quote:Op zondag 2 januari 2011 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bye bye man bye byeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet je toevallig ook waar die jingle van is? Hoorde hem bij SR pas voor het eerst..
sodimitriop, ekdom in de nachtquote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet je toevallig ook waar die jingle van is? Hoorde hem bij SR pas voor het eerst..
Euh, ja, da bedoelde ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
marijke?roskam?
Die heeft zulks een lieve stem
ik mag hopen dat je miranda en sharid bedoelt...
Sodimitriop dat is een item van Ekdom in de Nacht waar dimitri de uitspraak van de week doet en hij sluit hier altijd mee af.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
die viel een tijdje in voor sharid, toen die zwanger was enzoquote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Euh, ja, da bedoelde ik.
Al kan ik me marijkes stem nu ff niet voor de geest halen...
Sharid, is dat niet die sidekick bij 3voor12?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die viel een tijdje in voor sharid, toen die zwanger was enzo
Ah:quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sodimitriop dat is een item van Ekdom in de Nacht waar dimitri de uitspraak van de week doet en hij sluit hier altijd mee af.
ja, dat ze haar als de wiedeweerga ontslaan..quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sharid, is dat niet die sidekick bij 3voor12?
Oh, ríght!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat ze haar als de wiedeweerga ontslaan..
die ze heel gauw naar de zijlijn moeten kicken ja. marijke ftw!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sharid, is dat niet die sidekick bij 3voor12?
Sowieso het programma. Eric Corton is een geweldige DJ en de muziek die hij draait is goed, maar ik hoef dat geleuter over allerlei stellingen niet meer zo laat op de avond. Dan wil ik gewoon rustig aan muziek luisteren.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat ze haar als de wiedeweerga ontslaan..
Zappie trollt noooooooit!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je trollt en maakt een grapje hoop ik...
of leuke verhalen over artiesten ofzo. geen stellinggemekker.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sowieso het programma. Eric Corton is een geweldige DJ en de muziek die hij draait is goed, maar ik hoef dat geleuter over allerlei stellingen niet meer zo laat op de avond. Dan wil ik gewoon rustig aan muziek luisteren.
Die Miranda, hoe ze dingen ook uitspreekt. Elke P en B krijgt een vreselijke nadruk.
Ik vind die stelling wel handig en leuk. Anders moet ik naar mhoom luisteren en dat is totaal geen muziekquote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sowieso het programma. Eric Corton is een geweldige DJ en de muziek die hij draait is goed, maar ik hoef dat geleuter over allerlei stellingen niet meer zo laat op de avond. Dan wil ik gewoon rustig aan muziek luisteren.
Die Miranda, hoe ze dingen ook uitspreekt. Elke P en B krijgt een vreselijke nadruk.
't Kan wel een leuk programma zijn hoor, maar ik vind het tijdstip gewoon niet handig. Ik denk dat veel mensen toch wat uitgeteld aan het hangen zijn na een school- of werkdag.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind die stelling wel handig en leuk. Anders moet ik naar mhoom luisteren en dat is totaal geen muziek
Waarom zijn al die talkshows en nieuwsrubrieken dan op dat tijdslotquote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Kan wel een leuk programma zijn hoor, maar ik vind het tijdstip gewoon niet handig. Ik denk dat veel mensen toch wat uitgeteld aan het hangen zijn na een school- of werkdag.
Om bij in slaap te vallenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zijn al die talkshows en nieuwsrubrieken dan op dat tijdslot
daarom, dus dan kan de stelling ook prima op dat tijdstipquote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om bij in slaap te vallenDie kijk ik dus ook niet vanwege het tijdstip.
Gaat wel goed met de jaarmixen, nietquote:
is die cd ook echt te koop?quote:
Bij gebrek aan beter op de radio wel jaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat wel goed met de jaarmixen, niet?
Het blijft grappig jaquote:
bye bye man bye byequote:
Die hoorde ik toen ik aan het autorijden was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |