. Maar daar ging het niet om. Hij is een intellectueel en heeft een groot redenaarstalent, het is een beetje dom om dat te ontkennen
Het is gewoon dom om in weerwil van feiten iets anders te beweren. Elke sufkop kan zien dat de man een groot talent heeft, het heeft iets van kift om dat dan toch te ontkennenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is bijna de door Teun aan Freek toegeschreven vooringenomenheid om mensen die het niet met je eens zijn een beetje dom te noemen, correctie, het is de vooringenomenheid van Freek
Hier nog een dom blondjequote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij is een over de paard getild gefaald studentje. Het enige wat hij ooit succesvol in een studie heeft afgerond is de inschrijvingsprocedure. Dan ben ik maar een beetje dom
Misschien dat hij dat 10-20 jaar geleden wel had, maar ik heb het nooit zo kunnen ontdekken Disana. Ik vond dat hij vooral op mocht komen draven omdat hij destijds (Argentinië) de goede kant had gekozen. Gezien z'n miskleunen daarna, vooral de laatste jaren, kan ik mij nog voorstellen dat hij destijds toevallig de goede kant koos.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herken ook al zo'n tien jaar veel minder in hem. Hij is star geworden en verrechtst. Maar dat doet nog steeds niets af aan zijn status, en daar ging het om, van intellectueel. Ik voel me daar niet mee verwant ofzo, ik erken gewoon dat de man een fontein van kennis en talent is. Of was, zo je wilt.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat 10-20 jaar geleden wel had, maar ik heb het nooit zo kunnen ontdekken Disana. Ik vond dat hij vooral op mocht komen draven omdat hij destijds (Argentinië) de goede kant had gekozen. Gezien z'n miskleunen daarna, vooral de laatste jaren, kan ik mij nog voorstellen dat hij destijds toevallig de goede kant koos.
Maar ok, it takes one to know one en ik ben niet intellectueel, dusssss........ (no offence)
Die bron was vrij snel uitgeput.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herken ook al zo'n tien jaar veel minder in hem. Hij is star geworden en verrechtst. Maar dat doet nog steeds niets af aan zijn status, en daar ging het om, van intellectueel. Ik voel me daar niet mee verwant ofzo, ik erken gewoon dat de man een fontein van kennis en talent is. Of was, zo je wilt.
Avatar vond ik ook niet zo! Snatch wel redelijk!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn filmtip van vanavond, Snatch !
Echt geweldige film een beetje in Pulp Fiction stijl![]()
![]()
Bij de tweede film Avatar ben ik afgehaakt en een dutje gaan doen maar
de heren vonden hem geweldig, dus zal wel een kwestie van smaak zijn.
Honda sterkte met het kleintje, hopenlijk komt alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |