Zo vaak luister(de) ik geen radio.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je vindt haar muziek echt leuk? Ook na die honderd miljoen miljard keer op de radio?
Als ik me genoeg concentreer op iets anders, kan ik die stem nog wel negeren. Maar ik geef het weinig kans.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar alleen die stem al![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi Langs de Lijn nu
En als een Gerard Ekdom of Michiel Veenstra staat te dansen is ie zeker geniaal?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef Evertjan het volgende:
staat ze nu al te dansen in de studio dat mens is labiel
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
En als een Gerard Ekdom of Michiel Veenstra staat te dansen is ie zeker geniaal?
ja want Ekdom en Veenstra doen het 100x leukerquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
En als een Gerard Ekdom of Michiel Veenstra staat te dansen is ie zeker geniaal?
Ik weet heul niet waar al mijn zenders op mijn set staan ingesteld, dus eigenlijk luister ik nooit iets andersquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
22-24 Oeverloos met Leon Verdonschot op kinkfm is ook een optie
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet heul niet waar al mijn zenders op mijn set staan ingesteld, dus eigenlijk luister ik nooit iets andersMaar kinkfm is toch ook best te doen als zender?
Kende je dr nog niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ai, Pino, je hebt gelijkZe klinkt als één of ander vadsig manwijf.
het is gewoon niet fijn om naar te luisteren.. naar die miranda.. klaas wel., maar miranda nietquote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
WTFquote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef Evertjan het volgende:
ga me moeder van de bank redden een jonge Ritsma op TV Dat wordt weer een doek over de bank leggen
Jawel, ik kende haar wel, maar meestal ben ik op zondagavond te druk met andere dingen dat ik niet echt luister naar al het geleuter. Dan krijg ik de stem ook niet zo mee.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kende je dr nog niet?
Ik irriteer me niet heel gemakkelijk aan mensen... maar marijke en shared triggeren iets... :x
marijke?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kende je dr nog niet?
Ik irriteer me niet heel gemakkelijk aan mensen... maar marijke en shared triggeren iets... :x
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
bye bye man bye byequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |