Bestudeer bijvoorbeeld de Dutroux-affaire, of het misbruik in de RK-kerk (inclusief rituele moorden).quote:Op zondag 18 december 2011 17:08 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Kolvenbach is officieel met pensioen ja, officieus regeert hij nog steeds vanuit Libanon, St Joseph University.
Maar goed, aangezien je toch geen serieuze reacties kan geven, ik vraag je waar je het vandaan haalt, je kan een link plaatsen of iets, maar nee, je zegt gewoon:"doe je huiswerk"
In de meeste dingen schijnt idd een kern van waarheid te zitten(ik kan er ook niet omheen kijk alleen al naar alle symbolen overal verborgen en niet verborgen)quote:Op zondag 18 december 2011 17:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Bestudeer bijvoorbeeld de Dutroux-affaire, of het misbruik in de RK-kerk (inclusief rituele moorden).
De satanische rituelen zijn o.a. voor om de reptielen hun menselijke vorm te laten behouden, maar het heeft ook Luciferische doeleinden, m.n. de controle van het Aurische veld en de tijd-matrix van de Aarde. Dit wordt geperfectioneeerd m.b.v. chemtrails, Haarp en mind-control.quote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
In de meeste dingen schijnt idd een kern van waarheid te zitten(ik kan er ook niet omheen kijk alleen al naar alle symbolen overal verborgen en niet verborgen)
Op you-tube zijn er heel wat dingen over te vinden...
Er zijn verschillende federaties; daar ben ik inmiddels al achter; maar dat zijn fysieke krachten of machten. Er zijn ook niet-fysieke krachten die idd helpen, en die kun je in jezelf benaderen. De illluminati maken vooral gebruik van kwade niet-fysieke krachten en demonen.quote:Wat vind je dan eigenlijk van de Galactische Federatie en heb je er geloof in dat er een nog grotere kracht ons in bescherming neemt en een deadline heeft gegeven....
Dat is wel mogelijk denk ik. Ik denk dat er al verschillende alien groepen op Aarde zijn om geleidelijk er voor te zorgen dat de noodzakelijke infrastructuur in de lucht blijft.quote:Er zijn ook vele ufo meldingen geweest die kernkoppen uit hebben geschakeld, en zo nog veel meer....
Zou je dat eens toe willen lichten? Wat is dan de euro? En waarom zouden de Britten hem gaan saboteren na hun capitulatie? Aan wie hebben ze zich overgegeven?quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Bankfurt het volgende:
Ik heb zelfs het vermoeden dat de Windsors al gecapituleerd hebben, gezien de Britse sabotage van de Euro.
De Euro en EU zijn onderdelen die de macht van de Rothschilds nog meer versterken, de Windsors die een hekel hebben aan de Rothschilds willen wellicht hun vege lijf redden en een soort vrijgeleide krijgen van de buitenaardse groepen die ons zonnestelsel omsingeld hebben, waar ik al heel lang van overtuigd ben.quote:Op zondag 18 december 2011 21:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Zou je dat eens toe willen lichten? Wat is dan de euro? En waarom zouden de Britten hem gaan saboteren na hun capitulatie?
misschien nog geen overgave, maar een soort half akkoord.quote:Aan wie hebben ze zich overgegeven?
ja, wij zelf aliens, wij zijn allemaal hybride mensen met deels reptielen DNA.quote:Op zondag 18 december 2011 21:51 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Bankfurt
...
Ik denk ook zeker dat er verschillende groepen Aliens op aarde zijn(hetzij in dienst van....), misschien zijn wij zelf ooit genetisch gemanipuleerd om van dienst te zijn.(het verhaaltje dat we van de apen afstammen geloof ik niet of door DNA manipulatie dan zou het kunnen in mijn ogen)
En zijn wij zelf Aliens op deze aarde...
Of er is ooit een universele oorlog geweest waar ""ze"" wat DNA veilig hebben willen stellen en daarbij op de aarde uitkwamen.
vragen,vragen,vragen....
New Age is een programma van de CIA om o.m. verwarring te stichten in spirituele ontwikkeling van de komende tijdwende.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef sientelo het volgende:
hoe kom je aan deze info? Ik wil er eigenlijk wel allemaal meer over weten alleen bij het meeste wat ik tegenkom aan info denk ik hmm..
nu ik zelf met zwarte magiers te maken heb gehad en ik hiervoor hier niks van wist sta ik inmiddels wel voor alles open.. omdat als iemand mij hier een jaar geleden over verteld had ik ook zou denken hmm
weet je trouwens onder welke groep zulke magiers vallen? of opereren deze lui gewoon apart? ze aanbidden wel satan.. maar wat is dat nu eigenlijk? Is dat een wezen? of een groep wezens?
deze zielen lijken totaal geen enkele vorm van liefde te kennen.. alles wordt ingezet om wraak te nemen op de vijand..
over al die groepen weet ik niks.. het enige is dat mn gevoel zegt dat de dalai lam totaal niet is wie hij zegt te zijn..
en mijn gevoel is dat bijna alles van de new age religie eerder een valse agenda dient dan een ontwaking zeg maar..
anyway heb je bepaalde overtuigende bronnen? of heb je zelf bepaalde intuties?
quote:Op zondag 18 december 2011 23:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
New Age is een programma van de CIA om o.m. verwarring te stichten in spirituele ontwikkeling van de komende tijdwende.
de dalai lama is een puppet van de Illuminati.
Satan e.d. worden aanbeden door zwarte magiers, illuminati e.d. het zijn wezens van het astrale rijk, en vormen het kwaad. Het kwaad bestaat wel degelijk.
zielen die zich laten verleiden tot het "kwaad" verliezen hun spirituele vermogens, maar ze proberen d.m.v. zwarte magie en mind-control hun macht alsnog te verhogen.
Bronnen, ? oh, ik heb al zoveel gepost hier; iedereen die nu goed oplet ziet dat de maatschappij en wereld vastgelopen is, en dat de elite onderling verdeeld is, er is nog geen wereldoorlog, nog geen grote rampen zoals aardbevingen in de USA, een patstelling in de eurozone. Voor mij een teken dat er al ingegrepen is op kleinere schaal.
Maar dat wil niet zeggen dat ik zomaar weet wat er is gebeurt. De coordinatie gebeurt in kleine stukjes. Niemand heeft het overzicht.
Ik zag de Britse houding eigenlijk niet als iets nieuws.quote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Euro en EU zijn onderdelen die de macht van de Rothschilds nog meer versterken, de Windsors die een hekel hebben aan de Rothschilds willen wellicht hun vege lijf redden en een soort vrijgeleide krijgen van de buitenaardse groepen die ons zonnestelsel omsingeld hebben, waar ik al heel lang van overtuigd ben.
[..]
misschien nog geen overgave, maar een soort half akkoord.
die demontraties tegen Poetin in Rusland, versterkt mijn vermoeden dat ook de Windsors hier achter zitten om ook de Romanovs te saboteren.
Ik heb op dat gebied eigenlijk weinig verandering gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Bankfurt het volgende:
Ik heb zelfs het vermoeden dat de Windsors al gecapituleerd hebben, gezien de Britse sabotage van de Euro.
Best sientelo, kun je e.e.a. vertellen over deze zwarte magiërs of de groep waar zij deel van uitmaken? Ik vind dat erg interessant, namelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef sientelo het volgende:
nu ik zelf met zwarte magiers te maken heb gehad en ik hiervoor hier niks van wist sta ik inmiddels wel voor alles open.. omdat als iemand mij hier een jaar geleden over verteld had ik ook zou denken hmm
de as Washington (Rep. conservatives) -New York-London-Jeruzalem = Windsor blok.quote:Op maandag 19 december 2011 07:53 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik zag de Britse houding eigenlijk niet als iets nieuws.
[..]
Ik heb op dat gebied eigenlijk weinig verandering gezien de laatste tijd.
De Britten zitten altijd al op de as Washington-New York-London-Jeruzalem. Hun 'City' is het financiële breekijzer op Europa (en de rest van de wereld). Vanaf daar doen ze dingen die ze in New York niet kunnen/mogen.
Dit was de oude strategie van de Windsors.quote:Europa probeert al lang onder de dollar-dominantie uit te komen middels de euro, en dat staat bovengenoemde as natuurlijk tegen.
Toen Saddam zijn olie in euro's wilde verkopen kreeg hij eerst die boycot (oil-for-food) en daarna een invasie aan zijn broek. Ook toen liepen de Britten al mee voorop.
Ja, dat kan ook, maar om voldoende momentum te hebben, zouden de Windsors daar wel eens mee te maken hebben gehad.quote:Rusland.. zijn die demonstraties dan niet onderdeel van de 'shift' waar je het al over had?
Le fixed.quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Bankfurt het volgende:
Dit was de oude strategie van de Windsors Saksen-Coburg en Gotha
Ja.. dank je voor de link ik ga em zeker kijken.. ik kan helaas weinig vertellen over deze zwarte magiërs en weet dus ook niet tot welke groep ze behoren.. ik weet wel een aantal dingen die ze kunnen.. op energetisch niveau waar ik dus ook weinig info over vind.. dus of maar weinig hebben hiermee te maken.. of mensen hebben ermee te maken zonder te weten.. of degene die ermee te maken hebben houden dat voor zich.. geen idee als ik meer antwoorden kan vinden zou ik het fijn vinden..quote:Op maandag 19 december 2011 11:14 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Best sientelo, kun je e.e.a. vertellen over deze zwarte magiërs of de groep waar zij deel van uitmaken? Ik vind dat erg interessant, namelijk.
Voor informatie aangaande de Galactische Federatie, Illuminati enz. ken ik een goed document: Hidden_Hand - A Window of Opportunity.
ehh dat je me als een troll zag begreep ik nog enigzins omdat ik af en toe een beetje negatief deedquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mensen... sientelo is een kloon van ikbennieuwopfok.
Prima, daarover zijn we niet oneens.quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
de as Washington (Rep. conservatives) -New York-London-Jeruzalem = Windsor blok.
De petro-dollar hoort bij eerder genoemde as, en die moest in Irak verdedigd worden. En daarom moet ook de euro worden aangevallen. Het verdedigen van de petro-dollar is constante strategie (niet oud, niet nieuw). De (al een tijd doorlopende) remmende houding van de Britten ten opzichte van de euro (Nigel Farage is daar ook onderdeel van) was dan ook de reden dat Merkel ze er nu uit probeert te gooien.quote:Dit was de oude strategie van de Windsors.
Dan snijden ze misschien in hun eigen vingers...?quote:Ja, dat kan ook, maar om voldoende momentum te hebben, zouden de Windsors daar wel eens mee te maken hebben gehad.
Dalai Lama is gewoon een ontzettende klootzak goed betaald door de Rothschilds en multinationals, om al zijn volgelingen in slaap te sussen met zijn "lieve praatjes".quote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik las wel meer over dat de Dalai Lama een puppet of iemand was die voor de "duistere" kant werkte. Wat is het verhaal of de logica hierachter? Dat hij zoveel liefde en compassie predikt, en dus mensen aanspoort om iedereen, ook de zogenaamd kwaden, te vergeven, en daardoor verwarring zaait en mensen "blind" maakt voor wat werkelijk aan de gang is, namelijk 'duistere krachten'? Wie o wie heeft hier antwoord op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |